CARSNEWS
NEW MODELS

Hyundai: επιπλέον αερόσακος ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό

Όπως δείχνουν τα πράγματα οι μέχρι και εννέα αερόσακοι που μπορούν να συνυπάρχουν σε ένα σύγχρονο μοντέλο παρουσιάζουν ένα κενό στην ασφάλεια που παρέχουν -σε συνδυασμό πάντα με την απαραίτητα χρήση των ζωνών ασφαλείας.

Και αυτό γιατί σε μια ενδεχόμενη πλευρική σύγκρουση υπάρχει η πιθανότητα να συγκρουστούν μεταξύ τους τα σώματα και τα κεφάλια οδηγού και συνοδηγού και να προκληθούν έτσι τραυματισμοί που μπορεί να είναι και σοβαροί.

Προκειμένου λοιπόν να αποφευχθεί αυτή η πιθανότητα και να αυξηθεί το συνολικό επίπεδο ασφάλειας που παρέχεται οι μηχανικοί του ομίλου της Hyundai εξέλιξαν ένα αερόσακο ο οποίος όταν ενεργοποιείται παρεμβάλλεται μεταξύ όσων κάθονται μπροστά και περιορίζει την κίνησή τους προς τα πλάγια.

Ο μεσαίος αυτός αερόσακος είναι τοποθετημένος στη δεξιά πλάγια επιφάνεια του καθίσματος του οδηγού και ενεργοποιείται πάντα. Δηλαδή ακόμα και αν δεν κάθεται κανείς στο κάθισμα του συνοδηγού -παρόλο που θα περίμενε κανείς το αντίθετο. Αυτή η επιλογή έγινε προκειμένου να προστατεύεται σε κάθε περίπτωση ο οδηγός και να μην χτυπά σε τμήματα του διακόσμου.

Οι μελέτες έδειξαν πως με τον αερόσακο αυτό οι τραυματισμοί της τελευταίας περίπτωσης περιορίζονται κατά 45%, ενώ όταν μιλάμε για την επαφή μεταξύ οδηγού συνοδηγού η μείωση φτάνει το 80%. Ο συγκεκριμένος αερόσακος θα αρχίσει να τοποθετείται στην επόμενη γενιά των Hyundai.

Related Articles

Fiat Panda Van. Επαγγελματίας

cars

Το νέο Hyundai i10 στην Αυτοκίνηση 2019

cars

Ευκαιρία που δεν χάνεται η ελληνική Alfa Romeo 166 των 1.000 ευρώ

cars

Oι 1.914 ίπποι του ηλεκτροκίνητου Rimac C_Two παίρνουν ζωή (Video)

cars

Η Subaru φέρνει τον “e-boxer” στη Γενεύη!

cars

Ταξιδεύοντας στον εικονικό κόσμο της Lancia Stratos ΗF Zero

cars

Οδηγούμε το νέο Nissan Juke στην Ελλάδα!

cars

H Hispano Suiza Carmen ξεχύνεται στους δρόμους (video)

cars

Στις 26 Ιουνίου θα παρουσιαστεί το νέο Ford Puma.

cars