CARSNEWS
AUTONEWS

Genesis GV80. Ο νέος “παίκτης” στην κατηγορία των SUV πολυτελείας!

Από τότε που η Genesis συστήθηκε στον κόσμο, πίσω στο μακρινό 2015, είχε εκφράσει την επιθυμία της να λανσάρει ένα μεγάλο SUV. Λογική η επιθυμία δεδομένης της δημοτικότητας της κατηγορίας και του κοινού στο οποίο στόχευε εξαρχής η κορεατική εταιρία, οπότε να ‘μαστε, 4 χρόνια αργότερα με την Genesis να παρουσιάζει στον κόσμο το ολοκαίνουριο GV80. Προς το παρόν, το GV80 είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στην  αγορά της Ν. Κορέας αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία για το γεγονός ότι σύντομα, θα “εξαπλωθεί” σε ολόκληρο τον κόσμο.

Τι είναι λοιπόν το Genesis GV80; Καταρχάς, δεν είναι τόσο μεγάλο όσο ενδεχομένως να υποθέτεις. Είναι εξίσου μεγάλο με την BMW X5 για παράδειγμα, η οποία σε καμία περίπτωση δεν είναι μικρή, αλλά δεν είναι ούτε γιγαντιαία όπως η Bentley Bentayga. Το νέο μοντέλο της Genesis είναι άμεσα αναγνωρίσιμο χάρη στα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα εμπρός, την επιβλητική “Crest” γρίλια και το… εκκεντρικό πίσω μέρος όπου κυριαρχούν οι γωνίες και οι επίπεδες επιφάνειες. Σαφώς πιο εντυπωσιακό από το αμάξωμα πάντως, είναι το εσωτερικό που φιλοξενεί 5 ή προαιρετικά 7 άτομα και παρουσιάζεται μπροστά μας λιτό αλλά ταυτόχρονα εμφανώς πολυτελές.

Στην καμπίνα λοιπόν, ξεχωρίζουν τα άνετα καθίσματα, το “ρετρό” διάκτινο τιμόνι  και η μεγάλη οθόνη 14,5 ιντσών στο πάνω μέρος του ταμπλό που συμπληρώνεται από ένα μικρό πάνελ κάτω από τους αεραγωγούς. Φυσικά, το GV80 εξοπλίζεται με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων καθώς και ένα μικρό touchpad μέσω του οποίου οι επιβάτες μπορούν να εισάγουν δεδομένα στο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης (που αναγνωρίζει ακόμα και “γραμμένες” λέξεις) ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν και στοιχεία πολυτέλειας όπως το άφθονο δέρμα και το ξύλο. Όπως δεν θα μπορούσαν να λείπουν στοιχεία τεχνολογίας, με πλέον χαρακτηριστικό το σύστημα ενεργού “noise cancellation” που ακυρώνει τα ηχητικά κύματα θορύβων όπως αυτός της κύλισης εκπέμποντας τα δικά του, αντίθετα. Ή το σύστημα που παρακολουθεί την ποιότητα του αέρα στην καμπίνα και ενεργοποιείται για να την φέρει στο βέλτιστο επίπεδο ή ακόμα και ολόκληρη η σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης όπως αυτό της πλοήγησης επαυξημένης πραγματικότητας που προβάλει οδηγίες πάνω στο “feed” πραγματικού χρόνου από την κάμερα.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Ηλεκτρική “Turbo S” εναντίον αυθεντικής “Turbo S”. Ποια είναι η ταχύτερη;

cars

Το εσωτερικό της Aston Martin DBX είναι ακριβώς όσο πολυτελές περίμενες!

cars

Fiat 500 Hybrid. Ήρθε

cars

Skoda Octavia Scout. Έτοιμη και η περιπετειώδης έκδοση της Octavia

cars

Νέο Volkswagen Golf GTD. Αθλητής μεγάλων αποστάσεων…

cars

Extras με συνδρομή; Η BMW έχει μία ενδιαφέρουσα ιδέα!

cars

Το πρώτο SUV της Mercedes-Maybach ετοιμάζεται για τον Νοέμβριο!

cars

Βρες τις διαφορές με την Bentley Bentayga facelift…

cars

Rolls-Royce Dawn Silver Bullet. Το πρώτο teaser του υπερπολυτελούς διθέσιου!

cars