CARSNEWS
AUTONEWS

Ford Mustang Mach-E. Έτοιμη

Η νέα, αμιγώς ηλεκτρική Mustang Mach-E – το πρώτο μοντέλο παραγωγής το οποίο η Ford δημιούργησε εξ αρχής ως ηλεκτροκίνητο με μηδενικές εκπομπές ρύπων – αναμένεται στην Ευρώπη από τις αρχές του 2021. Η Mustang Mach-E φέρνει τώρα την ελευθερία, τις επιδόσεις και τον εμβληματικό χαρακτήρα  του δημοφιλέστερου σπορ αυτοκινήτου σε όλο τον κόσμο στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Με την ισχύ ενός ενεργειακά αποδοτικού και με άμεση απόκριση ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, το πρώτο SUV μοντέλο της οικογένειας Mustang προσφέρεται με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δύο εκδόσεις: η πρώτη διαθέτει πίσω κίνηση και ένα ηλεκτροκινητήρα και η δεύτερη τετρακίνηση με δύο μοτέρ που εξασφαλίζουν επιδόσεις υπεραυτοκινήτου και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,7 δευτερόλεπτα.  Οι εκδόσεις με τη μικρή και μεγάλη μπαταρία (standard-range και extended-range, αντίστοιχα) μηδενίζουν το άγχος της αυτονομίας προσφέροντας αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία μέχρι και 610 km (μικτός κύκλος) σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP.

Κάθε Mustang Mach‑E διαθέτει τα προφίλ οδήγησης Whisper, Active και Untamed, τα οποία προσαρμόζουν τη συνολική οδηγική εμπειρία και αίσθηση στη διάθεση του οδηγού. Το πενταθέσιο SUV με την κουπέ σιλουέτα αναβαθμίζεται συνεχώς προϊόντος του χρόνου χάρη στις over-the-air ενημερώσεις. Η νέα πλατφόρμα της Mustang Mach-E έχει αναπτυχθεί από την Ford Team Edison για να αξιοποιεί πλήρως προς όφελος των επιδόσεων τόσο την βελτιωμένη κατανομή βάρους, όσο και την αμεσότητα στην παροχή ροπής που προσφέρει σήμερα ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι κεντρικά τοποθετημένη ανάμεσα στους άξονες και κάτω από το δάπεδο, πετυχαίνοντας ένα χαμηλό κέντρο βάρους που υποστηρίζει το σπορ χαρακτήρα και τη δυναμική συμπεριφορά που γνωρίσαμε στη Mustang τόσο στην έκδοση με τη βασική μπαταρία των 68 ωφέλιμων kWh με τις 288 κυψέλες (standard-range), όσο και στη μεγαλύτερη με τις 376 κυψέλες και την ωφέλιμη αποθηκευτική ικανότητα των 88 kWh (extended-range).

Η ισχύς της μπαταρίας μεταφέρεται σε ένα νέο, ηλεκτροκινητήρα εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) στον πίσω άξονα που διαθέτει σύστημα ψύξης με λάδι, καθώς και σε ένα πρόσθετο στις τετρακίνητες εκδόσεις που βρίσκεται τοποθετημένος στον εμπρόσθιο άξονα. Ο πίσω ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη αποδίδει τη μέγιστη ροπή του σε 0,5 δευτερόλεπτα, παρέχοντας εξαιρετική απόκριση:

  • Η πισωκίνητη Mustang Mach-E αποδίδει ισχύ 269 ίππων στην έκδοση με τη μικρή μπαταρία (standard-range), 294 ίππους σε εκείνη με τη μεγαλύτερη (extended-range) και ροπή 430 Nm εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 km/h από 6,1 μέχρι 6,2δευτερόλεπτα
  • Η τετρακίνητη Mustang Mach-E αποδίδει ισχύ 269 ίππων με την standard-range μπαταρία, 351 ίππους με την μπαταρία extended-range και ροπή 580 Nm εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 km/h από 5,1 μέχρι 5,6δευτερόλεπτα
  • Η Mustang Mach-E First Edition (μη διαθέσιμη στην ελληνική αγορά) με τετρακίνηση και extended-range μπαταρία στο βασικό εξοπλισμό της, αποδίδει 351 ίππους, ροπή 580 Nm και επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 5,1 δευτερόλεπτα
  • Η Mustang Mach-E GT με τετρακίνηση και extended-range μπαταρία στο βασικό εξοπλισμό της, αποδίδει 487ίππους, ροπή 860 Nm και επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 3,7 δευτερόλεπτα

Το σύστημα τετρακίνησης κατανέμει τη ροπή ανεξάρτητα στους εμπρός και πίσω τροχούς για βελτιωμένη επιτάχυνση και συμπεριφορά, προσφέροντας με τον τρόπο αυτό την απόλυτη αίσθηση μιας αληθινής Mustang. Οι ειδικές ρυθμίσεις σε αμορτισέρ, ελατήρια, αντιστρεπτικές δοκούς, σύστημα διεύθυνσης και σύστημα μετάδοσης έχουν προσαρμοστεί τόσο για τους στενότερους και με περισσότερες στροφές Ευρωπαϊκούς δρόμους, όσο και για τα υψηλότερα όρια ταχύτητας που ισχύουν στη γηραιά ήπειρο. Τα αποδοτικά συστήματα κίνησης προσφέρουν αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 610 km (πρωτόκολλο WLTP) για την Mustang Mach-E με πίσω κίνηση, και μέχρι 540 km για την τετρακίνητη Mustang Mach-E και την έκδοση First Edition. Με το Intelligent Range, το άγχος της αυτονομίας αποτελεί παρελθόν, καθώς το σύστημα υπολογίζει με μεγαλύτερη ακρίβεια την υπολειπόμενη αυτονομία με βάση το στυλ οδήγησης και την πρόγνωση του καιρού – το σύστημα είναι σε θέση να αξιοποιήσει ακόμα και τη συνδεσιμότητα μέσω cloud για να προβλέψει την κατανάλωση ενέργειας στη συνέχεια του ταξιδιού. Δεδομένα τα οποία συλλέγονται από άλλα συνδεδεμένα ηλεκτρικά οχήματα Ford (crowdsourced data) και πελάτες πρόθυμους να μοιραστούν πληροφορίες μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τους υπολογισμούς στον τομέα της αυτονομίας.

Η επαναφόρτιση της μπαταρίας γίνεται γρήγορα και απλά. Η Ford προσφέρει στους αγοραστές της νέας Mustang Mach-E έναν προαιρετικό επιτοίχιο φορτιστή Ford Connected Wallbox για ταχύτερη, πιο έξυπνη και πιο άνετη οικιακή φόρτιση. Διαθέσιμος σε εκδόσεις ισχύος 7,4 kW και 11 kW, ο φορτιστής μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία της Mustang Mach-E από το 10 μέχρι το 80% της χωρητικότητάς της σε περίπου 6 ώρες. Οι πελάτες της Mustang Mach-E θα λαμβάνουν επίσης στο βασικό εξοπλισμού του οχήματος δύο καλώδια φόρτισης που θα τους επιτρέπουν να συνεχίζουν το ταξίδι, ανεξαρτήτως προορισμού. Το καλώδιο δημόσιας φόρτισης Ford Public Charge Cable (μήκους 6 μ.) είναι συμβατό με το κοινό πρότυπο φόρτισης στην Ευρώπη, επιτρέποντας στους πελάτες να συνδέονται εύκολα με φορτιστές AC.  Το καλώδιο Universal Home Charge Cord (μήκους 6,7 μ.) επιτρέπει τη σύνδεση σε στάνταρ, οικιακές και βιομηχανικές πρίζες 32 A blue για υψηλότερη ταχύτητα φόρτισης, ακόμα και χωρίς Ford Connected Wallbox. Η συμβατότητα για ταχεία φόρτιση συνεχούς ρεύματος (DC) προσφέρεται στάνταρ. Όταν φορτίζεται με ισχύ έως 150 kW σε έναν φορτιστή της κοινοπραξίας IONITY, η πισωκίνητη Mustang Mach-E με extended-range μπαταρία ανακτά κατά μέσο όρο αυτονομία 119 km με περίπου 10 λεπτά φόρτισης.

Η τετρακίνητη Mustang Mach-E με extended-range μπαταρία και τα μοντέλα First Edition θα μπορούν να προσθέσουν κατά μέσο όρο αυτονομία 107 km με φόρτιση περίπου 10 λεπτών.Τόσο οι πισωκίνητες όσο και οι τετρακίνητες εκδόσεις με extended-range μπαταρία ανακτούν ενέργεια για την πλήρωση του συσσωρευτή από το 10% στο 80% μέσα σε 45 λεπτά. Η Mustang Mach-E προσφέρει επίσης τη δυνατότητα οδήγησης με ένα πεντάλ (1 Pedal Drive) που βοηθά στην ανάκτηση περισσότερης κινητικής ενέργειας προς την μπαταρία, για μεγαλύτερη αποδοτικότητα. Σε αυτή την περίπτωση, η επιτάχυνση και η επιβράδυνση ελέγχονται πιέζοντας ή αφήνοντας  το πεντάλ του γκαζιού αντίστοιχα, διαδικασία που εξασφαλίζει μία αυθεντική εμπειρία ηλεκτροκίνησης. Φυσικά, το πεντάλ του φρένου παραμένει ενεργό για περιπτώσεις όπου απαιτείται μεγαλύτερη ισχύς πέδησης.

Εξωτερικά, η Mustang Mach-E είναι άμεσα αναγνωρίσιμη ως Mustang, διαθέτοντας πολλά από τα γνωστά στοιχεία ταυτότητας της οικογένειας Mustang, όπως το μακρύ και δυναμικό καπό, η σχεδίαση των ώμων του αμαξώματος, οι επιθετικοί προβολείς και, το σήμα κατατεθέν, τα πίσω φώτα με τα τρία ανεξάρτητα στοιχεία. Στο εσωτερικό, οι μηχανικοί και σχεδιαστές της Ford κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα όχημα το οποίο, εκτός του ότι ενσαρκώνει άριστα το πνεύμα της Mustang, μεγιστοποιεί ταυτόχρονα το χώρο για πέντε επιβάτες και τις αποσκευές τους, με την υποστήριξη της νέας, πλήρως ηλεκτρικής πλατφόρμας της Ford που επιτρέπει την εγκατάσταση της μπαταρίας κάτω από το δάπεδο. Ο χώρος αποσκευών πίσω από τα πίσω καθίσματα (402 λίτρα) και πίσω από τα εμπρός (1.420 λίτρα) συμπληρώνεται από έναν αποθηκευτικό χώρο στο εμπρός μέρος του οχήματος, που δημιουργείται λόγω της απουσίας του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Προσφέροντας επιπλέον 81 λίτρα και διαθέτοντας σύστημα αποστράγγισης του νερού, ο συγκεκριμένος αποθηκευτικός χώρος είναι ιδανικός για τη μεταφορά βρεγμένου ή λασπωμένου σπορ εξοπλισμού – από ρούχα μέχρι ορειβατικά μποτάκια, μέχρι και αξεσουάρ παραλίας. 13

Το εσωτερικό της Mustang Mach-E ενσαρκώνει ένα μίγμα κομψής και μοντέρνας σχεδίασης και έξυπνης λειτουργικότητας. Ένα προαιρετικό και προηγμένο σε δυνατότητες σύστημα ήχου της Bang & Olufsen περιλαμβάνει ενσωματωμένα ηχεία που μοιάζουν να αιωρούνται πάνω από τους εμπρός αεραγωγούς θυμίζοντας σε σχήμα μία μπάρα ήχου – ένα χαρακτηριστικό που έχει ήδη αποσπάσει ένα βραβείο iF DESIGN AWARD 2020. 14 Παραδοσιακά στοιχεία σχεδίασης της Mustang, όπως ο πίνακας οργάνων με το διπλό κάλυμμα, ολοκληρώνουν την εικόνα του εσωτερικού. Για πλήρη ξεγνοιασιά κατά την οδήγηση, η νέα Mustang Mach-E θα υποστηρίζεται από ένα κορυφαίο οικοσύστημα που θα προσφέρει ομαλή πρόσβαση σε σημεία φόρτισης σε όλη την Ευρώπη. Όσοι πελάτες παραγγείλουν την Mustang Mach-E φέτος και το 2021 θα έχουν πέντε χρόνια δωρεάν πρόσβαση 5 στο κορυφαίο Δίκτυο Φόρτισης FordPass – ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα δημόσιων σταθμών φόρτισης στην Ευρώπη – που τώρα περιλαμβάνει πάνω από 155.000 σταθμούς φόρτισης.

Σε συνεργασία με τη NewMotion, οι πελάτες της Ford θα μπορούν να χρησιμοποιούν την εφαρμογή FordPass για να εντοπίζουν, να καθοδηγούνται, να πληρώνουν και να παρακολουθούν τη φόρτιση σε τοποθεσίες που βρίσκονται σε 21 χώρες – ενεργοποιώντας και πληρώνοντας για τις υπηρεσίες από ένα λογαριασμό κάτι που απλουστεύει την εμπειρία του χρήστη. Οι αγοραστές της Mustang Mach-E θα έχουν επίσης ένα χρόνο δωρεάν πρόσβαση στο δίκτυο ταχείας φόρτισης της κοινοπραξίας IONITY που έχει εγκαταστήσει ήδη πάνω από 300 σταθμούς φόρτισης με στόχο να γίνουν 400 μέχρι το τέλος της χρονιάς. Η Ford είναι επίσης ιδρυτικό μέλος και μέτοχος της IONITY, η οποία έχει δημιουργήσει σταθμούς ταχείας φόρτισης κατά μήκος των αυτοκινητοδρόμων σε κεντρικές Ευρωπαϊκές τοποθεσίες.

The post Ford Mustang Mach-E. Έτοιμη first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Audi. Με μεγαλύτερη αυτονομία τα plug-in υβριδικά Q5, A6 και A7

cars

Η χαμένη ευκαιρία της Ελλάδας και τα 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα Nissan στο Ηνωμένο Βασίλειο

cars

Τραγωδία στην Πάτρα: Γονείς βρήκαν νεκρό το 2,5 μηνών βρέφος τους

cars

Τζόκερ 24/03/2024: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί για 1.200.000 ευρώ

cars

Ο Σκαραβαίος – spoiler: Ο δράκος του χωριού φέρει τα πάνω κάτω και αποδεικνύει ότι τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται

cars

Τέλος και ο Thierry Bollore από την ηγεσία της Renault! Νέα CEO η Clotilde Delbos.

cars

Γεωργιάδης: Δίνουμε την ελευθερία της επιλογής με τα απογευματινά ιατρεία

cars

Λαμία: Εκτός ο Τσιλούλης και στα δύο ματς με την ΑΕΚ στα play-offs

cars

Όταν ο Βασιλιάς Κάρολος επισκέφτηκε το εργοστάσιο της Nissan

cars