CARSNEWS
NEW MODELS

Ford: Δεν θέλουμε δικά μας εργοστάσια συσσωρευτών

Αυτό αποτελεί μία ενδιαφέρουσα στρατηγική, κρίνοντας από άλλες εταιρίες, όπως η Mercedes-Benz όπου στα όσα επενδύουν προσθέτουν μερικά ακόμη δις ώστε να αναπτύξουν τις δικές τους τεχνολογίες και κατόπιν να τις περάσουν σε in citu παραγωγή. Φυσικά η Ford δεν σνομπάρει την ηλεκτροκίνηση. Κάθε άλλο, αφού ετοιμάζεται να λανσάρει άμεσα τη Mustang Mach-E, με αρκετά ακόμη υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα να ακολουθούν.

Αξίζει όμως να κατασκευάζει κανείς τις δικές του μπαταρίες ή είναι καλύτερο να συνεργάζεται με υποκατασκευαστές για αυτό το θέμα; Σύμφωνα με τους υπευθύνους της φίρμας, οι εξωτερικές συνεργασίες δίνουν μία πολύτιμη ευελιξία σε αυτούς. Μπορεί το κόστος να είναι λίγο υψηλότερο, έχεις όμως τη δυνατότητα να επιλέγεις αυτό που θες και να μην ρισκάρεις τα πάντα, σε περίπτωση που εμφανιστεί κάποια καινούρια τεχνολογική ανακάλυψη. Παράλληλα, δεν χρειάζεται να επενδύεις μεγάλα ποσά στην εξέλιξη τεχνολογιών που τελικά δεν θα οδηγήσουν πουθενά.

Χαρακτηριστικά μάλιστα αναφέρουν το παράδειγμα της Toyota. «Επένδυσαν για να αναπτύξουν κάθετα συσσωρευτές νικελίου υδριδίου-μετάλλου για τα υβριδικά τους. Και αφού ξόδεψαν πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια για να το κάνουν αυτό, η τεχνολογία μετατοπίστηκε στα ιόντα λιθίου και ήταν από τους τελευταίους που άλλαξαν. Δεν θέλω να βάλω τη Ford σε αυτή τη θέση».

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Οι ευρωπαϊκές εκδόσεις των τροχόσπιτων της Aistream ανανεώνονται

cars

Alex, κράτα, θα περάσει κι αυτό…

cars

Δέκα μονοθέσια της F1 που… τράβηξαν τα βλέμματα!

cars

Η νέα Porsche Macan θα είναι πλήρως ηλεκτρική και θα βασίζεται στο πλαίσιο PPE

cars

Άγιο είχαν: Και όμως βγήκαν ζωντανοί από αυτό το ΚΙΑ Soul (Video)

cars

Πόσo θα πωληθεί η Cadillac του Αλ Καπόνε;

cars

Sold out για τη νέα Chevrolet Corvette

cars

Video: Τα μπλόκα της Τροχαίας στις “κόντρες” σε Συγγρού, Βουλιαγμένης και Αθηνών – Σουνίου

cars

Τι νέο έφερε μαζί του το Nissan Ariya;

cars