CARSNEWS
NEW MODELS

H De Tomaso αποχαιρετά την Ιταλία για χάρη της Αμερικής

Μία παλιά γνώριμη, με πολλές περιπέτειες κατά την διάρκεια του βίου της, και με έντονες τις αναφορές στην Αμερική, αφήνει πίσω της την Ιταλία και φεύγει για τις ΗΠΑ όπου θα έχει πλέον και την έδρα της.

Η De Tomaso, η οποία για αρκετά χρόνια πωλούσε στην Αμερική την Pantera στις δεκαετίες του 70 και του 80, ανακοίνωσε ότι θα μετακομίσει τα κεντρικά της γραφεία αλλά και τα τμήματα έρευνας και εξέλιξης στις ΗΠΑ από τις αρχές του 2021.

Η εταιρία που βρίσκεται σε στενή συνεργασία με την Ford θα εγκατασταθεί στο Ντιτρόιτ. Η κίνηση δεν είναι καινούργια για αρκετές μικρές εταιρίες όπως η De Tomaso, καθώς μάλλον είναι πιο εύκολο να κατασκευάσουν τα περιορισμένης παραγωγής οχήματά τους στις ΗΠΑ, όπου και πιο εύκολα βρίσκουν κεφάλαια αλλά λείπουν και οι αυστηροί περιορισμοί ρύπων.  

Αν και προς το παρόν δεν έχει αυτοκίνητο σε παραγωγή, η De Tomaso στο περσινό Goodwood παρουσίασε την P72, ένα πολύ όμορφο supercar με τιμή κοντά στο 1 εκατομμύριο δολάρια, ιπποδύναμη κάπου ανάμεσα στους 700 και 750 ίππους και εξαιρετικές επιδόσεις με το 0-100 km/h σε κάτι λίγο πάνω από 2 δευτερόλεπτα.

Η P72 είναι φόρος τιμής στην De Tomaso P70 η οποία είχε δύο αποτυχημένες παρουσίες στο Sebring και στο Le Mans το 1966. Η παραγωγή της στο αισιόδοξο σενάριο αναμένεται να ξεκινήσει το 2022, και θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα κατασκευάζει στις ΗΠΑ.

Ο κινητήρας θα είναι ένας V8 των 5 λίτρων από την Ford φτιαγμένος από την ομάδα που ήταν  υπεύθυνη για τον κινητήρα του Ford GT και θα έχει στάνταρ ένα μηχανικό εξατάχυτο κιβώτιο.

Η De Tomaso ιδρύθηκε το 1959 από τον Αργεντίνο οδηγό αγώνων Alejandro de Tomaso, και κατασκεύασε κάποια αυτοκίνητα με πιο σημαντικά την Pantera και την Mangusta. Aυτοκίνητα με πολύ όμορφο σχεδιασμό τα οποία όμως ποτέ δεν κατάφεραν να φτάσουν σε φήμη και γοητεία τις αντίστοιχες Ferrari, Lamborghini κ.λπ.

Το 1971, η Ford απέκτησε μερίδιο 84% στην εταιρεία, με τον ίδιο τον de Tomaso να κατέχει το υπόλοιπο. O Αργεντίνος έπαθε εγκεφαλικό επεισόδιο το 1993, μετά το οποίο οι κληρονόμοι του εκκαθάρισαν την εταιρεία.

Το 2014, η Ideal Team Ventures που εδρεύει στο Χονγκ Κονγκ πλήρωσε 1,8 εκατομμύρια δολάρια για τα δικαιώματα της μάρκας, η οποία προσπαθεί να επαναφέρει λίγη από την παλιά δόξα στο σήμερα. Ακόμα και αν έπρεπε να αφήσουν το αυτοκινητικό παράδεισο της Μόντενα στην Ιταλία και να βρεθούν κάπου στα περίχωρα του Ντιτρόιτ.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Έλεγχοι για κορονοϊό στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης

cars

Ηλεκτρικό πατίνι με αναρτήσεις από τη Mercedes

cars

Opel Astra με νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων

cars

Το ηλεκτροκίνητο Volvo XC40 αποκαλύπτεται

cars

Αυτή (θα) είναι η νέα BMW M4!

cars

Από το ζενίθ του υπερθεάματος, στο ναδίρ των… νεύρων

cars

Τo επανασχεδιασμένο SEAT Ateca (Video)

cars

Η Citroen είναι στα δικαστήρια με την Polestar για το λογότυπο της δεύτερης

cars

Τα SUV τείνουν να εξαφανίσουν πολλές κατηγορίες

cars