CARSNEWS
NEW MODELS

H Renault κλείνει το εργοστάσιό της στην Τουρκία, λόγω Κορωνοϊού


ΑΡΧΗΣ ΓΕΝΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ, ΠΕΜΠΤΗ 26 ΜΑΡΤΙΟΥ, Η RENAULT ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΣΤΗ BURSA ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ. Ο ΛΟΓΟΣ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ, ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΙΟΥ.

  • μιχαλης κατωποδης
  • 26/3/2020

Αυτό αποτελεί μία φυσιολογική εξέλιξη, με δεδομένα τα όσα ζούμε τις τελευταίες εβδομάδες, σε παγκόσμιο επίπεδο. Μάλιστα, η συγκεκριμένη απόφαση είναι πολύ πιθανό να είχε ληφθεί και νωρίτερα από τη Renault, εάν η Τουρκική κυβέρνηση δεν έκρυβε τα πραγματικά δεδομένα για την εξάπλωση του Κορωνοϊού στη χώρα. Η επίσημη, πάντως, ανακοίνωση της εταιρίας αναφέρει ότι η παύση των εργασιών γίνεται λόγω «της διατάραξης της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας».

Η συγκεκριμένη γραμμή παραγωγής της Renault απασχολεί συνολικά 6.600 εργαζομένους. Με βάση τη δυναμική της, μπορεί να παράγει ετησίως 360.000 αυτοκίνητα, 750.000 κινητήρες, 394.000 κιβώτια ταχυτήτων και 428.000 πλαίσια. Η Bursa αποτελεί τη βασική γραμμή συναρμολόγησης του δημοφιλούς supermini της εταιρίας, Clio.

Το πότε θα ανοίξει εκ νέου το συγκεκριμένο εργοστάσιο, παραμένει άγνωστο. Ενημερωτικά, η γαλλική εταιρία έχει ήδη κλείσει τις γραμμές παραγωγής της στη Γαλλία, το εργοστάσιο στη Σλοβενία, τα δύο εργοστάσια στο Μαρόκο και μία γραμμή κινητήρων στην Πορτογαλία. Αντίστοιχα, έχει παγώσει την παραγωγή και σε επτά εργοστάσια που διατηρεί στη Νότιο Αμερική.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Ibrahimovic: Παράνομος για τα μάτια μιας Ferrari (Video)

cars

Τα πλεονεκτήματα των αυτόματων κιβωτίων (βίντεο)

cars

Τι κρύβει το περιπετειώδες Jeep Gladiator Farout;

cars

Η Toyota ετοιμάζει το GR Hilux για την τιμημένη αγροτιά

cars

Παράλογοι νόμοι αυτοκινήτων: Μέρος ΙΙ

cars

Επετειακή έκδοση για το Toyota Prius

cars

Αμφίβολη η διεξαγωγή του Κινεζικού GP το 2023

cars

Το Honda S2000 επιστρέφει με επετειακή έκδοση

cars

Δοκιμάζουμε το ολοκληρωμένο Skoda Kamiq 1.5 TSI 150 PS DSG (video)

cars