CARSNEWS
MARKET

Ford Explorer: Συνδυάζοντας τα καλύτερα στοιχεία δύο διαφορετικών κόσμων

Το νέο Ford Explorer είναι ένα SUV που καταφέρνει να συνδυάζει τα πλεονεκτήματα δύο διαφορετικών κόσμων. Με την ηλεκτροκίνηση, από τη μια μεριά, να εξασφαλίζει αθόρυβη λειτουργία, σε συνδυασμό με κορυφαία για την κατηγορία αυτονομία κίνησης με μηδενικές εκπομπές σε αστικό περιβάλλον, το νέο Explorer Plug-In Hybrid είναι σε θέση την ίδια στιγμή να προσφέρει απαράμιλλες επιδόσεις αλλά και την απαραίτητη ελευθερία κίνησης που του εξασφαλίζει ο προηγμένος κινητήρας εσωτερικής καύσης με τον οποίο εξοπλίζεται.

Πιο συγκεκριμένα, το Explorer Plug-In Hybrid “παντρεύει” τον προηγμένο 3λιτρο EcoBoost V6 βενζινοκινητήρα της Ford με ηλεκτροκινητήρα, γεννήτρια και μπαταρία ιόντων λιθίου 13,6 kWh που φορτίζεται με ηλεκτρική ενέργεια από εξωτερική πηγή αλλά και εν κινήσει, μέσω συστήματος αναγεννητικής πέδησης, αποδίδοντας συνδυαστικά ισχύ 457 ίππων και ροπή 825 Nm. Τα επιτεύγματα αυτά καθιστούν το νέο Explorer Plug-In Hybrid ως το ισχυρότερο υβριδικό όχημα της Ford.

Ford Explorer_03

Η παράλληλη υβριδική διάταξη επιτρέπει την ταυτόχρονη αξιοποίηση όλης της συνδυασμένης ισχύος και ροπής του βενζινοκινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα, εξασφαλίζοντας έτσι κορυφαίες επιδόσεις εντός και εκτός ασφάλτου. Πιο συγκεκριμένα, για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα το νέο Explorer χρειάζεται χρόνο μόλις 6,0 δευτερολέπτων επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα.

Χάρη στον ηλεκτροκινητήρα, το επιβλητικό SUV της Ford μπορεί να ταξιδεύει αμιγώς με την αρωγή ρεύματος, την ώρα που οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν πότε και πώς να αξιοποιούν κάθε φορά την αποθηκευμένη ηλεκτρική ενέργεια της μπαταρίας, με τη βοήθεια των προγραμμάτων EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge. Με στόχο τη βέλτιστη απόδοση, όταν η μπαταρία φτάσει στο χαμηλότερο επίπεδο φόρτισης, το σύστημα επιστρέφει αυτόματα στο EV Auto, συμπληρώνοντας έτσι την ισχύ του βενζινοκινητήρα με υποβοήθηση από το ηλεκτρικό μοτέρ με χρήση της ανακτημένης ενέργειας.

Τα διαθέσιμα προγράμματα είναι αναλυτικά τα εξής:

– EV Auto: Εναλλάσσει υβριδική και αποκλειστικά ηλεκτρική οδήγηση για μεγαλύτερη οικονομία.


– EV Now: Επιτρέπει αποκλειστικά ηλεκτρική οδήγηση εφόσον επαρκεί η φόρτιση της μπαταρίας.


– EV Later: Διατηρεί σταθερή τη φόρτιση της μπαταρίας για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί αργότερα.


– EV Charge: Χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας.

Ford Explorer_04

Για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας σε εξωτερική ηλεκτρική παροχή των 230-volt απαιτούνται λιγότερο από 5 ώρες και 50 λεπτά, ενώ σε προαιρετικό, επιτοίχιο φορτιστή (Ford Connected Wallbox) ή σε συμβατό δημόσιο σταθμό φόρτισης του δικτύου FordPass, η διαδικασία ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 4 ώρες και 20 λεπτά.

Το νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία έως 48 χλμ. στον κύκλο NEDC (42 χλμ. στο πρωτόκολλο WLTP) με κατανάλωση καυσίμου από 2,9 λιτ./100 χλμ. (από 3,1 λιτ./100 χλμ., WLTP) και εκπομπές CO2 από 66 g/χλμ. (71 g/χλμ., WLTP).


 

Related Articles

Για videogame τη σχεδίασε, δεν άντεξε να μην τη φτιάξει στ’ αλήθεια

cars

Το Abarth 124 Rally αποκαλύπτεται με τη γλώσσα των αριθμών

cars

Στην Ελλάδα το νέο Citroen C5 Aircross Plug-in Hybrid

cars

Νέες εγκαταστάσεις της Peugeot στο Μαρούσι

cars

Επέκταση δικτύου πωλήσεων της Mazda

cars

Essen Techno Classica 2019, η δημοφιλέστερη έκθεση κλασικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη

cars

Η Formula 1 αύξησε κατά 10% την παγκόσμια τηλεθέασή της το 2018

cars

Τι ξεχωριστό έχει αυτό το αυτοκίνητο και έπιασε το μισό εκατομμύριο

cars

Βραβείο Good Design απέσπασε το Nissan Leaf

cars