Φέτος το Tokyo Auto Salon λαμβάνει χώρα αποκλειστικά στον χώρο του διαδικτύου. Ο COVID παραμένει στις ζωές μας και θα παραμείνει για αρκετό καιρό ακόμα όσον αφορά μεγάλες διοργανώσεις σε κλειστούς χώρους, οπότε η Honda στρέφεται αναγκαστικά στις διαδικτυακές παρουσιάσεις και το πρώτο μοντέλο που μας δείχνει, είναι το N-One K-Climb. Ένα πρωτότυπο που βασίζεται στο N-One RS αλλά έχει σχεδιαστεί ώστε να δείξει στο κοινό μία διαφορετική πλευρά του δημοφιλούς kei car.
Το N-One K-Climb λοιπόν, βασίζεται στο N-One RS και αυτό σημαίνει ότι κινείται χάρη σε έναν λιλιπούτειο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 0,6 λίτρων με απόδοση 64 ίππων και 104 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο. Η Honda επέλεξε να αφήσει το κινητήριο σύνολο του N-One ως έχει και να εστιάσει στα υπόλοιπα μηχανικά ώστε να του επιτρέψει να φανερώσει τα… άλλα χαρίσματα του. Καταρχάς, αύξησε το μήκος του μεταξονίου και τοποθέτησε μεγαλύτερους τροχούς που παρέχουν υψηλότερη πρόσφυση. Για να το κάνει αυτό, τοποθέτησε μία τετράδα ανθρακονημάτινων, φαρδύτερων φτερών ενώ από το ίδιο πανάλαφρο, εξωτικό, συνθετικό υλικό κατασκευάζονται πλέον το καπό, ο εμπρός προφυλακτήρας, η γρίλια και το splitter, χαμηλά στο πίσω μέρος. Όλα αυτά έγιναν για την μείωση του βάρους αλλά η Honda δεν αναφέρει πουθενά πόσο ελαφρύτερο είναι το K-Climb σε σύγκριση με το standard N-One RS που ζυγίζει μόλις 907 κιλά.
Κατά τα άλλα, δεν υπάρχουν πολλά να αναφέρουμε για το νέο concept της ιαπωνικής μάρκας, αν εξαιρέσει κανείς τις νέες ζάντες ελαφρού κράματος και τον… ημιτελή χρωματισμό του που έχει λόγο όμως. Η Honda προσκαλεί όποιον ενδιαφέρεται να ψηφίσει ανάμεσα σε 3 διαφορετικούς χρωματισμούς που υπάρχουν στο site της. Ένας θα είναι ο νικητής και το N-One K-Climb με τον πιο δημοφιλή χρωματισμό θα παρουσιαστεί αργότερα. Αυτό που δεν γνωρίζουμε, είναι αν η εταιρία σκοπεύει να περάσει το πρωτότυπο στην παραγωγή. Το μόνο που ανακοινώθηκε είναι ότι θα ενημερωθούμε για τις όποιες εξελίξεις, οπότε υπάρχει ελπίδα…
The post Honda N-One K-Climb. Η σπορ πλευρά του Βενιαμίν. first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr