CARSNEWS
NEW MODELS

McLaren GT. Μπορεί μία McLaren να είναι άνετη και ευρύχωρη; Ναι. Μπορεί!

Η McLaren μπορεί να μην είναι το πρώτο όνομα που έρχεται στο μυαλό κάποιου όταν αναφέρεται σε “grand touring” οχήματα, αλλά δεν θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε ότι με την τεχνολογία και την τεχνογνωσία που διαθέτει η αγγλική φίρμα, μπορεί να διαπρέψει σε οτιδήποτε. Αυτό αποφάσισε να κάνει μάλιστα και το τελικό αποτέλεσμα της εξέλιξης του grand tourer που “επαναπροσδιορίζει τους κανόνες της κατηγορίας”, είναι η McLaren GT – ένα μοντέλο που κάθεται έξω από την υπάρχουσα γκάμα των Sports, Super και Ultimate Series και στοχεύει σε ένα διαφορετικό κοινό.

Η McLaren GT έχει μήκος 4.68 μέτρων και πλάτος 2.09 και βασίζεται στο ανθρακονήματινο πλαίσιο “MonoCell II-T” που έχει εξελίξει η ίδια η εταιρία για την συγκεκριμένη εφαρμογή και διαθέτει ένα εντελώς διαφορετικό άνω μέρος ώστε να δημιουργηθούν οι απαραίτητοι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές του. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η GT παρέχει ένα “πορτ-μπαγκάζ” με χωρητικότητα 420 λίτρων στο πίσω μέρος και ένα ακόμα 150 λίτρων μπροστά ενώ η εταιρία ισχυρίζεται ότι το μήκος του διαθέσιμου χώρου αρκεί για την μεταφορά δύο ζευγαριών σκι 185 εκατοστών! Βασικά πράγματα και μέτρα σύγκρισης!

Επιπλέον, ο σχεδιασμός της καμπίνα έχει βελτιστοποιηθεί για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων όντας άνετη, ευρύχωρη, πολυτελής και ταυτόχρονα, λιτή. Τα καθίσματα είναι μοναδικά, ειδικά για την GT (ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα φυσικά) και το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης είναι νέο, ταχύτερο και πιο προηγμένο σε σύγκριση με αυτά των άλλων μοντέλων της McLaren, ενώ συνδυάζεται με την τελευταία έκδοση του συστήματος πλοήγησης HERE. Κατά τα άλλα, το ηχοσύστημα προέρχεται από την Bowers & Wilkins, υπάρχει σύστημα “ατμοσφαιρικού φωτισμού” και, προαιρετικά, ένα νέο, ηλεκτροχρωμικό κρύσταλλο στην οροφή που αλλάζει την διαπερατότητα του με το πάτημα ενός κουμπιού. Αργότερα μέσα στη χρονιά δε, η McLaren σχεδιάζει να λανσάρει και κασμίρ επενδύσεις, για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής!

Το γεγονός ότι η GT είναι σχεδιασμένη για μεγάλα ταξίδια, δεν σημαίνει ότι έχουν γίνει υποχωρήσεις στις επιδόσεις. Το νέο μοντέλο της McLaren κινείται χάρη στον γνώριμο, 4-λιτρο, twin-turbo V8 που αποδίδει 620 ίππους και 630 Nm ροπής, με τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του να έχουν προσαρμοστεί για το αγγλικό grand tourer. Ακόμα κι έτσι όμως, η GT επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε 3,2 δευτερόλεπτα, στα 200 km/h από στάση σε 9,0 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα της είναι 326 km/h. Όπως και πριν όμως, το ζητούμενο ήταν και παραμένει η άνεση, οπότε οι βάσεις κινητήρα είναι πιο μαλακές για να απομονώνουν τους κραδασμούς και τον θόρυβο από το powertrain, υπάρχει περισσότερη ηχομόνωση ενώ η ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης και το σύστημα πέδησης έχουν καλιμπραριστεί ειδικά για την GT, ακόμα κι αν η άνετη McLaren “πατάει” σε ζάντες 20 ιντσών μπροστά και 21 πίσω. Τέλος, να αναφέρουμε ότι οι παραγγελίες έχουν ήδη ανοίξει και οι πρώτες παραδόσεις είναι προγραμματισμένες για το τέλος του 2019, με την τιμή της GT να ξεκινά από τις 163.000 λίρες στην Αγγλία.

Related Articles

Η Volkswagen δημιουργεί τμήμα “Ψηφιακών Υπηρεσιών”.

cars

Ford Ranger Raptor. Ισοπεδωτικό

cars

Ο ηλεκτρισμός στην υπηρεσία των επιδόσεων για το νέο Opel Corsa!

cars

Leave a Comment