Στην έκθεση της Φρανκφούρτης η Lamborghini παρουσίασε την εντυπωσιακή Sian FKP 37. Ένα εντυπωσιακό supercar που θα κατασκευαστεί σε 63 παραδείγματα, κάθε ένα εκ των οποίων έχει βρει τον ιδιοκτήτη του πριν καν δούμε το μοντέλο. Κινείται χάρη σε έναν πρωτοποριακό, υβριδικό V12 βενζινοκινητήρα με χωρητικότητα 6,5 λίτρων ο οποίος παράγει συνδυαστικά 819 ίππους. Δεν θα ήταν παράλογο να υποθέσει κάποιος ότι η Sian είναι επί της ουσίας προπομπός της επόμενης Aventador. Κι αν αυτό έχει μία δόση αλήθειας όσον αφορά στο κινητήριο σύνολο αφού περιμένουμε την επόμενη Aventador να χρησιμοποιεί ένα υβριδικό powertrain, δεν ισχύει σε καμία περίπτωση σχεδιαστικά.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδιασμού της ιταλικής εταιρίας, Mitja Borkert, η Sian ξεκίνησε ως ένα λευκό χαρτί και η ιστορία της θα σταματήσει εδώ. Ο Borkert ήταν σαφής:
“Υπάρχει μία εγγύτητα στον σχεδιασμό της Reventon και της Aventador. Αυτό ακριβώς είναι που δεν θέλω. Δεν θα χρησιμοποιηθεί αυτή η σχεδιαστική γλώσσα (της Sian) στη νέα Aventador.“
Το ίδιο ισχύει και για οποιοδήποτε μελλοντικό μοντέλο της Lamborghini, καθώς ο Borkert δήλωσε λακωνικά:
“Ξεκάθαρα όχι.“
Δεν αφήνει κανένα περιθώριο για παρερμηνείες ή εικασίες. Η σχεδιαστική γλώσσα της Sian ξεκινά και τελειώνει με την Sian και “κάθε νέο αυτοκίνητο θα έχει εντελώς διαφορετικό σχεδιασμό” όπως υποσχέθηκε. Ένα κοινό στοιχείο που ενδεχομένως να έχουν όμως, είναι η “ενσωματωμένη αεροδυναμική”. Ο Borkert δεν είναι μεγάλος οπαδός των αεροτομών και των εμφανών αεροδυναμικών βοηθημάτων, οπότε θα βρει τρόπο για τις μελλοντικές Lamborghini να είναι αποδοτικές χωρίς να είναι κραυγαλέες στον συγκεκριμένο τομέα.