Όταν πριν από δύο χρόνια πρωτοείδαμε το Honda GB350, σημειώναμε πως «δεν προορίζεται για την Ευρώπη». Κι όμως, σήμερα κυκλοφορεί ανάμεσά μας. Μήπως τελικά δούμε κάτι ανάλογο να συμβαίνει και με το CGX 150;
Αν το μοντέλο παρουσιαζόταν σε κυβισμό 125 cc, το ενδεχόμενο θα έμοιαζε ακόμη πιο ρεαλιστικό. Ωστόσο, η δημιουργία μιας μικρότερης έκδοσης του 150αριού που είναι διαθέσιμο στην Κίνα δεν είναι καθόλου απίθανη. Το μεγάλο στοίχημα βέβαια θα ήταν η τιμή. Στην Κίνα, η βασική έκδοση ξεκινά περίπου από τα 1.300 ευρώ και η café racer φτάνει τα 1.500. Για την Ευρώπη, μια ανταγωνιστική τοποθέτηση δεν θα έπρεπε να ξεπερνά τις 3.500 ευρώ.
Το CGX 150 κατασκευάζεται από τη Wuyang-Honda στην Κίνα και ήδη διατίθεται σε δύο εκδόσεις: τη βασική και την café racer, ενώ φημολογείται πως ετοιμάζεται και μια τρίτη παραλλαγή scrambler. Ο σχεδιασμός του ισορροπεί ανάμεσα στο κλασικό και το μοντέρνο, με αποτέλεσμα μια μοτοσυκλέτα που δείχνει ρετρό αλλά παραμένει πρακτική και φιλική για νέους αναβάτες.
Η café racer έκδοση τραβά αμέσως τα βλέμματα χάρη στη χαρακτηριστική βαφή της σε λευκό, μπλε και κόκκινο – τα κλασικά χρώματα της Honda. Ξεχωρίζει επίσης για το μονόσελο, τους bar-end καθρέπτες και τις προσεγμένες λεπτομέρειες. Παρότι διατηρεί ρετρό στυλιστικά στοιχεία, το τιμόνι της δεν είναι υπερβολικά χαμηλό, γεγονός που κάνει την καθημερινή οδήγηση πιο άνετη.
Η στάνταρ έκδοση του CGX 150 δίνει έμφαση στην απλότητα. Διατίθεται σε μαύρο ή ασημί χρώμα, με κλασικό πλαίσιο και άνετη, μεγάλη σέλα. Προαιρετικά μπορεί να εξοπλιστεί με πλαϊνές δερμάτινες βαλίτσες και ζελατίνα, προσφέροντας επιπλέον πρακτικότητα τόσο για την πόλη όσο και για κοντινές εξορμήσεις.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
• Κινητήρας: Αερόψυκτος, τετράχρονος, μονοκύλινδρος 149 cc
• Ισχύς: 12 ίπποι (8,8 kW) στις 7.500 rpm
• Ροπή: 12,5 Nm στις 5.500 rpm
• Κιβώτιο: 5 σχέσεων
• Κατανάλωση: 1,9 λτ./100 χλμ.
• Βάρος: 125–128 κιλά (ανάλογα με την έκδοση)
• Τελική ταχύτητα: 98 km/h
Το Honda CGX 150 είναι μια μοτοσυκλέτα που καταφέρνει να συνδυάσει το κλασικό με το σύγχρονο, το στυλ με την πρακτικότητα. Εάν τελικά αποφασιστεί να περάσει και τις ευρωπαϊκές πύλες, θα μπορούσε να αποτελέσει μια ιδιαίτερα ελκυστική πρόταση για όσους αναζητούν έναν προσιτό και ευέλικτο τρόπο μετακίνησης με χαρακτήρα.