CARSNEWS
NEW MODELS

Lamborghini Huracan Evo. Με τον κινητήρα της Performante και όχι μόνο!

Χωρίς ιδιαίτερη καθυστέρηση, η Lamborghini παρουσιάζει στο κοινό την εντυπωσιακή, ανανεωμένη, Huracan Evo. Το αυτοκίνητο που χαρακτηρίζει ως την “επόμενη γενιά του V10 sports car” και δεν κρύβει ότι βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην Huracan Performante, χωρίς όμως να περιορίζεται εκεί. Με την Huracan Evo, πραγματοποιεί το ντεμπούτο του το ολοκαίνουριο σύστημα “δυναμικού ελέγχου και αεροδυναμικής” το οποίο, σε συνδυασμό φυσικά με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του ιταλικού sports car, υπόσχεται να ενισχύσει  την καθημερινή οδηγική εμπειρία.

Στην καρδιά του κτήνους, όπως συνηθίζουμε να λέμε, χτυπά ο ατμοσφαιρικός V10 των 5.2 λίτρων που προέρχεται αυτούσιος από την Performante και ως εκ τούτου, αποδίδει 640 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 600 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Αυτός, “εκτοξεύει” το αμάξωμα των 1.422 κιλών στα 100 km/h από στάση σε μόλις 2.9 δευτερόλεπτα και στα 200 km/h σε 9.0, ενώ όταν ενεργοποιούνται οι άγκυρες που έχει για φρένα η Huracan Evo, το 100-0 ολοκληρώνεται σε 31.9 μέτρα.

Η “Evo” όμως, είναι σαφώς περισσότερα από έναν κινητήρα στο ίδιο περίβλημα. Νέοι είναι οι προφυλακτήρες τόσο εμπρός όσο και πίσω ενώ η διπλή απόληξη της εξάτμισης έχει μετατοπιστεί υψηλότερα. Λίγο πιο πάνω, μία διακριτική διπλή αεροτομή βρίσκεται ανάμεσα στα φωτιστικά σώματα και λίγο πιο κάτω, ένας περίτεχνος, βαμμένος στο χρώμα του αμαξώματος διαχύτης φροντίζει για την παραγωγή όσο το δυνατόν περισσότερης downforce. Για τον ίδιο λόγο, ανασχεδιάστηκε και το πάτωμα, το οποίο μπορεί να μην φαίνεται, αλλά κάνει την δουλειά του όπως πρέπει.

Αξίζει επίσης να σημειώσουμε ότι η Huracan Evo εφοδιάζεται με σύστημα torque vectoring και παθητικής τετραδιεύθυνσης ενώ για τον έλεγχο κάθε έκφανσης της δυναμικής συμπεριφοράς του οχήματος, φροντίζει μία νέα λειτουργία του Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI) που περιμένει την επόμενη κίνηση και τις ανάγκες του οδηγού, για να προβεί στις κατάλληλες τροποποιήσεις. Το LDVI ενώνει κυριολεκτικά και μεταφορικά το σύστημα Lamborghini Piattaforma Inerziale (που παρεμπιπτόντως, αναβαθμίστηκε στην έκδοση 2.0), το Lamborghini Dynamic Steering, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και τα προαναφερθέντα συστήματα torque vectoring και παθητικής τετραδιεύθυνσης, “διαβάζει” την γωνία του τιμονιού, την χρήση των φρένων, το φορτίο του κινητήρα, την ταχύτητα κ.ά. σε πραγματικό χρόνο και μετατρέπει την Huracan Evo στο κατάλληλο για την περίσταση και τις συνθήκες, “όπλο”.

Τέλος, να προσθέσουμε ότι στο εσωτερικό του ανανεωμένου “ταύρου” υπάρχει μία νέα οθόνη αφής 8.4 ιντσών, τοποθετημένη στην κεντρική κονσόλα, η οποία ελέγχει λειτουργίες όπως η ρύθμιση των καθισμάτων, ο κλιματισμός, το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης και φυσικά, το LDVI. Διαθέσιμο προαιρετικά είναι και ένα σύστημα τηλεμετρίας με δύο κάμερες (προσφέρεται και σκληρός δίσκος υψηλής χωρητικότητας για την αποθήκευση των δεδομένων). Οι πρώτες παραδόσεις της Lamborghini Huracan Evo είναι προγραμματισμένες για την άνοιξη του 2019 ενώ η τιμή της (στην Αγγλία) ξεκινά από τις 165.256 λίρες προ φόρων ή €184.190 ευρώ με την τρέχουσα ισοτιμία.

Related Articles

Θα αγοράζατε ένα νέο, ηλεκτροκίνητο Autobianchi;

cars

Η Toyota πιστεύει ότι το TS050 είναι ταχύτερο από την Porsche στο ‘Ring.

cars

Αμερικανική αντίκα με τεχνολογία από την Tesla

cars

Γιατί η Honda έκοψε την διαφήμιση σε Facebook και Instagram;

cars

Καθίζηση των πωλήσεων κατά 55,1% το Μάρτιο στην Ευρώπη

cars

Η Ferrari στηρίζει τη Modena στη μάχη κατά του κορονωϊού

cars

Εξάτμιση-κόσμημα για την Aventador SVJ από τον Valentino Balboni.

cars

Η Toyota άνοιξε το δικό της “Nurburgring” δίπλα στο σπίτι της.

cars

Mercedes-Benz Vision EQS: Ο εξηλεκτρισμός της πολυτέλειας

cars