CARSNEWS
AUTONEWS

McLaren 620R. Η ισχυρότερη“Sports Series” για όποιον προλάβει!

Το 2019 πλησιάζει στο τέλος του και ήταν μία πολύ γεμάτη χρονιά για την McLaren. Η αγγλική φίρμα παρουσίασε την πρακτική GT, την ανοιχτή 600LT Spider, την άκρως σκληροπυρηνική Senna GTR και την εντυπωσιακή Elva αλλά έχει ένα ακόμα μοντέλο για να αποκαλύψει. Ο λόγος για την ισχυρότερη έκδοση στην “Sports Series” – την 620R που αν ήθελε κάποιος να περιγράψει με ένα κλισέ, θα έλεγε ότι είναι ένα αγωνιστικό της GT4 κατηγορίας, για τον δρόμο.

Μπορεί να είναι κλισέ, αλλά ταυτόχρονα, περιγράφει και μία πραγματικότητα. Η 620R βασίζεται στην 570S GT4 και σύμφωνα με την McLaren, “διατηρεί το DNA ενός ομολογκαρισμένου αγωνιστικού αλλά είναι απελευθερωμένη από τους περιορισμούς που επιβάλλουν οι κανονισμοί” της εκάστοτε κατηγορίας. Κάθε τι στην 620R έχει αναβαθμιστεί ή βελτιστοποιηθεί για να είναι ταχύτερη τόσο στην ευθεία όσο και στις στροφές. Καταρχάς, ο γνωστός twin-turbo V8 των 3,8 λίτρων, αποδίδει 620 ίππους (όπως υποδηλώνει και η ονομασία του μοντέλου) και 620 Nm ροπής. Έτσι, το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα και το 0-200 km/h σε 8,1 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα είναι 322 km/h. Συγκριτικά με την “απλή” 570S, η 620R είναι 0,3 και 1,4 δευτερόλεπτα ταχύτερη αντίστοιχα αλλά λόγω του νέου αεροδυναμικού πακέτου, η τελική έχει μειωθεί κατά 6 km/h.

Όμως η 620R εστιάζει στην ταχύτητα στις στροφές. Η ανάρτηση έχει αναβαθμιστεί με ένα σετ ρυθμιζόμενων coilovers ενώ χαρακτηριστικό της προσοχής που έχει δοθεί στην παραμικρή λεπτομέρεια είναι το γεγονός ότι τα αμορτισέρ είναι κατά 6 κιλά ελαφρύτερα από αυτά της standard 570S. Νέα και σκληρότερα είναι τόσο τα ελατήρια όσο και οι αντιστρεπτικές ράβδοι ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι η 620R μπορεί να χρησιμοποιήσει slick ελαστικά χωρίς περαιτέρω τροποποιήσεις στην ανάρτηση. Σε κάθε περίπτωση, από το εργοστάσιο βγαίνει με ένα σετ Pirelli Trofeo R semi-slick ενώ για την επιβράδυνση φροντίζει ένα carbon-ceramic set-up.

Φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο νέο bodykit που αποτελείται από τον ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα, το splitter λίγο πιο κάτω, νέο καπό που βελτιώνει την ροή του αέρα, τα πτερύγια στις άκρες και την μεγάλη, ρυθμιζόμενη, ανθρακονημάτινη αεροτομή που χρησιμοποιεί και η αγωνιστική GT4. Μόνο που στην 620R φιλοξενεί και το 3ο στοπ για να είναι road-legal. Το πακέτο μπορεί να παράγει έως και 185 κιλά downforce αλλά οι επιρροές από το αγωνιστικό δεν σταματούν εδώ, καθώς η 620R έρχεται χωρίς πατάκια, κλιματισμό ή air-condition, ηχοσύστημα και οτιδήποτε άλλο περιττό ώστε να μειωθεί το βάρος. Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει να τα τοποθετήσει πίσω στο αυτοκίνητο χωρίς επιπλέον κόστος, αλλά ποιο το νόημα τότε; Η McLaren δηλώνει ότι μόλις 350 αυτοκίνητα θα κατασκευαστούν για την συγκεκριμένη έκδοση με την τιμή του καθενός να ξεκινά από τις 250.000 λίρες Αγγλίας, ή €297.000 περίπου με την τρέχουσα ισοτιμία.

Related Articles

Ξεκίνησε η παραγωγή της BMW M8 Gran Coupe!

cars

Toyota GT86/Subaru BRZ. Έρχονται ισχυρότερα και με νέο focus…

cars

Το VW Group θέλει μεγαλύτερη διαφοροποίηση ανάμεσα στις μάρκες του.

cars

Το teasing της νέας BMW M4 GT3 ξεκινά νωρίς… πολύ νωρίς!

cars

Mazda MX-5 (Miata). Επέτειος 30 ετών

cars

Νέο Volkswagen Golf GTI TCR. Απευθείας από τις πίστες

cars

Nέο Volkswagen Tiguan Allspace. Ήρθε

cars

Toyota Supra 3000GT Concept. Εξερευνεί τα όρια με μία “JDM” αισθητική.

cars

McLaren: Δεν υπάρχει τίποτα cool σε ένα SUV!

cars