CARSNEWS
AUTONEWS

Kia Rio facelift. Μικρό, με τεχνολογίες “μεγάλου”!

Η αγορά δεν χαρίζεται σε κανέναν και οι καταναλωτές αναζητούν διαρκώς το αυτοκίνητο που θα καλύψει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ανάγκες τους και θα τους προσφέρει το βέλτιστο “value-for-money”. Έτσι, η Kia δεν χάνει χρόνο και παρουσιάζει το ανανεωμένο Rio με τεχνολογίες που συνήθως συναντάμε σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών αλλά έχουν υιοθετηθεί από το μικρό Kia για να ενισχύσει την θέση του στην αγορά και να παρουσιαστεί στους μελλοντικούς ιδιοκτήτες του ως ένα εξαιρετικό σημείο εισόδου στην μάρκα.

Εξωτερικά, το Rio facelift ξεχωρίζει από το μοντέλο που αντικαθιστά χάρη στις στοχευμένες αλλαγές που έχουν γίνει στην μάσκα, όπου διατηρείται η χαρακτηριστική “tiger-nose” γρίλια αλλά εμφανίζεται πιο στενή και συνοδεύεται από ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και νέα φώτα ομίχλης. Σύμφωνα με την Kia, όλες οι εκδόσεις εξοπλίζονται πλέον με full-LED φωτιστικά σώματα ενώ έχουν προστεθεί δύο επιπλέον χρώματα και ένα σχέδιο για τις ζάντες ελαφρού κράματος 16 ιντσών. Περισσότερες και πιο ουσιαστικές είναι οι τροποποιήσεις που έχουν γίνει στην καμπίνα, με μία οθόνη 8 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης και μία επιπλέον 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων. Το ανανεωμένο Rio προσφέρεται δε με επιπλέον επιλογές εξατομίκευσης ενώ είναι το πρώτο μοντέλο της Kia στην Ευρώπη που διαθέτει το καινοτόμο “Phase II” UVO Connect σύστημα τηλεματικής που βελτιώνει την συνδεσιμότητα και διευκολύνει τον χειρισμό.

Η πιο σημαντική αναβάθμιση όμως, είναι χωρίς αμφιβολία το νέο, mild-hybrid κινητήριο σύστημα που συνδυάζει τον νέο 1000άρη “Smartstream” βενζινοκινητήρα με μία ηλεκτρική αρχιτεκτονική 48V που μεγιστοποιεί τα οφέλη στην κατανάλωση καυσίμου και “γεμίζει” κενά στην απόδοση του βενζινοκινητήρα με ηλεκτρική ροπή. Το σύστημα της Kia έχει σχεδιαστεί ώστε να αποδίδει και να ανακτά ηλεκτρική ισχύ χωρίς αυτά να γίνονται αντιληπτά από τον οδηγό ή τους επιβάτες ενώ ο 1000άρης βενζινοκινητήρας εξοπλίζεται με το προηγμένο σύστημα Continuously Variable Valve Duration που του επιτρέπει να αλλάζει τον κύκλο λειτουργίας του ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού! Έτσι, μπορεί να παράγει ακριβώς την ίδια δύναμη με τον απερχόμενο, “Kappa” βενζινοκινητήρα (100 ή 120 ίππους) αλλά η μέγιστη ροπή στην ισχυρότερη έκδοση έχει αυξηθεί κατά 16%, αγγίζοντας τα 200 Nm και η εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί από 8,1% μέχρι 10,7%. Άξια αναφοράς είναι και η νέα, “clutch-by-wire” μετάδοση που εξαλείφει οποιαδήποτε φυσική σύνδεση ανάμεσα στον επιλογέα ταχυτήτων, το κιβώτιο και τον συμπλέκτη, δημιουργώντας τις απαραίτητες συνθήκες για την βέλτιστη λειτουργία του mild-hybrid κινητήριου συνόλου.

Τέλος, οφείλουμε να αναφέρουμε την πλήρη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης που προσφέρει συστήματα όπως το Forward Collision-Avoidance, το Lane Keeping Assist, το Blind-Spot Collision-Avoidance Assist, το Smart Cruise Control και πολλά ακόμα. Όπως επίσης και την 7-ετή εγγύηση που θα συνεχίσει να προσφέρει η κορεατική εταιρία όταν λανσάρει το νέο Rio στην αγορά, κατά το 3ο τρίμηνο του 2020.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Έκπληξη! Έτοιμη και η αγωνιστική Chevrolet Corvette C8.R!

cars

Kosmocar. Έβαλε τη σφραγίδα της στο ECO FEST 2020

cars

Σχεδόν έτοιμη η έκδοση παραγωγής του ηλεκτρικού Nissan Ariya.

cars

Το ηλεκτρικό μέλλον της Kia στην Ευρώπη

cars

Η GTS είναι πλέον η πιο sport Porsche Macan!

cars

Mercedes-Benz CLA 180d. Μία ντίβα με ουσία.

cars

Η Audi μειώνει κατά 9.500 το ανθρώπινο δυναμικό της.

cars

“Beyond the Visible” – Το ντοκιμαντέρ που μεταφέρει το κοινό στον αθέατο κόσμο της Formula 1

cars

Νέο Jeep Compass. Ώρα για ανανέωση

cars