CARSNEWS
NEW MODELS

Mercedes-Benz GLC Coupe facelift. Η λογική συνέχεια…

Δεν περιμέναμε το teaser της Mercedes-Benz για να σκεφτούμε ότι εφόσον παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης η GLC facelift, δεν θα αργήσει να παρουσιαστεί και η Coupe εκδοχή της. Όντως, μερικές ημέρες μόλις αφού έχει κλείσει η έκθεση στην ελβετική πόλη, η γερμανική εταιρία αποκαλύπτει την GLC Coupe facelift με ελαφρώς ανανεωμένη εμφάνιση που διαθέτει, αναμενόμενα, τα ίδια στοιχεία με την standard GLC facelift, ανανεωμένη γκάμα κινητήρων και νέα τεχνολογία τόσο στην καμπίνα όσο και στα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης.

Οι βασικές διαφορές όσον αφορά στο design, έχουν να κάνουν με τη γρίλια και τα standard LED High Performance φωτιστικά σώματα εμπρός, καθώς και τον νέο διαχύτη με τις πιο τονισμένες απολήξεις της εξάτμισης πίσω. Στο εσωτερικό από την άλλη, παρατηρούμε την τελευταία εκδοχή του MBUX συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που περιλαμβάνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων σε μία οθόνη 12.3 ιντσών και μία επιλογή ανάμεσα σε 7 ή 10.3 ίντσες για την οθόνη του ταμπλό.

Ο περιστροφικός διακόπτης στο κεντρικό τούνελ έχει αντικατασταθεί από ένα touchpad ενώ για πρώτη φορά είναι διαθέσιμες οι λειτουργίες χειρονομιών και αναγνώρισης φωνής για τον hands-free χειρισμό των διάφορων υποσυστημάτων. Στον τομέα της τεχνολογίας δε, το ανανεωμένο crossover-coupe εξοπλίζεται με συστήματα όπως το Exit-warning Function, το Emergency Corridor Function και το Tail-end-of-traffic-jam Function μεταξύ άλλων. Νέο είναι και το Trailer Manoeuvring Assist που μετράει την γωνία ανάμεσα στο όχημα και στο τρέιλερ βοηθώντας τον οδηγό να κάνει όπισθεν.

Κατά το λανσάρισμα, η GLC Coupe facelift θα είναι διαθέσιμη σε 5 εκδόσεις: 2 βενζινοκίνητες και 3 πετρελαιοκίνητες ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι οι μεν GLC 200 4Matic και GLC 300 4Matic ενσωματώνουν μία ηλεκτρική αρχιτεκτονική 48-volt (EQ Boost) που τις χαρίζει mild-hybrid δυνατότητες ενώ οι GLC 200d 4Matic, GLC 220d 4Matic και GLC 300d 4Matic ήδη πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6d standard, πριν αυτές εφαρμοστούν το 2020! Συγκεκριμένα, ο κινητήρας βενζίνης στις δύο πρώτες, αποδίδει 197 και 258 ίππους με 320 και 370 Nm ροπής αντίστοιχα, με το σύστημα EQ Boost να παρέχει επιπλέον 10 kW ισχύος και 150 Nm ροπής όποτε κρίνεται απαραίτητο ενώ η κατανάλωση καυσίμου που ανακοινώνεται, είναι πανομοιότυπη, στα 7.1-7.4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα αναλόγως του εξοπλισμού. Οι πετρελαιοκινητήρες δε, αποδίδουν 163, 194 και 245 ίππους, με 360, 400 και 500 Nm ροπής, καταναλώνοντας κατά μέσο όρο 5.2-5.8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα για τις δύο πρώτες εκδόσεις και 5.8 λίτρα για την ισχυρότερη.

Related Articles

H Nissan αλλάζει τα λογότυπά της;

cars

Οι Γάλλοι αποκαλύπτουν το νέο Citroen C4

cars

Ρεκόρ Guinness – Το πιο “γρήγορο” κατακόρυφο σε μετοσυκλέτα

cars

Η Οδύσσεια του Ken Block στην Σαουδική Αραβία (video)

cars

Η νέα BMW X1 στην έκθεση Αυτοκίνηση 2019

cars

Ο Τραμπ σε “πόλεμο” με την Καλιφόρνια – Οι προδιαγραφές ρύπων στο επίκεντρο

cars

Δεν θα καθυστερήσει πολύ το Tesla Gigafactory στη Γερμανία

cars

BMW M850i vs Audi RS4. Καυτό οικογενειακό ή μουράτο κουπέ;

cars

To RS Q8 είναι το ισχυρότερο SUV της Audi (video)

cars