CARSNEWS
AUTONEWS

Mercedes-AMG E63 S. Η δύναμη συνδυάζεται με περισσότερη άνεση…

Κάθε φορά που η Mercedes-Benz παρουσιάζει ένα νέο ή ανανεωμένο μοντέλο, περιμένουμε με ανυπομονησία την αποκάλυψη της AMG έκδοσης του για να δούμε πού τοποθετεί τον πήχη η γερμανική εταιρία. Η E-Class δεν αποτελεί εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα και έχοντας παρουσιαστεί πριν από μερικούς μήνες, η Mercedes-AMG μας δείχνει τώρα την κορυφαία εκδοχή της με τις αλλαγές που περιμέναμε να δούμε αλλά ακολουθώντας μία ελαφρώς διαφορετική κατεύθυνση. Μία κατεύθυνση που ορίζεται από τις δηλώσεις από τον project manager, Philipp Uttikal:

Οι άνθρωποι που επιλέγουν την E63 εξακολουθούν να είναι πελάτες της E-Class και θέλουν ότι καλύτερο έχει να προσφέρει τόσο στον τομέα των επιδόσεων όσο και σε αυτόν του ραφιναρίσματος. Θέλουν να έχουν δύναμη στην διάθεση τους αλλά θέλουν επίσης ένα άνετο αυτοκίνητο.

Είναι σαφές ότι η Mercedes-AMG E63, είτε στην “βασική” έκδοση της είτε στην “S”, είτε ως sedan είτε ως station-wagon, έχει την ισχύ για να ικανοποιήσει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς. Ο twin-turbo V8 με χωρητικότητα 4,0 λίτρων φροντίζει γι’ αυτό, προσφέροντας όπως και πριν το facelift, 571 άλογα και 750 Nm ροπής για την απλή E63 ή 612 ίππους και 850 Nm ροπής για την S. Αυτά, σε συνδυασμό με το 9-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης, είναι αρκετά για να επιταχύνουν το μεγάλο sedan στα 100 km/h από στάση σε μόλις 3,5 και 3,4 δευτερόλεπτα αντίστοιχα, με τις Estate εκδόσεις να είναι 0,1 δευτερόλεπτα πιο αργές. Από εκεί και πέρα, η γερμανική εταιρία εστίασε στην οδηγησιμότητα του αυτοκινήτου και στην άνεση που παρέχει στις μεγάλες αποστάσεις και γι’ αυτό προχώρησε σε επεμβάσεις στο πλαίσιο και την ανάρτηση ενώ οι “δυναμικές” βάσεις κινητήρα στην E63 S προσαρμόζονται πλέον ταχύτερα στις συνθήκες. Ανάλογες είναι οι αλλαγές και στο AMG Dynamic Select λογισμικό, που ρυθμίζει συστήματα όπως τα προγράμματα οδήγησης, αυτό της τετρακίνησης και το ESP.

Με την ίδια φιλοσοφία έγιναν και οι όποιες τροποποιήσεις στην εμφάνιση. Οι μηχανικοί και οι αεροδυναμιστές της AMG στόχευσαν στην μείωση της αντίστασης του αέρα και στην βελτίωση της ευστάθειας σε υψηλές ταχύτητες, οπότε έχουμε ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, τα νέα φωτιστικά σώματα όπως τα είδαμε και στην standard E-Class φυσικά, φαρδύτερα φτερά ( 22mm) για να χωρέσουν οι μεγαλύτεροι τροχοί και νέο διαχύτη.

Όσον αφορά στο εσωτερικό, όλες οι E63 αντικατοπτρίζουν τις μεταβολές που έγιναν στην γκάμα με το facelift, συμπεριλαμβανομένης της τελευταίας εκδοχής του MBUX συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, αλλά εξοπλίζονται και με το νέο AMG Performance τιμόνι που εκτός από όλες τις άλλες λειτουργίες, διαθέτει αισθητήρες στην στεφάνη του για να εντοπίζει αν τα χέρια του οδηγού είναι στην θέση τους και μεγαλύτερα paddles για τον χειρισμό του αυτόματου κιβωτίου. Οι πωλήσεις της Mercedes-AMG E63 αναμένεται να ξεκινήσουν εντός του καλοκαιριού, με την τιμή της να παραμένει όμοια με αυτή του απερχόμενου μοντέλου.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Εντυπωσιακές φωτογραφίες από τον εορτασμό των 110ων γενεθλίων του Άρη – Οι οπαδοί των κιτρίνων έκαναν τη νύχτα μέρα

cars

Seat  MÓ. Ενισχύει τη στρατηγική αστικής κινητικότητας

cars

30 χρόνια Seat Martorell

cars

Formula Regional Championship: Σκοτώθηκε 18χρονος οδηγός σε αγώνα στο Σπα

cars

Audi. Με μεγαλύτερη αυτονομία τα plug-in υβριδικά Q5, A6 και A7

cars

Μαχαίρωσαν και σκότωσαν 14χρονο που προσπαθούσε να σώσει την κοπέλα του

Bury

KIA. Παραμένει στη κορυφή της αξιοπιστίας

cars

Χιλιάδες άνθρωποι κινδυνεύουν από τις πλημμύρες που πλήττουν τη νότια Ρωσία

cars

Κλαμπ Μπριζ – ΠΑΟΚ 1-0: Έχασε αλλά ελπίζει για πρόκριση στους «4» του Conference League

Bury