CARSNEWS
AUTONEWS

Mercedes-Maybach S-Class. Ορίζει την πολυτέλεια, με σοφέρ ή χωρίς!

Αν πίστευες ότι η… ταπεινή S-Class είναι η κορυφαία πρόταση της Mercedes-Benz στην κατηγορία των υπερπολυτελών sedan θα είχες λανθασμένη εντύπωση για τα πλάνα της γερμανικής εταιρίας. Όσο καλή κι αν είναι σε όλους τους τομείς, η standard S-Class δεν μπορεί να συναγωνιστεί εύκολα μοντέλα όπως η Bentley Flying Spur καθώς είναι πολυτέλεια… μαζικής παραγωγής και όχι κάτι εκλεπτυσμένο και ταυτόχρονα, εξεζητημένο όπως πρέπει να είναι ένα μοντέλο που απευθύνεται στο λεγόμενο “top-1%”. Γι’ αυτό, υπάρχει  η Maybach και η ολοκαίνουρια, δική της S-Class που παίρνει ότι έχει να προσφέρει το μοντέλο στο οποίο βασίζεται και ανεβάζει την ένταση στο 11.

Το πρώτο που θα παρατηρήσει κάποιος κοιτάζοντας τη νέα Mercedes-Maybach S-Class είναι το μέγεθος της και κυρίως, το μεταξόνιο. Με μήκος που αγγίζει τα 5.469 χιλιοστά, είναι κατά 18 εκατοστά μακρύτερο ακόμα και από αυτό της S-Class με το μακρύ μεταξόνιο και τα οφέλη για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων όσον αφορά στους προσφερόμενους χώρους είναι εντυπωσιακά. Η Maybach S-Class απευθύνεται άλλωστε σχεδόν κατεξοχήν σε ανθρώπους που οδηγούνται και δεν οδηγούν στον προορισμό τους. Με βάση αυτή την παραδοχή λοιπόν, η γερμανική εταιρία έχει προχωρήσει σε μία σειρά αναβαθμίσεων για τους διακεκριμένους επιβάτες των πίσω καθισμάτων, ξεκινώντας από τα δύο “Executive” πίσω καθίσματα με τις πολλαπλές ρυθμίσεις.

Το υποπόδιο που βρίσκεται κάτω από τα εμπρός καθίσματα και η επέκταση που όχι μόνο στηρίζει τους μηρούς των πίσω επιβατών αλλά μπορεί να τους κάνει και μασάζ εξασφαλίζουν, σε συνδυασμό με το σύστημα κλιματισμού για τον αυχένα και τους ώμους, μία υπερ-άνετη μετακίνηση είτε μιλάμε για 5, είτε για 500 χιλιόμετρα. Οι επιβάτες των πίσω καθισμάτων έχουν επίσης τους λεγόμενους “belt butlers” που εκτείνουν την ζώνη ασφαλείας σε σημείο που είναι εύκολο για τον οποιονδήποτε να την πιάσει χωρίς επιπλέον κόπο. Όσο εύκολη κάνουν την λειτουργία τους οι ηλεκτρικά υποβοηθούμενες πόρτες που μπορούν να ελεγχθούν από τον οδηγό!

Εν τω μεταξύ, οι επιβάτες απολαμβάνουν τα υπερπολυτελή υλικά και τον ενεργό ατμοσφαιρικό φωτισμό που αποτελείται από 253 LEDs ενώ πίνουν την σαμπάνια τους από το προαιρετικό ψυγειάκι που παρέχει δυνατότητες ρύθμισης της θερμοκρασίας από 1-7 βαθμούς Κελσίου! Την ασφάλεια εξασφαλίζουν 18 αερόσακοι και την ψυχαγωγία το ίδιο σύστημα που βρίσκεται και στην standard S-Class με το MBUX λειτουργικό και τις 5 οθόνες. Βασικά, μπορούμε να μιλάμε για την Maybach S-Class με τις ώρες αλλά δεν έχει ιδιαίτερο νόημα καθώς κάθε μία θα είναι διαφορετική, ανάλογα με τα γούστα και τις απαιτήσεις του πελάτη. Ο μοναδικός περιορισμός είναι το πόσο βαθύ είναι το πορτοφόλι του. Αυτό θα κρίνει, εν μέρει τουλάχιστον, και τον κινητήρα που θα κινεί το θηριώδες, υπερπολυτελές sedan: η Maybach προσφέρει τον κλασικό, twin-turbo V8 στην S580 και έναν twin-turbo V12 με χωρητικότητα 6,0 λίτρων και ιπποδύναμη που θα υπερβαίνει τα 600 άλογα στην S650. Στην γκάμα θα υπάρχει και ένας 3-λιτρος, plug-in υβριδικό εξακύλινδρος ενώ στον standard εξοπλισμό υπάρχει η αερανάρτηση της Mercedes και το E-Active Body Control σύστημα που σαρώνει τον δρόμο και προσαρμόζει ανάλογα τις ρυθμίσεις.

The post Mercedes-Maybach S-Class. Ορίζει την πολυτέλεια, με σοφέρ ή χωρίς! first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Facelift εκ βάθρων για το Opel Grandland.

cars

Hyundai Kona Electric. Έχει επιχειρήματα

cars

Παράνοια! Το νέο GMC Hummer ζυγίζει πάνω από 4 τόνους!

cars

Alpina XB7. H Χ7 Μ που η BMW αρνείται να μας δώσει!

cars

Η Harman παρουσιάζει την επόμενη γενιά της τεχνολογίας της.

cars

Jeep Wrangler 4xe. Πλησιάζει στην Ευρώπη… 

cars

Aνάκληση Toyota Proace City

cars

Ο F. Vasseur στη θέση του Binotto στη Ferrari

cars

Νέο Hyundai Kona με τολμηρό design!

cars