CARSNEWS
WORLD

Land Rover: Λάβρα κατά της διαρροής του ταμπλό του νέου Defender

Πριν από λίγες μέρες διέρρευσε στο διαδίκτυο μια αποκαλυπτική εικόνα από το ταμπλό του νέου Defender, και η αντίδραση της Land Rover δεν άργησε να έρθει μέσω Twitter.

Ο Richard Agnew, επικεφαλής επικοινωνίας και PR στη Land Rover, tweetάρησε «πώς να αφαιρέσεις τώρα αυτή την εικόνα που έχεις δηλώσει δημόσια ότι δεν πρέπει να δημοσιεύσεις. Η νομική ομάδα βρίσκεται καθ’ οδόν». Με άλλα λόγια, κάποιος αντιμετωπίζει πρόβλημα για το σπάσιμο του εμπάργκο.

Επί της ουσίας όμως, επανερχόμενοι στη διαρροή, κοιτάζοντας πιο κοντά στην καμπίνα, θα παρατηρήσεις ότι το στροφόμετρο πάει πάνω από τις 7.000 rpm και η κόκκινη γραμμή φαίνεται να ξεκινά στις 7.250. Το κοντέρ του Defender, το οποίο σταματάει στα 160 mph (περίπου 260 km/h), είναι επίσης ορατό μαζί με μια «θήκη» όπου είναι τοποθετημένο το head-up display.

Τα κενά κουμπιά δίπλα στο λεβιέ του σασμάν υποδηλώνουν ότι πρόκειται για φωτογραφία κάποιου μοντέλου προ-παραγωγής. Τα μαύρα κομμάτια στις θέσεις 9 και 3 του τιμονιού είναι ως επί το πλείστον κενά.

Είτε πρόκειται για μια προεπισκόπηση του μοντέλου παραγωγής είτε για την αντίστοιχη ενός πρωτοτύπου του Defender, δεν μπορούμε να πούμε ότι η ποιότητα των πλαστικών είναι η «αρμόζουσα» στο αυτοκίνητο. Αυτό δεν είναι το Defender που γνωρίζουμε, αλλά ένα νιόφερτο μοντέλο του 21ου αιώνα με παλιομοδίτικο, πλαστόκ εσωτερικό. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι πρόκειται απλώς για μια άσκηση των μαθητευομένων της εταιρείας στο αληθοφανές καμουφλάζ ή ένα επικοινωνιακό τρικ από την LR (η διαρροή) για να συντηρηθεί το αυτοκίνητο στο προσκήνιο της επικαιρότητας.

Κατά τα λοιπά, το νέο Defender στηριγμένο πάνω στην πλατφόρμα MLA (Modular Longitudinal Architecture) θα είναι διαθέσιμο με κοντό και μακρύ μεταξόνιο (3πορτο και 5πορτο αντίστοιχα). Όσον αφορά τα μοτέρ, θα υπάρχει επιλογή είτε για 4κύλινδρη είτε για 6κύλινδρη μονάδα, περιλαμβανομένου του 6κύλινδρου σε σειρά της οικογένειας Ingenium με ελαφριά υβριδική υποβοήθηση.

Η MLA, ούσα μια αυτοφερόμενη αρχιτεκτονική, 
είναι και η μεγαλύτερη αλλαγή σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, με δεύτερη στη ιεράρχηση τον εξηλεκτρισμό που τοποθετείται για το 2020. Εξ ου και η κατάργηση του παλιού, καλού ξεχωριστού σασί.

Related Articles

Renault: Αυτόματο σασμάν EDC στα ντίζελ Scénic και Grand Scénic

cars

Δοκιμάζουμε το Kia ProCeed

cars

Κομπρεσάρισε τη Mustang GT στα 700 άλογα, μέσα στην εγγύηση

cars

SEAT 800 1964-1967

cars

Test drive: Toyota Aygo 1.0 VVT-i Facelift

cars

Η Alfa Romeo χορηγός του «1000 Miglia» για τα επόμενα τρία χρόνια

cars

Πώς τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού απειλούν τις ασφαλιστικές εταιρείες

cars

Επεκτείνει προς τα κάτω τη γκάμα της η Ferrari;

cars

Lotus Evija: Το ισχυρότερο υπεραυτοκίνητο στον κόσμο

cars