CARSNEWS
AUTONEWS

McLaren 765LT. Όταν το ήδη ταχύ, γίνεται ταχύτερο!

Η McLaren φαίνεται πως έχει βρει ρυθμό και έπειτα από ένα δύσκολο ξεκίνημα με την 12C το 2011, φαίνεται πως αδυνατεί να λαθέψει. Είναι πραγματικά εντυπωσιακό πόσο έχουν προοδεύσει τα αυτοκίνητα της αγγλικής εταιρίας σε 10 χρόνια μόλις. Για το πόσο εντυπωσιακό ακριβώς, αρκεί να δει κανείς την ολοκαίνουρια 765LT – την τελευταία “Long Tail” και ταυτόχρονα, την κορυφαία “Super Series”. Οι μηχανικοί της McLaren πήραν την ήδη εξαιρετική 720S και την έκαναν ισχυρότερη, ελαφρύτερη και κατά πολύ ταχύτερη. Ένα απίστευτο επίτευγμα αν αναλογιστεί κανείς ότι μιλάμε για ένα supercar με βάρος που μετά βίας υπερβαίνει τα 1.300 κιλά και κινείται χάρη σε έναν twin-turbo V8 με 720 άλογα!

Τα κατάφεραν όμως. Ο 4-λιτρος V8 απέκτησε νέα, ελαφρύτερα και ταυτόχρονα πιο ανθεκτικά αλουμινένια πιστόνια, πιο “ελεύθερη” εξάτμιση, αναβαθμισμένο σύστημα τροφοδοσίας και φυσικά, νέες ρυθμίσεις στην ECU κι έτσι αποδίδει 765 ίππους και 800 Nm ροπής. Νέα είναι και η κλιμάκωση στο 7-τάχυτο  αυτόματο κιβώτιο με αποτέλεσμα η 765LT να είναι κατά 15% ταχύτερη από την standard 720S στην επιτάχυνση εν κινήσει. Όσο για τις επιδόσεις από στάση; Η McLaren δηλώνει πως το 0-100 ολοκληρώνεται σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα και το 0-200 σε μόλις 7,2 δευτερόλεπτα! Ίσως ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι όταν η 765LT ρίξει τις άγκυρες που έχει για φρένα, ακινητοποιείται από τα 200 km/h σε μόλις 110 μέτρα! Αυτό είναι το αποτέλεσμα της διαρκούς εξέλιξης με την Long Tail να εξοπλίζεται με την τελευταία γενιά των carbon-ceramic δίσκων και τις δαγκάνες από την Senna ενώ για την ψύξη τους φροντίζει ένα σύστημα εμπνευσμένο από την F1 που μειώνει την θερμοκρασία στα τακάκια έως και κατά 50 βαθμούς στην πίστα.

Κάτσε όμως, ακόμα είμαστε στην αρχή. Η 765LT διαθέτει και νέο bodykit που αποτελείται από ανθρακονημάτινα εξαρτήματα όπως το εμπρός πάτωμα, οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, η “Longtail” ενεργή αεροτομή, ο επιμηκυμένος διαχύτης και τα πλαϊνά μαρπιέ. Φυσικά, όλες αυτές οι προσθήκες έχουν σχεδιαστεί για την βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής απόδοσης του αυτοκινήτου ενώ δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στην μείωση της απόστασης από το έδαφος κατά 5 χιλιοστά μόνο στον εμπρός άξονα και την αύξηση του εμπρός μετατροχίου κατά 5 χιλιοστά. Όταν προσπαθείς να κάνεις το ήδη πολύ καλό, καλύτερο τότε όλα κρίνονται στις λεπτομέρειες. Γι’ αυτό και το σύστημα διεύθυνσης έχει καλιμπραριστεί με ταχύτερη σχέση και η ανάρτηση ελάφρυνε και σκλήρυνε. Γι’ αυτό επίσης, οι μηχανικοί “ίδρωσαν” ώστε να βρούνε πού μπορεί να κάνει δίαιτα η 720S. Στην αναζήτηση τους, “έκοψαν” 22 κιλά με τις νέες, σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος, 18 κιλά με τα σχεδόν αγωνιστικά καθίσματα, 10 κιλά από την αφαίρεση του συστήματος κλιματισμού και άλλα 14,3 κιλά χάρη στα ελαφρύτερα ανθρακονημάτινα πάνελ ενώ ακόμα και τα νέα ελατήρια, είναι κατά 1,5 κιλό ελαφρύτερα! Η εμμονή τους, οδήγησε τους μηχανικούς σε ακραία μέτρα όπως η λέπτυνση των πλαϊνών παραθύρων και του παρμπρίζ!Το αποτέλεσμα είναι ένα supercar που δεν ζυγίζει πάνω από 1.229 κιλά στην ελαφρύτερη διαμόρφωση του! Όλα στον βωμό της ταχύτητας!

Η McLaren ανακοίνωσε ότι η παραγωγή της 765LT θα περιοριστεί στα 765 αυτοκίνητα αλλά δεν έκανε γνωστή την τιμή τους. Όχι ότι έχει ιδιαίτερη σημασία βέβαια…

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Ford. Και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης παραμένει ανθρωποκεντρική

cars

Volvo. Αποκαλύπτει το σχέδιο της για το περιβάλλον

cars

Το πρώτο SUV της Mercedes-Maybach ετοιμάζεται για τον Νοέμβριο!

cars

Hyundai. Πλήρως εκσυγχρονισμένη στην «Αυτοκίνηση Anytime 2019»

cars

Ford. Δίνει λύσεις για την ηλεκτροκίνηση

cars

Continental. Στήριξη με νόημα και ουσία

cars

Skoda Vision IN concept. Ένα θυμωμένο μικρό, αλλά όχι για εμάς…

cars

Cupra Formentor. Το πρώτο μοντέλο 100% Cupra!

cars

Η Suzuki ανακοίνωσε “mild-hybrid” αναβάθμιση για Swift Sport, Vitara και S-Cross.

cars