CARSNEWS
AUTONEWS

Hyundai. Είναι πάντα…της μόδας!

Τώρα όμως περισσότερο από ποτέ και δεν αναφερόμαστε στα μοντέλα της αλλά σε αυτά που δημιουργεί για να φορεθούν από μοντέλα! Να εξηγηθώ. Έχουμε γράψει πολλές φορές ότι ο ρόλος ενός κατασκευαστή έχει πολλές παραμέτρους όπως η εξοικονόμηση ενέργειας, η χρήση μη τοξικών υλικών και φυσικά η προστασία του περιβάλλοντος στην οποία περιλαμβάνεται και η ανακύκλωση. Μικρή λέξη με τεράστια ερμηνεία και αποτέλεσμα καλό για όλους. Ναι, έπρεπε να την εφαρμόσουμε πολλά χρόνια πριν αλλά βλέπετε πέρασαν μεγάλες, χρονικά, περίοδοι που θεωρούσαμε ότι οι πρώτες ύλες και γενικά η γη είναι ατελείωτη και μπορούμε να πετάμε προς …άγνωστον κατεύθυνσιν αυτά που νομίζαμε ως άχρηστα. Ευτυχώς έστω και αργά συνήλθαμε, καταλάβαμε την αξία της και τώρα σπεύδουμε να την κάνουμε πράξη και μάλιστα με πολλές εφαρμογές.

RE: STYLE 2020

Μία από τις εφαρμογές είναι και αυτή που σκέφθηκε να κάνει η Hyundai εκμεταλλευόμενη υλικά που προέρχονται από την ανακύκλωση αυτοκινήτων αλλά το προχώρησε και παραπέρα καθώς συγκεντρώνει και υλικά που προέρχονται από την γραμμή παραγωγής και όχι μόνο από την ανακύκλωση των παλαιών. Η σκέψη ήταν από τα υλικά αυτά να δημιουργηθούν ρούχα τα οποία θα πουληθούν και μάλιστα ένα μέρος από τα χρήματα που θα προκύψουν , να διατεθεί για καλό σκοπό! Το «πρόγραμμα» ονομάστηκε RE:STYLE 2020 και η αναγραφή του έτους προστέθηκε διότι το είχε κάνει και το 2019 για πρώτη φορά και μάλιστα είχε σημειώσει μεγάλη επιτυχία. Αυτός ήταν άλλωστε και ο λόγος που θέλησε να το επαναλάβει. Επειδή όμως το κάθε πράγμα θέλει τον ειδικό του κάλεσε και συνεργάστηκε με κορυφαίους σχεδιαστές ρούχων που εργάζονται σε μεγάλες εταιρίες ένδυσης, οι οποίες μοιράζονται το όραμα της Hyundai για αναζήτηση βιώσιμων τρόπων για την δημιουργία των προϊόντων που αγαπάμε.

Οι εταιρίες είναι γνωστές μοντέρνες μάρκες μόδας όπως οι Alighieri, ELV DENIM, Public School, pushBUTTON, Richard Quinn και Rosie Assoulin. Η Hyundai Motor παρουσιάζει τη συλλογή ψηφιακά για να διασφαλίσει την ασφάλεια των ανθρώπων εν μέσω της παγκόσμιας πανδημίας. Τα κομμάτια αποκαλύπτονται στα κανάλια κοινωνικών μέσων της Hyundai, καθώς και σε αυτά των Selfridges και των συμμετεχόντων εμπορικών σημάτων από τις 8 Οκτωβρίου και περιλαμβάνουν μία ποικιλία προϊόντων, όπως κοσμήματα, σακάκια, γιλέκα εργασίας, τσάντες και διάφορα άλλα ρούχα κατασκευασμένα με απορριμμένα υλικά από τη διαδικασία παραγωγής και διάλυσης αυτοκινήτων, όπως ήδη αναφέραμε. Οι  πωλήσεις θα ξεκινήσουν την Τρίτη 13 Οκτωβρίου αποκλειστικά στο κατάστημα Selfridges του Λονδίνου και το ηλεκτρονικό κατάστημα Selfridges. Η εκδήλωση θα ευθυγραμμιστεί επίσης με το Project Earth, μια συμβολικά βιώσιμη εκστρατεία που διαχειρίζεται η Selfridges, μια αλυσίδα πολυκαταστημάτων υψηλών προδιαγραφών με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο και ένα διαδικτυακό κατάστημα λιανικής. Οι πωλήσεις θα συγκεντρώσουν χρήματα για το Ινστιτούτο Θετικής Μόδας του British Fashion Council.

Το σκεπτικό

Το όλο πρόγραμμα ξεκίνησε από την αναγνώριση ότι παρόλο που τα περισσότερα από τα υλικά, όπως σίδηρος και μη σιδηρούχα μέταλλα, ανακυκλώνονται επί του παρόντος ως μέρος της διαδικασίας διάλυσης του οχήματος, εξακολουθούν να υπάρχουν ορισμένα υλικά όπως δέρμα, γυαλί και αερόσακοι που καταλήγουν σε χώρο υγειονομικής ταφής . Για το Re: Style 2020 καθώς και την προηγούμενη επανάληψή του το 2019, η εταιρεία συνέλεξε διάφορα υλικά που έχουν απομείνει με τη βοήθεια διαφορετικών συνεργατών και τα έστειλε στους συνεργαζόμενους σχεδιαστές.

«Στην Hyundai Motor, καταλαβαίνουμε ότι η ηθική κατανάλωση και η φροντίδα του περιβάλλοντος είναι όλο και πιο σημαντικές εκτιμήσεις των πελατών μας στον κόσμο μετά το COVID-19. Μέσω του Re: Style 2020 θέλουμε να προσφέρουμε έναν άλλο τρόπο που η Hyundai Motor μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες να απολαύσουν τον βιώσιμο τρόπο ζωής που επιθυμούν », δήλωσε ο Wonhong Cho, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Motor Company. «Αποδεικνύοντας ότι οι απορριπτόμενοι πόροι μπορούν να επαναπροσδιοριστούν σε πολύτιμα προϊόντα, η Hyundai Motor ενθαρρύνει περισσότερους κλάδους να βλέπουν τα απόβλητα ως αναδημιουργική ευκαιρία και να συνεργάζονται για ένα περιβαλλοντικά υπεύθυνο και οικονομικά αποδοτικό μέλλον».

Σύμφωνα με το όραμα της εταιρείας, «Progress for Humanity», το Re: Style 2020 στοχεύει στην ενθάρρυνση της διακλαδικής συνεργασίας για την προώθηση της νέας σκέψης και καινοτομίας στον αειφόρο σχεδιασμό και τον τρόπο ζωής. Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία επαναπροσδιορίζει τις νέες δυνατότητες για απόβλητα ως παράδειγμα παγκόσμιων βέλτιστων πρακτικών στη βιωσιμότητα και την κυκλική οικονομία.

Οι συμμετέχουσες μάρκες και τα αντικείμενά τους είναι:

  • Alighieri : μια εκπληκτική συλλογή από κολιέ, τσοκ, βραχιόλια και άλλα αντικείμενα που δημιουργήθηκαν με επανατοποθετημένες ζώνες ασφαλείας, γυαλί αυτοκινήτου και αφρώδη υλικά.
  • LV DENIM : ένα jumpsuit που δημιουργήθηκε χρησιμοποιώντας ανακυκλωμένα τζιν και απορρίμματα δέρματος από τη διαδικασία κατασκευής του αυτοκινήτου
  • Δημόσιο Σχολείο : ένα τεχνικό γιλέκο Fuji που δημιουργήθηκε από απορριπτόμενους ιμάντες ζώνης ασφαλείας και υλικά αερόσακων
  • pushBUTTON : ένα γιλέκο εργασίας με τσέπες που χρησιμοποιούν υλικά αερόσακου που διατηρούν τις αρχικές λεπτομέρειες του αερόσακου
  • Richard Quinn : ένας κορσέ από υφάσματα ανακυκλωμένου αερόσακου με μπλε και λευκό λουλουδάτο μοτίβο
  • Rosie Assoulin : μια τσάντα tote κατασκευασμένη από ζώνες ασφαλείας, υφάσματα μοκέτας και αφρός που επανατοποθετείται από απορριμμένα υλικά αυτοκινήτων

The post Hyundai. Είναι πάντα…της μόδας! first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Ford Puma. 11 λόγοι που ξεχωρίζει

cars

Επίθεση Ιράν σε Ισραήλ: Η ΕΕ καταδικάζει την απαράδεκτη ιρανική επίθεση – Σοβαρή απειλή για την περιφερειακή ασφάλεια

Bury

Η στιγμή που 39χρονη αισθητικός πέφτει από ύψος 50 μέτρων – Είχε ανέβει σε βράχο για να βγάλει φωτογραφία

Bury

Nissan: Το νέο “Z” θα επιστρέψει στις ρίζες του!

cars

Πώς θα σου φαινόταν ένα κλασικό Defender με την “ψυχή” ενός Tesla;

cars

Νέα Porsche 911 Turbo S. Το επιστέγασμα 45 ετών εξέλιξης!

cars

Βλάβη στα συστήματα πληροφορικής παρέλυσε 12 από τα 14 εργοστάσια της Toyota στην Ιαπωνία

cars

Κίνηση τώρα: Οι δρόμοι στο «κόκκινο»

cars

Fiat 500 Hybrid. Σε εξαιρετική τιμή

cars