CARSNEWS
NEW MODELS

Lexus RC F Track Edition. Ανανεωμένο και ακόμη ικανότερο!

Ο εχθρός του καλού, είναι το καλύτερο και με αυτήν ακριβώς την λογική, η Lexus παρουσίασε όχι μόνο το ανανεωμένο RC F, αλλά και μία ειδική, εστιασμένη έκδοση με όνομα “Track Edition”. Όσον αφορά στο standard μοντέλο, η Lexus έχει προβεί σε ορισμένες βελτιώσεις στην ανάρτηση, τόσο για την μείωση του βάρους όσο και το ραφινάρισμα της οδικής συμπεριφοράς, έχει μικρύνει λίγο το μέγεθος της πολλαπλής εισαγωγής και του κομπρέσσορα του air-condition και  τοποθετεί πλέον νέα, Michelin Pilot Sport 4S, ειδικά εξελιγμένα για το RC F. Φυσικά, ο ατμοσφαιρικός, 5-λιτρος V8 έχει διατηρήσει την θέση του αλλά αποδίδει πλέον 457 ίππους και 520 Nm ροπής και εξακολουθεί να συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο το οποίο όμως έχει υψηλότερη τελική σχέση μετάδοσης. Χάρη σε όλα αυτά και με τη χρήση του συστήματος Launch Control, το RC F επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε 4.5 δευτερόλεπτα.

Όμως το piece de resistance της παρουσίασης της Lexus στο Detroit, είναι αναμφίβολα η “Track Edition”. Μία έκδοση που απευθύνεται σε ανθρώπους που ξέρουν τι θέλουν και τους προσφέρει “την ικανότητα να εντυπωσιάσουν μέσα και έξω από την πίστα”. Το RC F Track Edition εξελίχθηκε σε συνεργασία με τις ομάδες Super GT και IMSA της Lexus και εστιάζει στην βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής και την μείωση του βάρους για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος. Οι επεμβάσεις είναι ορατές με το γυμνό μάτι με το ανθρακονήματινο air dam εμπρός να παίζει τον ρόλο του στην αύξηση της downforce, και με την μεγάλη, σταθερή αεροτομή, επίσης ανθρακονήματινη, να αντικαθιστά το “ενεργό” spoiler του standard RC F. Ειδικά η πίσω αεροτομή, επιτυγχάνει το παράδοξο της αύξησης της παραγόμενης downforce κατά 26 κιλά, με παράλληλη μείωση των αεροδυναμικών αντιστάσεων.

Στο σύστημα πέδησης, παρατηρούμε την αντικατάσταση των standard δίσκων με carbon-ceramic της Brembo ενώ οι ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών της BBS εκτός από πανέμορφες, είναι πανάλαφρες. Όπως αναφέρει η εταιρία, μόνο στο σύστημα τροχός-δαγκάνα φρένων-δίσκοι έχει επιτευχθεί μία μείωση στο βάρος της τάξης των 25 κιλών. Μία μείωση στη μη-αναρτώμενη μάζα στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου! Επιπλέον, ανθρακονημάτινο είναι το καπό, η οροφή και το διαχωριστικό πίσω από τα πίσω καθίσματα ενώ η εξάτμιση έχει αντικατασταθεί από μία κατασκευασμένη από τιτάνιο! Τα οφέλη, όπως υπολογίζονται από την Lexus, αγγίζουν τα 70-80 κιλά σε σύγκριση με το προηγούμενο RC F. Στο εσωτερικό από την άλλη, standard είναι το δερμάτινο σαλόνι με τις διακοσμητικές επενδύσεις από Alcantara και τις carbon λεπτομέρειες στις πόρτες και το ταμπλό. Ίσως το μοναδικό μέρος του RC F Track Edition που έμεινε απαράλλαχτο, είναι ο V8 αλλά ας μην είμαστε και πλεονέκτες. Το ζητούμενο, άλλωστε, δεν ήταν οι απόλυτες επιδόσεις αλλά η δημιουργία ενός ομοιογενούς συνόλου με “ειδικές” ικανότητες. Και νομίζω ότι ο στόχος επετεύχθη.

Related Articles

Αρχίζουν οι πωλήσεις του ηλεκτροκίνητου Xpeng P7

cars

Mazda 3 TCR: O εκδικητής

cars

Άλλαξε χέρια η BMW M3 του Paul Walker

cars

Η Land Rover Classic αναβαθμίζει το Defender!

cars

Hyundai Prophecy: Η προφητεία της Hyundai για το μέλλον

cars

Charge myHyundai: Ένα δίκτυο 160.000 σημείων φόρτισης στην Ευρώπη

cars

Το γερμανικό κοινοβούλιο αποφάσισε για τα όρια στους αυτοκινητοδρόμους

cars

Περισσότερη δύναμη για το Caterham Super Seven 1600 (video)

cars

Στο σφυρί σπάνια Bugatti Type 59 του 1934

cars