Υπάρχουν δύο τρόποι για μία εταιρία να προσφέρει ένα προϊόν εντελώς διαφορετικό από αυτά στα οποία εξειδικεύεται. Ο πρώτος, είναι ο εύκολος. Συνεργάζεσαι με μία άλλη εταιρία που κάνει καλά αυτό που θέλεις να προσθέσεις στην γκάμα σου, αυτή αναλαμβάνει τον σχεδιασμό, την εξέλιξη και την κατασκευή και εσύ απλά κολλάς το σήμα σου πάνω του. Η Lexus όμως δεν επέλεξε αυτή την οδό για το LY 650 – το πρώτο πολυτελές γιωτ της.
Φυσικά δημιουργήθηκαν συνεργασίες. Είναι σημαντικό να αναγνωρίζεις ότι κάποιος άλλος είναι καλύτερος από εσένα σε κάποια πράγματα. Για τον σχεδιασμό του LY 650 για παράδειγμα, η Lexus στράφηκε στο studio Nuvolari Lenard και μαζί δημιούργησαν τόσο το εξωτερικό του γιωτ όσο και το εσωτερικό. Για το κύτος δε, η ιαπωνική εταιρία χρησιμοποίησε συνθετικά υλικά και πιο συγκεκριμένα carbon fiber reinforced plastic (CFRP) και glass fiber reinforced plastic για τη δημιουργία ενός “υβριδικού” υλικού που είναι πιο ανθεκτικό, πιο δυνατό και πιο ελαφρύ από το standard fiberglass.
Την παραγωγή του LY 650, ανέθεσε στην Marquis Yachts ωστόσο έβαλε και η Lexus το χεράκι της ενσωματώνοντας το φημισμένο Toyota Production System στις διαδικασίες της αμερικανικής εταιρίας. Πρόκειται για ένα πραγματικά πολυτελές 20-μετρο γιωτ με 3 καμπίνες (η κάθε μία με το δικό της μπάνιο φυσικά), προηγμένες λειτουργίες και χαρακτηριστικό Lexus σχεδιασμό. Για την κίνηση του LY 650 όμως, η ιαπωνική φίρμα επέλεξε Σουηδία και πιο συγκεκριμένα, δύο Volvo Penta IPS κινητήρες με 1050, 1200 ή 1350 ίππους έκαστος. Οι πωλήσεις ξεκινούν στα τέλη του Οκτωβρίου και ναι, αυτό είναι ένα από τα πράγματα που αν πρέπει να ρωτήσεις πόσο κάνει, σίγουρα δεν μπορείς να το αγοράσεις.