CARSNEWS
MOTONEWS

Marc Marquez: “Απόλαυσα τον αγώνα σαν παιδί – Προτιμώ να χάσω έτσι παρά να τερματίσω στη δέκατη θέση”

«Είμαι μαχητής και ελπίζω ότι ο κόσμος το απόλαυσε. Έδωσα τα πάντα και οι τελευταίοι επτά γύροι ήταν πόνος. Το σημαντικό είναι ότι το βάθρο ήταν εκεί και πάλεψα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα».

Ο αναβάτης της Repsol Honda Team ήταν ικανοποιημένος με την απόδοσή του στο MotoGP Γαλλικό GP, αν και δεν μπόρεσε να τερματίσει τον αγώνα λόγω πτώσης με λιγότερο από δύο γύρους να απομένουν, αλλά το κοινό τον χειροκρότησε για αυτό το φοβερό θέαμα που πρόσφερε στο Le Mans.

Ένας αγώνας στον οποίο το φαινόμενο από την Cervera έβαλε την καρδιά του σε αυτό καβάλα σε μια Honda που είναι πολύ υποδεέστερη από τον ίδιο και συνεχίζει να τον δυσκολεύει.

Ως συνήθως, ο αναβάτης με το νούμερο 93 κατάφερε να “μπαλώσει” τις αμέτρητες τρύπες της μοτοσυκλέτας του, δείχνοντας το ταλέντο του και αυτό το αγωνιστικό πνεύμα που έχει μείνει άθικτο μέσα του.

Ο MARC MÁRQUEZ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕ “ΣΑΝ ΠΑΙΔΙ” ΣΤΟ LE MANS ΠΑΡΑ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΤΟΥ: “ΟΔΗΓΟΥΣΑ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ”

«Είμαι πολύ χαρούμενος με τον σημερινό αγώνα. Το απόλαυσα σαν παιδί, το απόλαυσα πολύ, οδηγούσα με τέτοιο τρόπο όπως οδηγούσα πριν από πολύ καιρό και ήμουν πραγματικά σε θέση να απολαμβάνω την μοτοσυκλέτα.»

«Το απόλαυσα, κατέληξα κουρασμένος, έφτανα στα άκρα, όπως είδατε σε όλη τη διάρκεια αγώνα, αλλά ήταν ο μόνος τρόπος για να είμαι εκεί »

«Δυστυχώς, το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που θέλαμε, αλλά πέρασα όλο τον αγώνα παλεύοντας και ξεπερνώντας τα όρια. Ήξερα που υστερούσε η μοτοσυκλέτα, στην ταχύτητα, στην επιτάχυνση στο traction, αλλα είχα καλή αίσθηση»

« Προτιμώ να κάνω έναν αγώνα σαν αυτόν και να τερματίσω έτσι, παρά έναν αγώνα και να μείνω με την 10η θέση. Το έχω κάνει, και όταν το βλέπεις απέξω είναι σωστό, αλλά το πρόβλημα ήταν ότι στους δύο τελευταίους γύρους είδα το βάθρο τόσο κοντά και ήξερα ότι αν περνούσε ο Jorge εμένα, το πιο πιθανό ήταν ο Zarco να με περνούσε στην ευθεία και δεν ήθελα να τον χάσω και εκεί έκανα το μοναδικό λάθος του αγώνα».

pic.twitter.com/5yoh5FdrTO

— carlos (@carlosharlo4) May 14, 2023

« Είχαμε ένα πραγματικά γεμάτο Σαββατοκύριακο κάνοντας πολλή δουλειά και ένα βάθρο θα ήταν μια μεγάλη ανταμοιβή, ειδικά για την ομάδα μου που συνέχισε να εργάζεται στο μέγιστο. Πρέπει ακόμα να βρούμε λίγο περισσότερο για να παλεύουμε έτσι κάθε Σαββατοκύριακο.»

«Δείξαμε ότι είμαστε εκεί, ότι η ταχύτητα είναι εκεί και ότι μπόρεσα να ξαναπάρω λίγο. Ναι, ήταν πολύ δύσκολο για μένα να προσπεράσω ή έπρεπε να το κάνω σε μέρη με υπερβολικό κίνδυνο μερικές φορές , αλλά έχω χαρεί και αυτό είναι το σημαντικό».

«Όσον αφορά την πτώση, έπεσα στη στροφή 7 αλλά ξεκίνησε στη στροφή 6 όταν είχα πολύ κούνημα και δεν έφτασα με την τέλεια γραμμή και έπεσα.»

«Νομίζω ότι είχαμε έναν πραγματικό αγώνα MotoGP σήμερα. ήταν ένα υπέροχο θέαμα για όλους τους θαυμαστές που ήρθαν εδώ αυτό το Σαββατοκύριακο.»

pic.twitter.com/5j7AmDOKCs

— carlos (@carlosharlo4) May 14, 2023

Ο MARC MÁRQUEZ ΣΤΕΛΝΕΙ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΗ HONDA: “ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΤΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ”

Παρά τα καλά συναισθήματά του, ο Marc Márquez ζητά από τη Honda πολλά περισσότερα , να αφήσουν τα υπόλοιπα και να φέρουν βελτιώσεις όπως κάνει και αυτός για να είναι 100% στην πίστα.

«Το είπα στο γκαράζ σε όλη την ομάδα, είμαι καλά, είμαι προετοιμασμένος, έχω οδηγήσει όπως δεν έχω κάνει για πολύ καιρό, αλλά δεν μπορούμε να πηγαίνουμε έτσι σε κάθε αγώνα, δεν μπορούμε να πάνε έτσι μακριά . Το σώζουμε μια φορά .. Σήμερα το σώσαμε με το σκληρό μπροστινό ελαστικό, χωρίς να το έχουμε δοκιμάσει το οδηγήσαμε στον αγώνα και αυτό μας επέτρεψε να σώσουμε το αποτέλεσμα. Οι άλλοι ήταν με το μαλακό».

«Γι’ αυτό με πληρώνουν, για να δώσω το εκατό τοις εκατό μου και να εκμεταλλευτώ το μέγιστο από κάθε κατάσταση. Και να φτάσω στο γκαράζ, μετά από μια πτώση, να σχολιάσω, πού χάνουμε, πού όχι, πού μπορεί η μοτοσυκλέτα να βελτιωθεί. Εκεί, οι μηχανικοί γράφουν σε ένα σημειωματάριο και πρέπει να είναι αυτοί που θα το βελτιώσουν, αλλά σε αυτήν την περίπτωση είμαι εντελώς υπάλληλος. Είναι δύσκολο για μένα. Έχω κίνητρα. Πολλές φορές, ακόμη και υπερβολικά κίνητρα. πρέπει να πάρω το ρίσκο όταν είναι η ώρα την Παρασκευή πήρα πάρα πολλά ρίσκα, το Σάββατο τα έλεγξα καλά, σήμερα τα έλεγξα καλά, αλλά όταν έχεις μια τόσο κρίσιμη κατάσταση, είναι εύκολο να κάνεις ένα λάθος τόσο εύκολο».

ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝ ΘΑ ΚΕΡΔΙΖΕ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΕ ΝΟΗΜΑ:

«Είναι το σχόλιο που κάνουν όλοι, αλλά δεν το ξέρω. Έχω το Honda για φέτος, και για του χρόνου και πρέπει να συνεχίσω να δουλεύω για να το βελτιώσω. Έχω συμβόλαιο δύο ετών και το πιστεύω ακόμα Η ομάδα που έχουμε μέσα στο γκαράζ είναι πολύ καλή. Σήμερα παίξαμε με το σκληρό ελαστικό. Αυτό μας έσωσε να κάνουμε τον αγώνα που κάναμε, γιατί με το μαλακό δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε αυτόν τον αγώνα.»

«Πρέπει να παίξεις αυτά τα χαρτιά, είναι ρίσκα, ναι, αλλά για μένα τώρα το πιο σημαντικό ψυχολογικά είναι να δείξω στον εαυτό μου ότι είμαι εκεί, να συνεχίσω με αυτή την αυτοπεποίθηση και να περιμένω να έρθουν μερικά μικρά πράγματα από την Ιαπωνία.»

«Αλλά για να κερδίσεις το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα πρέπει να βελτιώσεις τη μοτοσυκλέτα», είπε ο Ισπανός αναβάτης

«Ποτέ δεν ξέρεις. Αν κάνω αγώνες όπως σήμερα, όχι. Τα πήγα πολύ καλά, αλλά δεν πήρα τους βαθμούς. Έχεις μείνει με μια πολύ καλή γεύση στο στόμα σου, αλλά δεν πήρα τους βαθμούς. Ήμασταν σε μια ευνοϊκή πίστα για το στυλ οδήγησης μου και αυτό με βοήθησε πολύ. Όταν φτάσουμε σε μια πίστα όπως το Mugello, η οποία εξαρτάται πολύ από τις στροφές, το κράτημα… εκεί νομίζω ότι θα μας κοστίσει λίγο περισσότερο. Δεν μπορώ να εξαρτώμαι από το ποια πίστα μας ταιριάζει καλά για να επιτεθείς και σε πια όχι. Βλέπουμε τις Ducati που τα πάνε καλά σε όλες τις πίστες. Είναι πολύ δύσκολο να τους ανταγωνιστείς».

MARC MÁRQUEZ, ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΣΑΣΙ ΤΗΣ HONDA KALEX: “ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΚΡΙΑ”

Η Honda παρουσίασε ένα νέο πλαίσιο Kalex στο RC213V της  στο Le Mans με την πρόθεση να συνεχίσει να κάνει βήματα μπροστά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP . Ωστόσο, ο Marc Márquez πιστεύει ότι δεν είναι αρκετό.

«Το νέο πλαίσιο συμβάλλει λίγο, αλλά δεν είναι η λύση, είμαστε πολύ μακριά »,

«Δεν ξέρω αν θα έρθει η λύση αυτή τη σεζόν ή όχι, αλλά είμαι απαιτητικός με τον εαυτό μου, θα προετοιμαστώ στο μέγιστο για αυτούς τους τρεις επερχόμενους αγώνες. Ελπίζω ότι στην Ιαπωνία για τους επερχόμενους αγώνες θα προετοιμαστούν και αυτοί επίσης στο μέγιστο κατά τη διάρκεια αυτών των τριών εβδομάδων και με αυτόν τον τρόπο να προχωρήσουμε» .είπε στο DAZN .

«Ο στόχος μου είναι να συνεχίσω να αγωνίζομαι για τις μπροστινές θέσεις σε κάθε αγώνα, ξέρω ότι στο Πρωτάθλημα είμαστε πολύ μακριά, και όταν χάνεις τρεις αγώνες είναι λίγο ρεαλιστικό, αλλά συνεχίζω να αγωνίζομαι μέχρι το τέλος όπως έκανα σήμερα και θα το κάνω και στο Mugello », κατέληξε.

pic.twitter.com/rJGicFY2Y2

— Marco Cardoli (@CardoliMarco) May 14, 2023

A round of applause for @marcmarquez93 and rightly so! 👏

It may have ended in disaster but that was some ride! 💪#FrenchGP 🇫🇷 pic.twitter.com/2koXI6Qsy4

— MotoGP™🏁 (@MotoGP) May 14, 2023

Related Articles

Βρήκε την κλεμμένη μοτοσυκλέτα του αλλά δεν μπορεί να την πάρει πίσω

cars

Μια εκπληκτική μηχανή 25.490 ευρώ

cars

Ένα πραγματικά «κακό» μηχανάκι

cars

Το πιο τεχνολογικά προωθημένο κράνος για μοτοσικλετιστές

cars

Η μοτοσικλέτα που τα δίνει όλα στο στιλ

cars

Ευρωπαϊκή Μοτοσυκλέτα της Χρονιάς EMOTY 2022: Ο τελικός νικητής της ψηφοφορίας

cars

H GoPro αποκτά την εταιρεία «έξυπνων κρανών» Forcite

cars

Test – KTM 790 Adventure 2023

cars

CRF1100L Africa Twin ΜΥ24 και CRF1100L Africa Twin Adventure Sports ΜΥ24

cars