Η οποία είναι λίγο πολύ κατανοητή αν λάβει κανείς υπόψη του πως η γκάμα της DS Automobiles στην Ευρώπη αποτελείται από τρία μοντέλα (τα DS 3 Crossback, DS 7 Crossback και DS9).
Και αν λάβουμε υπόψη μας τα αποδοτικά σύνολα του ομίλου PSA σε συνδυασμό με τις plug-in εκδόσεις και την ηλεκτρική του DS 3 Crossback, τότε καταλήγουμε στο χαμηλότερο μέσο όρο εκπομπής CO2 που έχει ένας premium κατασκευαστής.
Συγκεκριμένα, το όριο που θέτει η ΕΕ είναι στα 95 g CO2/km και η DS Automobiles πετυχαίνει ένα μέσο όρο 79,9 g/km για το πρώτο εξάμηνο των πωλήσεων αυτής της χρονιάς.
Καμία άλλη premium εταιρία δεν έχει καταφέρει να πετύχει διψήφια επίδοση και σύμφωνα με την DS η αμέσως καλύτερη (πάντα για premium κατασκευαστή) είναι πολύ ψηλότερα, στα 110 g/km.
Μέχρι το 2025 η DS θα μειώσει ακόμη περισσότερο το μέσο όρο της πουλώντας περισσότερα εξηλεκτρισμένα μοντέλα και το σίγουρο είναι πως γενικότερα ο όμιλος PSA βρίσκεται σε μια σωστή οδό ώστε να αποφύγει το πέναλτι των 95 ευρώ για κάθε επιπλέον g CO2/km που προβλέπεται από την ΕΕ.
Follow @CarsnewsGr