“Ο συνδυασμός των δύο εταιριών θα έχει ως αποτέλεσμα ένα δυνατό, παγκόσμιο group”, δήλωσε ο πρόεδρος της Geely Holding Group, Li Shufu, όπως διαβάζουμε στο επίσημο δελτίο τύπου που έδωσε στη δημοσιότητα η Volvo.
“Ανυπομονούμε να δουλέψουμε με τον Hakan Samuelsson, πρόεδρο και CEO της Volvo Cars, ώστε να ερευνήσουμε περαιτέρω αυτή την ευκαιρία με στόχο την ενίσχυση των συνεργιών εντός του Group και ταυτόχρονα, την διατήρηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων και της ακεραιότητας της κάθε μεμονωμένης μάρκας.“
Συνέχισε ο επικεφαλής της εταιρίας που έχει κάτω από την ομπρέλα της ονόματα όπως αυτό της Volvo, της Geely, της Lynk & Co, της Polestar και της Lotus. Σύμφωνα με υπολογισμούς, η συγχώνευση της πλειοψηφίας των μαρκών που ελέγχει ο Li Shufu μέσω της Geely Holding Group, θα έχει ως αποτέλεσμα την δημιουργία μίας οντότητας με αξία περί τα 30 δισεκατομμύρια δολάρια ή αν προτιμάς, περίπου όσο η Ford Motor Company. Επιπλέον, θα εκτοξεύσει τις συνολικές παραδόσεις στα 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα (με βάση τα στοιχεία του 2019), που σημαίνει ότι θα κοντράρει στα ίσια την BMW. Κι όλα αυτά, χωρίς να υπολογίζουμε τα επιπλέον οφέλη από τις συνέργειες που θα δημιουργηθούν, την δημιουργία βελτιστοποιημένων οικονομιών κλίμακας κ.ά.
Για να κάνουμε μία μικρή ανασκόπηση, να αναφέρουμε ότι εκτός από την Volvo, που εξαγόρασε από την Ford το 2010, η Geely Holding Group έχει φυσικά την Geely Automobile, την Polestar, το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών στην Lotus, ένα μερίδιο της τάξης του 49,9% στην Proton και το 9,7% της Daimler. Τον περασμένο Οκτώβριο δε, ανακοινώθηκε ότι η Volvo θα συγχωνεύσει της εξέλιξη των κινητήρων της με την Geely ως προάγγελος μίας ευρύτερης συγχώνευσης, για την οποία μαθαίνουμε πως υπάρχουν πλάνα με αυτή την ανακοίνωση της σουηδικής εταιρίας. Βασικά, αν η εν λόγω συγχώνευση μάλλον είναι προδιαγεγραμμένο γεγονός, αλλιώς το δελτίο τύπου της Volvo δεν έχει ιδιαίτερο νόημα.
Follow @CarsnewsGr