CARSNEWS
NEW MODELS

H αεροδυναμική της Lamborghini Huracan EVO RWD (βίντεο)


ΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΡΚΕΤΗ ΙΣΧΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ, ΤΟ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΣ ΑΥΤΗ, ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙΣ ΚΑΙ, ΤΕΛΙΚΑ, ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΓΕΙΩΘΕΙΣ ΣΕ ΥΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ.

  • Μιχαλης Κατωποδης
  • 28/8/2020

Για όσους μπορούν να ανακαλέσουν στη μνήμη τους κάτι αγωνιστικά της Mercedes να απογειώνονται σε ένα παλαιότερο Le Mans και να εξαφανίζονται, εκτός πίστας, μπορούν πολύ καλά να αντιληφθούν τι εννοούμε. Επιβατικά αεροσκάφη με βάρος άνω των 100 τόνων αφήνουν το έδαφος σε ταχύτητες κατά πολύ χαμηλότερες από την τελική ενός σύγχρονου supercar. Και για να φτάσουμε στο προκείμενο, όταν πηγαίνεις με 200 δεν θέλεις μόνο να πατάς στο έδαφος αλλά και να έχεις τον έλεγχο. Να μπορείς να στρίψεις και να μην παλεύεις ανά πάσα στιγμή με το τιμόνι. Για να γίνουν όλα αυτά, τον πρώτο λόγο έχει η αεροδυναμική.

Στην προκειμένη περίπτωση αναλαμβάνει η Lamborghini με ένα περιεκτικό βίντεο να μας εξηγήσει πως έχει καταφέρει να σχεδιάσει αεροδυναμικά τη Huracan EVO RWD. Ένα από τα πιο ισχυρά πισωκίνητα αυτοκίνητα της αγοράς, με ταχύτητα που ξεπερνά εύκολα τα 300 km/h. Εδώ θα περίμενε κανείς να δει κάποια τεράστια αεροτομή ή κάτι τέτοιο, η αλήθεια είναι όμως ότι οι αεροδυναμιστές της φίρμας, προτίμησαν να κάνουν την πολλή δουλειά στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Γι’ αυτό ακριβώς και το πρώτο πράγμα που αναφέρουν έχει να κάνει με τους προφυλακτήρες.

Γυρνώντας προς το πάτωμα, στο πίσω μέρος του οχήματος αντικρύζουμε τέσσερα πτερύγια που δημιουργούν στροβιλισμό του αέρα που περνάει από κάτω. Αυτό, σε συνδυασμό με τον αεροδυναμικό διαχύτη που ακολουθεί αμέσως μετά, δημιουργεί μία υποπίεση, τραβώντας το αυτοκίνητο προς τα κάτω. Επιτυγχάνει δηλαδή το ίδιο αποτέλεσμα με μία αεροτομή, «ρουφώντας» αντί να πιέζει την ουρά προς τα κάτω.

Εδώ δεν θα πούμε πολλά, αφού τα πάντα περιγράφονται στο βίντεο που ακολουθεί. Θα μείνουμε μόνο στο ότι οι άνθρωποι της Lamborghini κατάφεραν να αυξήσουν την αρνητική άντωση κατά 73%, σε σχέση με την απλή Huracan EVO(!) έτσι ώστε να δώσουν ό,τι ακριβώς χρειάζεται ένα τέτοιο πισωκίνητο μοντέλο.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Οι Βρετανοί του DriveTribe διαλύουν μια Alpine A110S

cars

Η Hyundai κατακτά δύο βραβεία στο θεσμό Future Mobility of the Year

cars

Η Toyota αναζητά πίστωση 8,3 δισεκατομμυρίων ευρώ!

cars

Η Bentley θέλει διαχρονικούς ψηφιακούς πίνακες οργάνων

cars

Τα θρυλικά coυpe της Mazda

cars

H Volkswagen απορρίπτει το σχέδιο κατασκευής εργοστασίου στην Τουρκία

cars

Η άγνωστη ιστορία της θαμμένης κάτω από τη γη Ferrari

cars

Οδηγούμε τα Subaru Forester e-Boxer και XV e-Boxer με το ήπιο υβριδικό σύστημα

cars

H Ferrari Purosangue θα ακολουθεί το στυλ της Roma

cars