CARSNEWS
NEW MODELS

Mόνο ηλεκτροκίνητα για την Bentley από το 2030

Το στρατηγικό επιχειρηματικό πρόγραμμα το οποίο στην Bentley ονομάζουν «Beyond 100» δεν προβλέπει μόνο την προσθήκη νέων μοντέλων στην γκάμα της αλλά είναι κάτι ουσιαστικότερο. Στοχεύει να κάνει τη βρετανική εταιρεία την πρώτη στην κατηγορία υπερπολυτελών οχημάτων η οποία θα έχει μηδενικό αποτύπωμα εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα.

Υπό αυτό το πρίσμα, η εταιρική στρατηγική για τα επόμενα 100 χρόνια από την ίδρυσή της (το 1919) προβλέπει τη δημιουργία αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων της. Η αρχή θα γίνει από το 2025, όταν θα παρουσιαστεί το πρώτο όχημά της αυτής της τεχνολογίας. Απώτερος στόχος είναι να καταργήσει πλήρως τους κινητήρες εσωτερικής καύσης σε αυτά το 2030.

Όπως ανακοινώθηκε από το 2026 ως και το τέλος της δεκαετίας όλα τα μοντέλα της θα διατίθενται μόνο με κινητήρες τεχνολογίας Plug-in Hybrid. H Bentley, η οποία ανήκει στον Όμιλο VAG, είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής δωδεκακύλινδρου κινητήρα στον κόσμο, καθώς τοποθετεί τον εξάλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο W12 στα μοντέλα της.

Όμως,  σταδιακά θα τον αποσύρει και τη θέση του θα πάρει ο V6 που χρησιμοποιεί ο γερμανικός Όμιλος στα μοντέλα του. Λίγο μετά την απόσυρση του W12 θα σταματήσει να τοποθετείται και ο V8 στα βρετανικό μοντέλα.

Ο κ. Adrian Hallmark, Διευθύνων Σύμβουλος της Bentley, δήλωσε σχετικά στο αμερικανικό Car and Driver: «Ως εταιρεία, πρέπει να αποφασίσουμε πόση επικάλυψη θέλουμε μεταξύ των μοντέλων μας. Πάντα λέω ότι “όσο λιγότερο τόσο καλύτερα”. Aς μην ξεχνάμε ότι ως το 2030 η νομοθεσία για την κατασκευή των μπαταριών και για την ενεργειακή απόδοσή τους θα γίνει το ίδιο αυστηρή όπως ισχύει σήμερα για τους θερμικούς κινητήρες.

»Θα θέλαμε πολύ να συνεχίσουμε να έχουμε και να εξελίσσουμε έξι τέτοιους κινητήρες, όπως, επιπλέον, και Plug-in Hybrid και ηλεκτροκινητήρες. Όμως, δεν έχουμε την (οικονομική) ικανότητα να το πράξουμε. Πρέπει να επιλέξουμε τον χρόνο όπου η πυκνότητα ισχύος των μπαταριών, ιδίως για τα μεγαλύτερα οχήματα, θα είναι τέτοια που θα απελευθερώσει τις επιλογές μας. Πάντα υποστηρίζουμε ότι στα μέσα της δεκαετίας μας θα έχουμε παραγωγή μπαταριών 120 kWh και άνω».

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Τα επόμενα 86/BRZ μπορεί να βασίζονται σε πλατφόρμα της Toyota!

cars

Τι θα κατασκευάζει το εργοστάσιο της VW στην Τουρκία;

cars

Έπιασε δουλειά ο Alonso!

cars

Czinger 21C: Το ανθρακονημάτινο βέλος προσγειώνεται στη Γενεύη

cars

Στην Ελλάδα το ανανεωμένο Hyundai i30. Από 16.590 ευρώ

cars

Toyota Supra: Ένα ακόμα κομμάτι προστίθεται στο παζλ.

cars

Πώς δουλεύει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

cars

GP Βρετανίας 2020: Pole position για τον άπιαστο L. Hamilton

cars

Νέα έκδοση κορυφαία έκδοση για το Opel Crossland X

cars