CARSNEWS
NEW MODELS

Mercedes-AMG GT R Roadster. “Ανοιχτές” απολαύσεις…

Για λόγους που δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, η Mercedes-AMG άφησε να περάσουν σχεδόν 3 ολόκληρα χρόνια από το λανσάρισμα της GT R Coupe για να παρουσιάσει την Roadster εκδοχή της. Επίσης, δεν καταλαβαίνουμε την απόφαση της γερμανικής εταιρίας να περιορίσει την παραγωγή της GT R Roadster στα 750 κομμάτια. Όπως και να έχει όμως, αυτή είναι η Mercedes-AMG GT R Roadster που συνδυάζει τον σκληροπυρηνικό χαρακτήρα και τις εκρηκτικές επιδόσεις της Coupe, με την απόλαυση της “ανοιχτής” οδήγησης.

Η εταιρία δεν είχε απολύτως κανένα πρόβλημα να “μεταφράσει” τις σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες της Coupe έκδοσης στην Roadster, οπότε οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και το πιο επιθετικό splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, ο τεράστιος διαχύτης, οι κάθετες λωρίδες στην μάσκα, ακόμα και η μεγάλη, σταθερή αεροτομή, βρήκαν τον δρόμο τους για την Roadster. Το ίδιο συνέβη και για τον θηριώδη twin-turbo V8 των 4 λίτρων που παράγει με σχετική άνεση 585 ίππους και 700 Nm ροπής από τις 2.100 σ.α.λ. έως και τις 5.500. Συνδυάζεται δε, με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη κι έτσι, παρά την αφαίρεση της οροφής με ότι αυτό συνεπάγεται (βλ. +80 κιλά, αυξάνοντας το βάρος στα 1.710 συνολικά), η GT R Roadster ακολουθεί χωρίς πρόβλημα την Coupe αδερφή της, ολοκληρώνοντας το σπριντ στα 100 km/h σε 3.6 δευτερόλεπτα και συνεχίζει να την ακολουθεί μέχρι και τα 317 km/h της τελικής της, βλέποντας της όμως να απομακρύνεται καθώς η Coupe “τερματίζει” στα 319 km/h…

Κατά τα άλλα, η Mercedes-AMG εξόπλισε την GT R Roadster με την ίδια ρυθμιζόμενη coilover ανάρτηση, το σύστημα παθητικής τετραδιεύθυνσης και όλα τα καλούδια που συναντάμε στην Coupe, συμπεριλαμβανομένων των πολυάριθμων modes οδήγησης φροντίζοντας ώστε να μην υστερεί σε τίποτα και για να μην αλλοιωθεί στο παραμικρό ο προσανατολισμός και ο χαρακτήρας του μοντέλου. Η Roadster διατήρησε και τα ίδια, φαρδύτερα μετατρόχια που της επιτρέπουν να φορά τις μεγαλύτερες ζάντες ελαφρού κράματος (19 ιντσών εμπρός και 20 πίσω με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 σε διάσταση 275/35 και 325/30 αντίστοιχα). Εν τέλει, η μοναδική διαφορά έγκειται στην υφασμάτινη οροφή που μπορεί να έφερε κάποιες ενισχύσεις στο πλαίσιο και την προσθήκη μερικών επιπλέον κιλών, αλλά προσφέρει την δυνατότητα της απόλαυσης κάθε νότας που παράγει ο υπερτροφοδοτούμενος V8.

Related Articles

COTY: Αυτά είναι τα υποψήφια για τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2021»

cars

Pirelli P Zero. Διακρίθηκε

cars

Κάνει να χρησιμοποιούμε συνθετικό λάδι σε παλαιότερους κινητήρες; (βίντεο)

cars

Μια Lancia Ypsilon έτοιμη για το WRC

cars

Μειώσεις μισθών και αναστολές συμβάσεων στη McLaren!

cars

Ford 1.0L EcoBoost. 11ο βραβείο στο θεσμό International Engine and Powertrain of the Year

cars

Χωρίς Τρόλεϊ και λεωφορεία η πρωτεύουσα- Πώς θα λειτουργήσει το Μετρό

cars

To νέο Seat Leon θα μπαίνει και στην πρίζα!

cars

Το νέο Toyota RAV4 δεν τα κατάφερε καλά στο τεστ ταράνδου (video)

cars