CARSNEWS
AUTONEWS

Hyundai i30 facelift. Με φρέσκο παρουσιαστικό και νέες τεχνολογίες.

Έφτασε η ώρα για την ανανέωση και του Hyundai i30, το οποίο αποκαλύφθηκε διαδικτυακά προτού πραγματοποιήσει το επίσημο ντεμπούτο το στην επερχόμενη έκθεση της Γενεύης, δίπλα από το νέο i20. Μία ανανέωση που μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα εκτενής αλλά χαρίζει στο μεσαίο hatchback (και όχι μόνο) της κορεατικής εταιρίας μία πιο “φρέσκια” εικόνα ώστε να αντέξει εμπορικά μέχρι την αντικατάσταση του από την επόμενη γενιά.

Όπως φαινόταν και από το teaser που δόθηκε στην δημοσιότητα πριν από λίγο καιρό, η μεγαλύτερη διαφορά εντοπίζεται στο εμπρός μέρος όπου παρατηρείται η φαρδύτερη γρίλια με το διαφορετικό μοτίβο αλλά και τα νέα φωτιστικά σώματα με την χαρακτηριστική, LED υπογραφή. Στο πίσω μέρος, ο ανανεωμένος προφυλακτήρας έχει σχεδιαστεί ώστε να βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση του μοντέλου ενώ νέα είναι και τα “γραφικά” των φαναριών ώστε να αντικατοπτρίζουν την υπογραφή σχήματος “V” που βλέπουμε μπροστά. Η Hyundai ολοκληρώνει το facelift του αμαξώματος με νέες ζάντες ελαφρού κράματος 16 και 17 ιντσών ενώ προστίθενται 3 νέα χρώματα: Dark Knight, Silky Bronze και Sunset Red. Όπως καταλαβαίνεις, ανάλογες είναι και οι μετατροπές στην “N-Line” έκδοση με στόχο την μεγαλύτερη διαφοροποίηση της από τις υπόλοιπες.

Οι αλλαγές συνεχίζονται και στην καμπίνα, όπου την παράσταση κλέβουν η μεγάλη οθόνη 10,25 ιντσών στο πάνω μέρος του ταμπλό για τον χειρισμό του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης  και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων σε μία οθόνη 7 ιντσών μπροστά από τον οδηγό. Ανανεωμένο είναι το i30 και στον τομέα της τεχνολογίας καθώς η Hyundai το εξοπλίζει με σύστημα ασύρματου “smartphone mirroring” και ασύρματης φόρτισης ενώ η συνδεσιμότητα με Android Auto και Apple CarPlay είναι δεδομένη. Καθώς αναφερθήκαμε στην τεχνολογία, θα ήταν παράλειψη να μην αναφερθούμε και στην πλήρη σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδήγησης όπως τα νέα Lane Following Assist, Rear Collision-avoidance Assist και Leading vehicle Departure Alert που λειτουργούν μαζί με όλα τα υπόλοιπα, προϋπάρχοντα συστήματα (βλ. Front Collision-avoidance Assist, Driver Attention Warning, High Beam Assist, Intelligent Speed Limit Warning κ.ά.)

Οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε 3 διαφορετικούς κινητήρες και 5 διαφορετικές εκδόσεις για το i30 facelift. Στην βάση της γκάμας υπάρχει ένας νέος 1500άρης βενζινοκινητήρας 110 ίππων αλλά δεν γνωρίζουμε ακόμα αν αυτός θα είναι διαθέσιμος στην χώρα μας. Από εκεί και πέρα, ο γνωστός 1,0 T-GDI με 120 ίππους είναι διαθέσιμος για πρώτη φορά και ως “mild-hybrid” με ηλεκτρική αρχιτεκτονική 48-volt. Στην απλή έκδοση του συνδυάζεται είτε με ένα 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είτε με ένα συμβατικό 6-τάχυτο μηχανικό ενώ στην mild-hybrid εκδοχή του, συνεχίζει να προσφέρεται με το 7-τάχυτο DCT αλλά την θέση του συμβατικού μηχανικού έχει πάρει το επίσης 6-τάχυτο Intelligent Manual Transmission που επιτρέπει αναβαθμισμένο επίπεδο συνεργασίας με το mild-hybrid σύστημα.  Στην γκάμα βρίσκουμε επίσης τον 1600άρη πετρελαιοκινητήρα με 115 ή 136 ίππους (ο τελευταίος με standard το mild-hybrid σύστημα) και στην κορυφή είναι ο 1.5 T-GDI με 160 ίππους και mild-hybrid τεχνολογία που προσφέρεται επίσης είτε με το 7-τάχυτο, αυτόματο DCT, είτε με το 6-τάχυτο, μηχανικό IMT.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Mansory Cabrera. Προκαλεί ακραίες αντιδράσεις!

cars

Σύστημα βιντεοσκόπησης από τη Volvo

cars

Νέο Skoda Rapid. Προσγειωμένο αλλά αναβαθμισμένο!

cars

Peugeot 508 1.5 BlueHdi EAT 8. Η αρχοντιά του σεντάν

cars

Η μητέρα των μαχών! Ferrari εναντίον McLaren εναντίον Lamborghini!

cars

Ξανά στο προσκήνιο η καυτή GR Corolla.

cars

Skoda Octavia RS. Έρχεται την άνοιξη και ως plug-in υβριδική!

cars

Το Hyundai i20 N γυρνά θυμωμένο στο Nurburgring!

cars

Renault Clio. Έγινε 30 ετών

cars