Ο Vallteri Bottas σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Γαλλίας, έβδομου γύρου του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1.
O Φινλανδός, η θέση του οποίου στη Mercedes-AMG Petronas κρίνεται επισφαλής ενόψει 2022, ηγήθηκε του 1-2 των πρωταθλητών, με τις δύο Red Bull Racing RB16B να ακολουθούν σε χρόνους. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Η πίστα Paul Ricard υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με καλοκαιρία, θερμοκρασία αέρα στους 25 βαθμούς Κελσίου και οδοστρώματος στους 37. Και η δράση ξεκίνησε με κίτρινες σημαίες, καθώς ο Mick Schumacher έχασε τον έλεγχο της Haas στη στροφή 3. Ακούμπησε στις μπαριέρες, χωρίς όμως να πληγώσει το μονοθέσιό του.
Mick gets in a spin as he gets to grips with Circuit Paul Ricard #FrenchGP 🇫🇷 #F1 pic.twitter.com/8LDjT2aaMk
— Formula 1 (@F1) June 18, 2021
Τα κερμπ αποδείχθηκαν επίπονα για τον Kimi Raikkonen αλλά και τον Bottas που πλήγωσε την εμπρός αεροτομή του, την ώρα που ο Max Verstappen έδειχνε το δρόμο σε ότι αφορούσε στους χρόνους, με επίδοση στο 1.34.139. Χρόνος που ήρθε με τη σκληρή γόμα, την οποία χρησιμοποιούσαν οι περισσότεροι οδηγοί στα πρώτα στάδια του FP1.
Με τη συμπλήρωση 15 λεπτών ο Sebastian Vettel έχασε τον έλεγχο της Aston Martin AMR21 στη στροφή 11, με το πίσω μέρος της να χτυπά στις μπαριέρες. Κατάφερε όμως να κρατήσει ζωντανό τον κινητήρα της Mercedes και να επιστρέψει στα pits.
Vettel loses the back end and damages his rear wing 😖
He’s now back in the pits for repairs#FrenchGP 🇫🇷 #F1 pic.twitter.com/opxUFl3z3O
— Formula 1 (@F1) June 18, 2021
Όταν πλησιάζοντας στα μισά της ωριαίας διαδικασίας είδαμε να χρησιμοποιείται η μαλακή γόμα της Pirelli, οι Mercedes πέρασαν στην κορυφή, με τον Bottas στο 1.33.448, τον Lewis Hamilton και τις Red Bull να ακολουθούν.
Sainz spins through the super-abrasive red runoff area and shreds his tyres – he’s back in the pits for a new set#FrenchGP 🇫🇷 #F1 pic.twitter.com/Gnc9V0QsR1
— Formula 1 (@F1) June 18, 2021
Εν τω μεταξύ, ο Carlos Sainz έχανε τον έλεγχο στη στροφή 2 όμως ευτυχώς για τον Ισπανό, η Ferrari του δεν έφτασε μέχρι τις μπαριέρες. Παράλληλα, τα κερμπ στη στροφή αυτή, είχαν γίνει θέμα συζήτησης αφού «πλήγωναν» το κάτω μέρος πολλών μονοθεσίων.
Esteban and Alpine, together until 2024 😇#FrenchGP 🇫🇷 #F1 pic.twitter.com/tC1COsH5Oq
— Formula 1 (@F1) June 18, 2021
Στα τελικά στάδια της διαδικασίας δεν είχαμε κάποια αλλαγή στην κορυφή, με τη Mercedes στο 1-2, τη Red Bull στο 3-4 και την Alpine να έχει δυναμική παρουσία εντός έδρας, με τις A251 στις θέσεις 5 και 6.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Διαβάστε επίσης:
To F1 Vlog για το επεισοδιακό GP Μπακού (video)
F1: Pirelli και FIA υιοθέτησαν νέα πρωτόκολλα
Στην Alpine έως το 2024 ο Esteban Ocon
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο carsnews
Follow @CarsnewsGr