Στο πλαίσιο του Super Bowl, του μεγαλύτερου ετήσιου αθλητικού γεγονότος στις Η.Π.Α., μεταδόθηκε ένα νέο, βασισμένο στην θρυλική ταινία «Η Μέρα της Μαρμότας» διαφημιστικό της Jeep®, όπου στο πλευρό του Bill Murray και βέβαια της μαρμότας βρέθηκε το νέο Jeep Gladiator. Το πρωτότυπο δημιουργικό τράβηξε την προσοχή του κοινού, φτάνοντας τα 104.246.754 views (μέχρι και τη Δευτέρα 10/2 στις 09:00) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της μάρκας. Αναλυτικά τα views του διαφημιστικού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Jeep (έως τη Δευτέρα 10/2).
- YouTube: 50,357,252
- Facebook/IG: 50,953,265
- Twitter: 2,936,237
- Total: 104,246,754
Παράλληλα περισσότερα από 313.000 σχόλια έγιναν με αφορμή το διαφημιστικό, η μεγάλη επιτυχία του οποίου οδήγησε την Jeep να αναρτήσει και μια νέα ακόμα μεγαλύτερη σε διάρκεια έκδοση στο επίσημο κανάλι της στο YouTube.
Το διάρκειας 60’’ τηλεοπτικό σποτ της Jeep μεταδόθηκε κατά τη διάρκεια του Super Bowl την Κυριακή 2 Φεβρουαρίου. Ο ηθοποιός Bill Murray υποδύθηκε και πάλι τον Phil Connors, τον ήρωα της ταινίας του 1993 «H Μέρα της Μαρμότας» που ζει την ίδια ημέρα ξανά και ξανά. Ο Phil Connors 27 χρόνια μετά βρίσκει και πάλι τον εαυτό να περνά την ίδια αλλόκοτη εμπειρία, αυτή τη φορά όμως συντροφιά όχι μόνο με την μαρμότα, αλλά και το Jeep Gladiator. Η Jeep εργάστηκε στενά με την Sony Pictures ώστε να εξασφαλίσει ότι το διαφημιστικό θα είναι όσο πιο κοντά βρίσκεται στην αυθεντική ταινία.
Follow @CarsnewsGr