Όπως έχουμε πει πολλές φορές στο παρελθόν, ένα αυτοκίνητο περνάει το τεστ αποφυγής ταράνδου όταν η ταχύτητα εισόδου είναι ίση ή μεγαλύτερη των 77 km/h και η δοκιμασία ολοκληρωθεί χωρίς να πέσει κάποιος κώνος και με το αυτοκίνητο υπό τον πλήρη έλεγχο του οδηγού. Τον τελευταίο καιρό, έχουμε δει πολλά αυτοκίνητα να αποτυγχάνουν στο εν λόγω test ανεξαρτήτως τιμής, προσανατολισμού ή ιπποδύναμης και το τελευταίο που τυπικά, δεν καταφέρνει να ολοκληρώσει με επιτυχία το test, είναι το Honda e.
Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας φαίνεται πως έχει κερδίσει τις πρώτες εντυπώσεις από όποιον το έχει δοκιμάσει αλλά παρά τις… εξαγγελίες της Honda περί ιδανικής κατανομής βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες (50:50), περί τοποθέτησης των μπαταριών στο πάτωμα του αυτοκινήτου για χαμηλό κέντρο βάρους, περί ανεξάρτησης ανάρτησης και στους τέσσερις τροχούς κ.ά., δεν καταφέρνει να αποφύγει τον τάρανδο με επιτυχία καθώς η ταχύτητα εισόδου του ηλεκτρικού supermini δεν υπερέβει τα 75 km/h. Αυτή ήταν η μέγιστη ταχύτητα με την οποία το Honda e ολοκλήρωσε την δοκιμασία χωρίς να χτυπήσει κάποιον κώνο, παρά το γεγονός ότι εξοπλιζόταν με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4. Βέβαια, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι η επίδοση του “e” είναι συγκρίσιμη με αυτές άλλων ισχυρότερων και ακριβότερων μοντέλων όπως το Audi A7 (μεγαλύτερο και βαρύτερο sedan) και της Mercedes-AMG A45 S των 421 ίππων και 500 Nm ροπής. Με λίγα λόγια, το Honda e μπορεί να μην πέρασε το test με απόλυτη επιτυχία αλλά το αποτέλεσμα που κατάφερε ήταν κάτι παραπάνω από αξιοπρεπές.
The post Honda e. Αποφεύγει επιτυχώς τον τάρανδο; first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr