CARSNEWS
AUTONEWS

Jeep Wrangler Rubicon 392. Όχι απλά ένα Wrangler με V8!

Όταν η Jeep παρουσίαζε το Wrangler 392 Concept την ημέρα που πραγματοποιούσε το παγκόσμιο ντεμπούτο του το Ford Bronco, έκανε μία δήλωση. Το Wrangler είναι το ακρογωνιαίο αμερικανικό off-roader και με έναν V8 χωρητικότητα 6,4 λίτρων κάλυπτε και το τελευταίο κενό που είχε απομείνει στην γκάμα του. Μπορεί να ήταν πρωτότυπο, αλλά η αίσθηση που δημιουργούσε η παρουσίαση του Wrangler 392 Concept ήταν πως έχουμε μπροστά μας ένα μοντέλο σχεδόν έτοιμο να περάσει στην παραγωγή και αυτό ακριβώς κάνει τώρα η Jeep, εμπλουτίζοντας την γκάμα του Wrangler με μία V8 έκδοση που θα ικανοποιήσει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς.

Πριν ξεκινήσουμε τα αναλυτικά, να αναφέρουμε ότι το Wrangler Rubicon 392 δεν είναι απλά ένα τυπικό Wrangler στο οποίο τοποθετήθηκε ένας V8 βενζινοκινητήρας. Είναι πολλά περισσότερα από αυτό. Ναι, κάτω από το καπό διατηρήθηκε ο Hemi V8 με χωρητικότητα 6,4 λίτρων αλλά απόδοση του αυξήθηκε στα 470 άλογα και η ροπή στα 637 Nm που επιτρέπουν στο κορυφαίο Wrangler να φτάνει τα 96 km/h (60 μίλια ανά ώρα) σε μόλις 4,5 δευτερόλεπτα. Βάλτο στη γραμμή εκκίνηση ενός dragstrip δε και θα κάνει το 400άρι σε 13 δευτερόλεπτα! Ο ισχυρός V8 συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο με paddles στο τιμόνι (για πρώτη φορά στο Wrangler) και φυσικά, το “Rock-Trac” σύστημα τετρακίνησης.

Ο V8 είναι διαθέσιμος αποκλειστικά στην κορυφαία, Rubicon, έκδοση και επωφελείται από μία σειρά αλλαγών και αναβαθμισμένων εξαρτημάτων που το κάνουν ένα ολοκληρωμένο πακέτο για όποιο βλέπει το off-roading ως μία πολύ σοβαρή υπόθεση. Η ανάρτηση προσφέρει αυξημένη κατά 5 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, διαθέτει ξεχωριστή για την συγκεκριμένη έκδοση γεωμετρία, αμορτισέρ της Fox και πιο ανθεκτικά ψαλίδια. Οι τροχοί αποτελούνται από τροχούς 17 ιντσών με εκτός δρόμου ελαστικά BFGoodrich K02 33 ιντσών και οι άξονες είναι οι φημισμένοι “44” της Dana. Από το πακέτο δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα διαφορικά που κλειδώνουν ηλεκτρονικά, η επίσης ηλεκτρονική αποδέσμευση της αντιστρεπτική ράβδου στον εμπρός άξονα και το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης με χαρακτηριστικά που ταιριάζουν στη νέα έκδοση.

Όσον αφορά στην εμφάνιση δε, το Rubicon 392 φορά τα… απαραίτητα σήματα και νέο καπό με έναν μεγάλο αεραγωγό που φροντίζει την εισροή φρέσκου αέρα στο μηχανοστάσιο όπου φωλιάζει ο V8. Αντίστοιχα, στο εσωτερικό υπάρχουν δερμάτινα καθίσματα και ένας νέος πίνακας οργάνων όπως και όλα εκείνα τα στοιχεία του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, της ασφάλειας και της υποβοήθησης οδήγησης που αρμόζουν σε μία νέα, κορυφαία έκδοση του Wrangler. Για εκείνους που δεν αρκούνται σε αυτά, υπάρχει η Mopar με τον εκτενέστατο κατάλογο αξεσουάρ!

The post Jeep Wrangler Rubicon 392. Όχι απλά ένα Wrangler με V8! first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Fiat 500 e. Πρεμιέρα με την έκδοση “la Prima”

cars

Η Hyundai δουλεύει πάνω σε έναν υψηλόστροφο κινητήρα 2,3 λίτρων.

cars

Ford. Επικεντρώνεται στην οδηγική απόλαυση στο φετινό Goodwood Festival of Speed

cars

“Διαζύγιο” λόγω διαφωνιών Volkswagen R και Jost Capito.

cars

Hyundai. Πιστεύει και επενδύει στο υδρογόνο

cars

Ford Mustang GTD: Περιορισμένης παραγωγής με εξαιρετικά υψηλές επιδόσεις και δυνατότητα για χρήση σε δημόσιο δρόμο

cars

Citroen. Έρχεται η «Reverse Black Friday»

cars

Lada Niva Travel. Άλλαξε όνομα, όχι χαρακτήρα

cars

Η Smart ετοιμάζει το πρώτο crossover της.

cars