CARSNEWS
AUTONEWS

Honda Civic 1.5 VTEC Turbo. Καμουφλαρισμένο GTi

Μετά από τρία χρόνια μόλις στην αγορά, η αλήθεια είναι πως το Civic εξακολουθούσε να έχει ένα από τα πιο πρωτότυπα και ρηξικέλευθα σχήματα της κατηγορίας. Ωστόσο φαίνεται πως η Honda στη προσπάθειά της να το κρατήσει «ζωντανό», καθώς και αυτή η κατηγορία έχει πληγεί από την επέλαση των SUV, αποφάσισε να το ανανεώσει στα σημεία και να μας θυμίσει πόσο καλό αυτοκίνητο είναι. Ειδικά στην έκδοση της δοκιμής μας, με τον 1500άρη turbo VTEC με τους 182 ίππους, ο οποίος όχι απλώς ενισχύει στο έπακρο την, ανέκαθεν, σπορ φιλοσοφία του Ιαπωνικού μοντέλου, αλλά φτάνει σε σημείο να μπορούμε, υπό όρους και προϋποθέσεις, να το χαρακτηρίσουμε και ως ένα «καμουφλαρισμένο» GTi. Και πρίν βιαστείτε να πείτε πως ούτε καν αγγίζει το Type R, να πούμε πως συμφωνούμε μαζί σας, αλλά εκεί πρόκειται για μία σκληροπυρηνική κατασκευή , ενώ εδώ για ένα καθημερινό αυτοκίνητο, με πολύ περισσότερες δυνατότητες από αυτές που αρχικά φαίνονται, ή σε σχέση με αυτές που έχετε κατά νου. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Η συγκεκριμένη διχρωμία του ταιριάζει πάρα πολύ

Αναζητώντας τις διαφορές

Η αλήθεια είναι πως η ανανέωση του MY 2020 Civic είναι πολύ περιορισμένη και δύσκολα θα ανακαλύψετε τις αλλαγές και τις διαφορές. Το ανανεωμένο Civic βασίζεται στη δυναμική σιλουέτα και τις μυώδεις αναλογίες του μοντέλου, όπου τώρα προστίθεται ένα νέο κομψό, συμμετρικό πλαίσιο προβολέων ομίχλης με λείες επιφάνειες και κομψές ακμές. Η απέριττη μάσκα και το νέο σχέδιο της εισαγωγής αέρα χαρίζουν στο εμπρός τμήμα μία πιο καθαρή, αεροδυναμική σχεδίαση. Στην ανανεωμένη φυσιογνωμία του Civic κυριαρχούν οι full LED προβολείς και τα ανασχεδιασμένα φώτα ημέρας LED που εναρμονίζονται με τις δυναμικές ακμές. Νέες ζάντες αλουμινίου 16” προσφέρονται με το βασικό μοντέλο, ενώ το μεσαίο και το κορυφαίο μοντέλο διατίθεται επιπλέον με σπορ ζάντες αλουμινίου ‘Shark Grey’ 17” για όσους επιθυμούν πιο εντυπωσιακή εμφάνιση.

Το εμπρός μέρος είναι επιβλητικό

Στο εσωτερικό, οι αλλαγές είναι ακόμα πιο δυσδιάκριτες. Το ‘διαισθητικό’ σύστημα infotainment, συνδέει άμεσα τον οδηγό με το αυτοκίνητο και περιλαμβάνει ενσωμάτωση Apple CarPlay και Android Auto. Η Honda έχει βελτιώσει τη χρηστικότητα του συστήματος, προσθέτοντας φυσικούς διακόπτες και χειριστήρια για τους ελέγχους των λειτουργιών infotainment και κλιματισμού. Από τον εξοπλισμό πάντως δεν λείπει τίποτα, καθώς το Civic 1.5 Turbo διατίθεται αποκλειστικά στην πλούσια έκδοση εξοπλισμού Sport Plus Navi, όπου εκτός όλων των υπολοίπων διαθέτει  Collision Mitigation Braking System, Adaptive Cruise Control, Lane Departure Warning, Lane Keeping Assist System και Traffic Sign Recognition.

Πολύ έντονη εικόνα και πίσω

Από εκεί και πέρα το εσωτερικό του ανανεωμένου Honda Civic χαρακτηρίζεται από  διαφορετικό φινίρισμα σε κάποια πλαστικά πάνελ και  πιο προσεγμένη συναρμογή στα χαμηλότερα σημεία της καμπίνας. Τα υλικά συνεχίζουν να είναι ποιοτικά ενώ ως γνήσιο Honda οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για τέσσερα άτομα, αρκεί τα πίσω να μην είναι ιδιαίτερα υψηλόσωμα. Ο οδηγός κάθεται τέλεια και έχει αρκετές θήκες για μικροπράγματα και θέσεις για φόρτιση συσκευών. Ο χώρος αποσκευών των 420 λίτρων είναι σχετικά ρηχός αλλά απόλυτα ικανοποιητικός σε μέγεθος.

Ποιοτικό και σύγχρονο το εσωτερικό με πλούσιο εξοπλισμό

Δυνατός και ελαστικός

Ο λόγος για τον  αλουμινένιο τετρακύλινδρος 1.5 VTEC Turbo που εκτός από μεταβλητό χρονισμό και βύθισμα βαλβίδων, διαθέτει άμεσο ψεκασμό και αποδίδει 182 ίππους με τη ροπή του να φτάνει τα 240 Nm. Στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας συνδυαζόταν με ένα μηχανικό εξάρι κιβώτιο, με γνήσια αίσθηση Honda στις αλλαγές των σχέσεων και με κλιμάκωση που αναδείκνυε τις ικανότητες του κινητήρα.

Ικανοποιητικοί οι χώροι, αρκεί οι πίσω επιβάτες να μην είναι ιδιαίτερα ψηλοί

Το δυνατό σημείο του αυτοκινήτου είναι η συμπεριφορά του στο δρόμο, καθώς η ελαστικότητα και η ισχύς του κινητήρα, συναντούν το άκαμπτο πλαίσιο και τις σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις, δημιουργώντας ένα σύνολο που φωνάζει παθιασμένα «οδήγησε με». Στις ευθείες θα εκτιμήσετε δεόντως την υψηλή ποιότητα κύλισης και την προσεγμένη ηχομόνωση, καθώς η άνεση είναι το ζητούμενο στα μεγάλα οικογενειακά ταξίδια.

Πολύ άνετα στη πολύωρη οδήγηση

Σε δρόμο με στροφές θα απολαύσετε τον τρόπο που ο κινητήρα ανεβάζει στροφές, τον τρόπο που ο επιλογέας κουμπώνει σχεδόν ηδονικά τις σχέσεις στο κιβώτιο και τον τρόπο που η ισχύς περνάει στο δρόμο. Το γρήγορο τιμόνι με τις άμεσες αντιδράσεις και την πολύ καλή πληροφόρηση, τα γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω συνδυάζονται άψογα με το άκαμπτο πλαίσιο και η οδήγηση σε κλειστά επαρχιακά κομμάτια, μετατρέπεται σε απόλαυση.

Δυνατός, ελαστικός και με λογική κατανάλωση

Η μέση κατανάλωση των οκτώ λίτρων αμόλυβδης είναι ένα εξαιρετικό νούμερο για τον τρόπο με τον οποίου του συμπεριφερθήκαμε και κινηθήκαμε καθ΄όλη τη διάρκεια της δοκιμής, που ελπίζουμε πως την επόμενη φορά θα διαρκέσει περισσότερο… Για το τέλος αφήσαμε τη τιμή των 28000 Ευρώ, που προφανώς και δεν είναι λίγα, αλλά σίγουρα αξίζουν για το συγκεκριμένο Honda.

Απολαυστικό σε κάθε κατάσταση

  • Εμφάνιση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα
  • Επιδόσεις
  • Αξιοπιστία

  • Τιμή

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1500κ.εκ. Turbo
Ίπποι 182
0-100 8.3″
Τελική ταχύτητα 220 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής 8 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2 139 γρ/χλμ
Ικανοποιητικά τα 420 λίτρα για το μέγεθος του αυτοκινήτου

The post Honda Civic 1.5 VTEC Turbo. Καμουφλαρισμένο GTi first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Nissan X-Trail – Για ακόμη πιο απολαυστικές εξορμήσεις με γνήσια αξεσουάρ

cars

Νέο Citroen C4 C-Cross. «Πατάει» σε δύο κόσμους

cars

Κώστας Αχ. Καραμανλής: Η Ελλάδα στηρίζει έμπρακτα την ηλεκτροκίνηση και είναι ανοιχτή σε εναλλακτικές

cars

ΗΠΑ: Παραδόθηκε στην αστυνομία ο ύποπτος για την διάπραξη τριών φόνων στην Φιλαδέλφεια

cars

Η Nissan “σκοτώνει” την Datsun και προχωρά σε περικοπές.

cars

Διαθέσιμο αποκλειστικά ως υβριδικό το νέο Honda Jazz.

cars

Chevrolet Corvette Z06. Περισσότερο C8.R παρά Stingray.

cars

Ford E-Transit. Υποβάλλεται σε πολύ σκληρές δοκιμασίες

cars

Ferrari 288 GTO. Το ξεχασμένο κτήνος που δεν έτρεξε ποτέ στο Group B.

cars