CARSNEWS
NEW MODELS

Formula 1: Εκεί θα κριθεί το γκραν πρι της Ρωσίας

Λίγο-πολύ στις δηλώσεις του μετά το πέρας των κατατακτήριων στο Σότσι, ο Lewis Hamilton άφησε να εννοηθεί ότι η αναγκαστική επιλογή της soft γόμας στο φινάλε του Q2 ώστε να έπαιρνε την πρόκριση για το Q3, ενδεχομένως να επηρεάσει συνολικά τον αγώνα του.

Κι όντως, έτσι μπορεί να είναι τα πράγματα. Ο λόγος είναι απλός. Το Σότσι είναι η πίστα με τη μεγαλύτερη ευθεία από το grid μέχρι και την πρώτη στροφή που επί της ουσίας είναι η στροφή «2». Τούτο σημαίνει πως ο poleman θα πρέπει να μοχθήσει ιδιαίτερα ώστε να μην δώσει εύκολο slipstream στους πιλότους που ακολουθούν και να μπορέσει να διαφυλάξει τη θέση του.

Εάν ο Hamilton είχε καταφέρει να προκριθεί στο Q3 με τη soft γόμα της Pirelli, ενδεχομένως να μιλούσαμε για ακόμα πιο δύσκολη αποστολή, μιας και θα είχε να ανταγωνιστεί τους Verstappen και Bottas που θα έχουν τη medium στην εκκίνηση.

Όμως η αναγκαστική επιλογή της soft λόγω των συνθηκών που δημιούργησε η κόκκινη σημαία από την έξοδο του Vettel, ίσως βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό τον εξάκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή.

Ο Hamilton με τα πιο μαλακά ελαστικά θα προσπαθήσει να μην «πιεστεί» από τους πιλότους που θα εκκινήσουν πίσω του. Κι ίσως τα καταφέρει, κάτι πολύ σημαντικό για την εξέλιξη του αγώνα.

Η Pirelli έχει δώσει ξεκάθαρα ως στρατηγική αυτή του ενός pit stop. Με αλλαγή από τον 9ο έως τον 19ο γύρο για όσους εκκινήσουν με soft και από τον 16ο έως τον 26ο γύρο για όσους επιλέξουν τη medium. Σε κάθε περίπτωση, το δεύτερο σετ ελαστικών θα είναι η hard.

Με τη hard ο Hamilton ήταν πολύ δυνατός την Παρασκευή. Επομένως το μεγάλο στοίχημα» για τον Βρετανό θα είναι να καταφέρει να «τραβήξει» το pit stop, ώστε να εκμηδενίσει το πλεονέκτημα της Medium έναντι των δικών του ελαστικών.

Μπορεί να τα καταφέρει ο Βρετανός; Η απάντηση είναι απλή: πρέπει να τα καταφέρει. Οι μετρήσεις της Pirelli δείχνουν πως η soft έχει παραπλήσια απόδοση με τη Medium στους πρώτους δέκα γύρους. Εν συνεχεία η απόδοσή της πέφτει σταδιακά και μετά τον 25ο γύρο επί της ουσίας τα κόκκινα ελαστικά «τελειώνουν».

Η medium έχει τη δυνατότητα να αντέξει περίπου δέκα γύρους παραπάνω σε ανταγωνιστικό ρυθμό. Για τον Hamilton, λοιπόν, ο στόχος είναι να φτάσει στο pit stop του μετά από τον 20ό γύρο, εφόσον τα ελαστικά του το επιτρέψουν.

Επιπρόσθετα, η hard δείχνει να αντέχει αρκετά, όμως και αυτή μετά από τον 35ο γύρο αρχίζει να χάνει αρκετά σε απόδοση. Εάν, λοιπόν, ο Βρετανός κάνει νωρίς pit stop, θα κινδυνεύσει να… ξεμείνει από ελαστικά στο τέλος του αγώνα.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

H Jaguar I-Pace ως race taxi στο Nurburgring

cars

“Σκαρφαλώνοντας” στο Pikes Peak με μηδενική ορατότητα!

cars

Πωλείται Zastava Yugo με δύο V8 κινητήρες και 960 ίππους

cars

Δοκιμάζουμε το πληθωρικό Volkswagen Tiguan 2.0 BiTDI SCR 240 PS, 4MOTION, DSG 7

cars

Η Manhart μεταμόρφωσε το Audi RS Q8 σε έναν τετρακίνητο δαίμονα 900 ίππων!

cars

Η STI αναβαθμίζει τα Subaru Forester και Impreza.

cars

Η BMW Z4 καταργείται μετά την τρέχουσα γενιά;

cars

Ώρα για κάμπινγκ με ένα Mini Countryman

cars

Η McLaren εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους 150 εκατομμυρίων λιρών

cars