CARSNEWS
AUTONEWS

H Alfa Romeo 2000 Giulia GT Veloce (1974) στο “Acropolis Legends 2020”

Συμπληρώνοντας στις 24 Ιουνίου 110 ζωής, η πορεία της Alfa Romeo έχει σημαδευτεί από τις μεγάλες επιτυχίες της μάρκας στους αγώνες αυτοκινήτου κάθε είδους. Από το θρυλικό Mille Miglia και το Targa Florio, μέχρι τις πίστες της Formula 1, όπου η Alfa Romeo κατέκτησε τα 2 πρώτα πρωταθλήματα του θεσμού, η μάρκα από το Μιλάνο συνέδεσε άρρηκτα το όνομα της με το στιλ, την οδηγική απόλαυση και το πάθος για διακρίσεις. Το Σαββατοκύριακο 13-14 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε το ράλι ιστορικών αυτοκινήτων “Acropolis Legends 2020” που διοργάνωσε ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων (Σ.Ι.Σ.Α).

Οι συνολικά 25 ειδικές διαδρομές στην Αττική, την Πελοπόννησο και τη Βοιωτία πέρασαν από υπέροχα τοπία ταξιδεύοντας τους συμμετέχοντες σε μέρη του εθνικού μας αγώνα. Ανάμεσα στις 71 συμμετοχές που πήραν εκκίνηση από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης  βρέθηκε και μια Alfa Romeo 2000 Giulia GT Veloce του 1974, ανακατασκευασμένη από τον οδηγό της, κ. Γιώργο Δελαπόρτα, με πολύ αγάπη ώστε να αντανακλά όλη τη λάμψη της. Στη θέση του συνοδηγού βρέθηκε ο Dr. Μιλτιάδης Μητσιάς, λάτρης των αγώνων και της Alfa Romeo. Η σειρά 2000 της Giulia GT Veloce αντικατέστησε τη σειρά 1750 του μοντέλου και παρέμεινε στην παραγωγή από το 1971 έως το 1977. Ο κινητήρας των 1.962κ.εκ. με τους διπλούς εκκεντροφόρους και τον μαγικό ήχο είναι απόδοσης 131 ίππων.

Στο “Acropolis Legends 2020”η σωστή προετοιμασία του αυτοκινήτου, η μεγάλη εμπειρία του οδηγού κ. Δελαπόρτα που στο παλμαρέ του έχει εκτός των άλλων και μια 2η θέση σε ιστορικό Ράλι Μόντε Κάρλο, αλλά και ο ενθουσιασμός του συνοδηγού, Dr. Μητσιά, χάρισαν ακόμα μία νίκη στην Alfa Romeo με το πλήρωμα να επικρατεί στην κατηγορία G4-G5 και να τερματίζει στην 12η θέση της γενικής κατάταξης.

Εκτός από την Alfa Romeo 2000 Giulia GT Veloce των Δελαπόρτα – Μητσιά, τα ιστορικά μοντέλα του Ομίλου FCA έδωσαν βροντερό παρόν στον αγώνα με πέντε παρουσίες στις 20 πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης. Συγκεκριμένα μια υπέροχη Lancia Fulvia 1.3S Coupe του 1974  (Κ. Μητρόπουλος – Α. Γεωργίου) τερμάτισε στη 2η θέση, το άριστα ανακατασκευασμένο Fiat 128 RALLYE επίσης του 1974 (Γ. Αλεβιζόπουλος – Ν. Παλιβός) στην 11η θέση και στην συνέχεια η Alfa Romeo 2000 Giulia GT Veloce (Γ. Δελαπόρτας – Μ. Μητσίας) στην 12η, η Alfa Romeo Alfa Sud του 1981 (Λ. Παπάζογλου – Δ. Μπουνάζος) στην 14η και το Autobianchi 112E του 1977 (Η. Παπαλεξάνδρου – Κ. Κρανιώτης) στην 18η θέση.

 

 

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Στις 23 Φεβρουαρίου το ηλεκτρικό Hyundai Ioniq 5.

cars

Citroen. Διευκολύνει την απόκτηση αυτοκινήτου

cars

Οδική… ανασφάλεια: Μεγαλώνει ο κύκλος του αίματος στην άσφαλτο καθώς αυξάνονται οι τροχαίες παραβάσεις

cars

Formula 1: Νικητής ο Σάινθ στη Σιγκαπούρη – Τέλος το σερί του Φερστάπεν

cars

Toyota Land Cruiser: Έσπασε το φράγμα των 10 εκ. πωλήσεων και συνεχίζει!

cars

Honda, ηλεκτροκίνηση και Type R

cars

Η FIA ενέκρινε την υποψηφιότητα της Andretti Global για να γίνει η 11η ομάδα στην Formula 1

cars

Lancia Aurelia B20. Μία πραγματική καλλονή

cars

Πογιέτ για το Ελλάδα – Καζακστάν: Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία, είμαστε έτοιμοι

cars