CARSNEWS
NEW MODELS

Ford Explorer ST. “Fun-to-drive” SUV με 400 ίππους!

Αν ήμαστε έντυπο μέσο, θα έγραφα ότι ακόμα δεν έχει στεγνώσει το μελάνι από την παρουσίαση του ολοκαίνουριου Ford Explorer. Η αμερικανική εταιρία αποκάλυψε το πρώτο πραγματικά ανανεωμένο Explorer έπειτα από 8 χρόνια και σήμερα, στην έκθεση του Detroit, η Ford παρουσιάζει στο φιλοθεάμων κοινό την πιο “καυτή” εκδοχή του. Αυτό είναι το Exporer ST που όπως δηλώνει η ίδια η μάρκα, είναι “το ισχυρότερο και πιο fun-to-drive SUV στην ιστορία” της.

Το αυτοκίνητο εξελίχθηκε από την Ford Performance και χρησιμοποιεί έναν 3-λιτρο, EcoBoost βενζινοκινητήρα που εκτιμάται ότι θα αποδίδει 400 ίππους και 563 Nm ροπής. Και γράφουμε ότι εκτιμάται επειδή, όπως και στην Shelby GT500, η δουλειά δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα και ενδεχομένως να υπάρξουν αλλαγές. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 10-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο και ένα σύστημα τετρακίνησης αλλά εφόσον η ιπποδύναμη δεν έχει οριστικοποιηθεί, η Ford δεν ανακοινώνει επίσημα νούμερα όσον αφορά στις επιδόσεις. Το μόνο που αναφέρει είναι ότι ο στόχος για την τελική ταχύτητα είναι 230 km/h.

Επιπλέον του standard πακέτου, οι πελάτες θα έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν ένα εκ των “ST Street Pack” και “ST Track Pack” που αμφότερα, προσφέρουν ζάντες ελαφρού κράματος 21 ιντσών και κόκκινες δαγκάνες φρένων αλλά διαφορετικά επίπεδα συστημάτων πέδησης. Εξωτερικά, το Explorer ST ξεχωρίζει με την μαύρη γρίλια εμπρός, τις ράγες οροφής και διάφορα διακοσμητικά ενώ στην καμπίνα, παρατηρούμε το νέο τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος, τα διαφορετικά πατάκια, τα δερμάτινα bucket καθίσματα και τον standard ψηφιακό πίνακα οργάνων με την οθόνη 12.3 ιντσών.

Παράλληλα, η Ford παρουσίασε και την υβριδική έκδοση του Explorer, που κινείται χάρη σε έναν υβριδικό κινητήρα 3.3 λίτρων. Αυτός, συνδυάζεται με ένα 10-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο ενώ μία συστάδα μπαταριών στο πάτωμα του αυτοκινήτου, κάτω από την δεύτερη σειρά καθισμάτων, τροφοδοτεί με ενέργεια του ηλεκτροκινητήρα. Η προβλεπόμενη ιπποδύναμη ανέρχεται στα 318 άλογα (συνδυαστικά) ενώ η προβλεπόμενη αυτονομία αγγίζει τα 805 χιλιόμετρα.

Related Articles

Οι αγώνες του WRC για το 2020

cars

Honda Monkey 125 ABS. Ιδιαίτερο

cars

Η Renault θα αποφύγει την επανακρατικοποίηση

cars

Γιάννης Ρούσης: O Έλληνας της KIA Ευρώπης μας αποκαλύπτει τα μυστικά του νέου XCeed

cars

Επίσημα η plug-in υβριδική BMW X3 xDrive30e

cars

H Hertz νοικιάζει Camaro 750 ίππων (στην Αμερική)

cars

Μια Lancia Ypsilon έτοιμη για το WRC

cars

Η Hyundai θέλει να γίνει το Νο1 στα EV της Ευρώπης

cars

Euro Rescue: Νέα εφαρμογή του EuroNCAP για διασώστες (βίντεο)

cars