CARSNEWS
Uncategorized

MG ZS EV 2020 μακροπρόθεσμη αναθεώρηση

Γιατί το τρέχουμε: Για να δούμε αν το παιδί αφίσας MG είναι τόσο εύκολο να ζήσει με τα καθιερωμένα ονόματα στην τάξη και αν η EV ή η βενζίνη είναι η επιλογή της σειράς

Μήνας 6 – Μήνας 5 – Μήνας 4 – Μήνας 3 – Μήνας 2 – Μήνας 1 – Χαρακτηριστικά

Ζωή με MG ZS EV: Μήνας 6

Παραπλανητικά ευρύχωρο όπου μετράει – 29 Ιανουάριος 2020

Δεν χρειάζομαι τακτικά πίσω καθίσματα, αλλά δεν υπήρξαν παράπονα στις λίγες περιπτώσεις που κάποιος έχει πηδήσει στο πίσω μέρος του ZS. Είναι πραγματικά αρκετά ευρύχωρο, τόσο για τα κεφάλια και τα πόδια. Πολλά μοντέλα που προσφέρουν στον κινητήρα και στην ηλεκτρική ενέργεια συμβιβασμό στον χώρο των επιβατών για να κάνουν χώρο για μπαταρίες, αλλά η MG έχει αποφύγει αυτό το πρόβλημα.

Χιλιόμετρα: 1647

Επιστροφή στην κορυφή

Δεν υπάρχει καμία έλλειψη για να μιλήσω εδώ – 22 Ιανουάριος 2020

Έχω ανακαλύψει το ένα πράγμα που μπορεί να κάνει το ZS καλύτερα από σχεδόν κάθε EV που έχω οδηγήσει. Το καλώδιο φόρτισης είναι απλά κολοσσιαίο – πολύ μακρύτερο από αυτό του Jaguar I-Pace ή της Hyundai Ioniq με τον οποίο ανταγωνίζομαι για τις περιορισμένες εγκαταστάσεις χρέωσης του γραφείου μας. Ενώ τα μοντέλα αυτά πρέπει να σταθμεύουν σε συγκεκριμένους κόλπους, ώστε τα κοντύτερα καλώδια τους να μπορούν να φτάσουν, μπορώ να τα συμπιέσω δίπλα και να τα συνδέω χωρίς καμία ταλαιπωρία. Τ

Χιλιόμετρα: 986

Επιστροφή στην κορυφή

Ένα άλλο σιωπηλό ηλεκτρικό αυτοκίνητο κάνει καλή δουλειά να ακούγεται – 15 Ιανουάριος 2005

Από όλα τα θέματα που αναμενόταν να αντιμετωπίσει κατά τη διάρκεια του χρόνου μου με την προσιτή EV EV, οι καταγγελίες θορύβου ήταν σωστές στο τέλος της λίστας. Και όμως, κατά κάποιο τρόπο, το ZS το κατάφερε.

Θα χρειαζόσαστε ακρόαση με το Superman για να κλαψουρίζω για το ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο είναι σιωπηλό όταν βγαίνω από το δρόμο μου και μόνο ακούγεται μέσα στην καμπίνα όταν επιταχύνεται mph. Έχετε το ραδιόφωνο σε λογικό όγκο και ακόμη και αυτός ο ψηλός κραυγή είναι δύσκολο να παρατηρήσετε.

Όχι, πρόκειται για ειδοποιήσεις που σας εμποδίζουν να ξεχνάτε τα κλειδιά σας ή να προειδοποιήσετε ότι έχετε αφήσει μία από τις πόρτες ανοιχτή, που προκαλούν την ενόχληση. Βγείτε έξω από το κάθισμα του οδηγού και το αυτοκίνητο δίνει τρεις κούρσες του κέρατος σε γρήγορη διαδοχή, ακόμα και αν κλείσουν όλες οι πόρτες και το κλειδί είναι ασφαλώς στην τσέπη σας. Δεν λαμβάνει υπόψη την ώρα της ημέρας, φυσικά, και φροντίζει όχι μια jot ότι ζω σε ένα συγκρότημα διαμερισμάτων, έτσι ώστε όλοι οι γείτονές μου τώρα είναι καλά ενημερωμένοι κάθε φορά που επιστρέφω σπίτι.

Παρατήρησα επίσης την υπενθύμιση που εμφανίζεται στη συστοιχία οργάνων, που συνοδεύεται από ένα άλλο ενοχλητικό «bong», όχι μόνο όταν βγαίνω από το αυτοκίνητο, αλλά επίσης, άχρηστος, όταν μπαίνω σε αυτό. Έχω οδηγήσει τα αυτοκίνητα όπου απλά έχοντας το κλειδί στη δεξιά τσέπη σας σας εμποδίζει να ξεκινήσετε τον κινητήρα, αλλά ο MG δεν έχει σαφώς κανένα πρόβλημα ανίχνευσης του fob

Έχω ελέγξει όλες τις πόρτες (και την πίσω θύρα) για να επιβεβαιώσω ότι σίγουρα κλείνουν σωστά και ένα διάγραμμα στον πίνακα οργάνων που δείχνει ότι όλα είναι κλειστά βοηθάει να δείχνει ότι δεν χάνω τα μάρμαρα μου, με αναρωτιέμαι αν ένας υπερβολικά πρόθυμος αισθητήρας θα μπορούσε να είναι σφάλμα. Ένα ταξίδι στον τοπικό αντιπρόσωπο της MG για να ερευνήσει μπορεί να είναι στις κάρτες πολύ σύντομα.

Εκείνη η μικρή απογοήτευση, έχω λίγα αρνητικά για να αναφέρω. Δεν χρειάστηκε πολύς χρόνος πίσω από τον τροχό για να εκτιμήσει την άνετη διαδρομή, η οποία αντιμετωπίζει με πιο σκληρούς δρόμους εκπληκτικά καλά για ένα αυτοκίνητο φορτισμένο με μπαταρίες. Τα ΖΣ 17 στα κράματα μπορεί να μην γεμίσει τα τόξα των τροχών καθώς και τα 15 s τοποθετημένο στην BMW i3s που έτρεξα πριν από αυτό, αλλά με μαλακότερη ανάρτηση και κατάλληλα ελαστικά αντί για κοφτερά πλαϊνά διαμερίσματα, αισθάνεται πολύ πιο χαλαρή στις ταχύτητες της πόλης.

Τα κρύα χειμωνιάτικα πρωινά δεν έχουν τη δραματική αρνητική επίδραση στην περιοχή που περίμενα είτε. Η απόψυξη των παραθύρων καταφέρνει μόνο να χύνει λίγα μίλια πριν εγκαταλείψει το δρόμο και ένα (*************************************************************************************************************************) – η διακίνηση μιλίων χρησιμοποιεί έως και 15 μιλίων της κλίμακας ανάλογα με την κυκλοφορία που είμαι κολλημένη – και αυτό συμβαίνει κυρίως επειδή αρνούμαι να σβήσω τη θέρμανση και να βασίζομαι αποκλειστικά στα θερμαινόμενα καθίσματα. Το εσωτερικό φαίνεται να πέφτει πολύ εύκολα ούτως ή άλλως έτσι, ανεξάρτητα από τη θερμοκρασία, ο HVAC σπάνια σβήνει τελείως. Ένα ζευγάρι γάντια ζουν τώρα στην πλαϊνή τσέπη (δεν υπάρχει ζεστό τιμόνι), αλλά με ένα σημείο φόρτισης που με περιμένει στο γραφείο, δεν με ανησυχεί ποτέ ότι θα εξαντληθώ.

Αυτό δεν συνέβη στην πρώτη πραγματική διαδρομή του αυτοκινητόδρομου μου: α 163 – ένα ταξίδι μετ 'επιστροφής στο Oxfordshire για ένα λανσάρισμα αυτοκινήτου. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμος φορτιστής στο χώρο, αυτό σήμαινε μια στάση στις υπηρεσίες Cherwell Valley και 50 λεπτά συνδεδεμένα σε ένα γρήγορο φορτιστή Electric Highway. Πραγματοποίησα λήψη της εφαρμογής εκ των προτέρων, αλλά, ακόμα κι αν δεν είχα, χρειάστηκε μόνο ένα λεπτό για να καταχωρήσω τα στοιχεία μου και το σημείο χρέωσης λειτούργησε τέλεια. Δεν είμαι ο μεγαλύτερος οπαδός του καφέ, οπότε αυτό σήμαινε κάποια ανατροπή των αντίχειρων, ενώ περίμενα να αναπληρώσω την μπαταρία αντί για μια στάση στην Costa, αλλά αν η πρώτη εμπειρία δημόσιας χρέωσης του καθενός μπορεί να είναι τόσο ομαλή, πιστεύω θα υπήρχαν πολύ λιγότεροι δυσφημιστές της ευρείας υιοθέτησης του EV

Το λατρεύω:

Ποιότητα οδήγησης Η χαλαρή ανάρτηση και οι τροχοί με λογικές διαστάσεις είναι ιδανικοί για την ομαλή οδήγηση σε λειτουργία Eco

Βάλτε το:

Κινούμενα σχέδια εκκίνησης Δεν θέλω να ελέγχονται τα συστήματα τύπου NASA κάθε φορά που ξεκινώ το αυτοκίνητο. Απλά δείξτε το speedo, παρακαλώ.

Χιλιόμετρα: 811

Επιστροφή στην κορυφή

Πού είναι καλύτερο να σκάσει το λιμάνι; – 2 Ιανουαρίου 2020

Η τοποθέτηση της θύρας φόρτισης πίσω από το σήμα MG στη μάσκα κρατά τα πράγματα καθαρά και δεν έχω κανένα πρόβλημα να τεντώσω το πολύ μακρύ καλώδιο από το αυτοκίνητο σε οποιοδήποτε σταθμό φόρτισης στον οποίο σταθμεύω. Ωστόσο, είναι πολύ χαμηλό στο έδαφος και ο τρόπος με τον οποίο το κάλυμμα των μεντεσέδων καλύπτει προς τα πάνω το σκοτάδι της όρασης σας, εκτός αν γονατίσετε όταν συνδέεστε. Λιγότερο από ιδανικό στις βροχερές ημέρες.

Χιλιόμετρα: 0727

Επιστροφή στην κορυφή

Ζωή με MG ZS EV: Μήνας 5

Παγωμένη λήψη από τον δείκτη εμβέλειας – 4 Δεκεμβρίου 2019

Η ενεργοποίηση του κλιματιστικού έχει άμεση και ορατή επίδραση στην εναπομένουσα περιοχή του ZS. Με πλήρη φόρτιση, ο πίνακας εργαλείων προτείνει 30 προς το 35 – Μείωση μιλίων εάν θέλετε να θερμάνετε την καμπίνα αντί να στηρίξετε τα θερμαινόμενα καθίσματα. Άλλες ΗΨ δεν είναι αρκετά προωθημένες από την άποψη αυτή, αλλά βοηθούν κατά το σχεδιασμό για την επόμενη επίσκεψη στο σταθμό φόρτισης.

Χιλιόμετρα: 493

Επιστροφή στην κορυφή

Κυλάμε αντίο στη βενζίνη και μεταβείτε στο ντεμπούτο EV της MG – 27 τον Νοέμβριο 2019

Δεν υπάρχει ούτε μία αλλά δύο swaps αυτήν την εβδομάδα, καθώς μας άφησε το ZS με κινητήρα καύσης και ο φωτογράφος Olgun Kordal μου έδωσε τα κλειδιά για την αντικατάστασή του. Αποφασίσαμε ότι η αναγκαστική προσέλκυση ενός κοινού για να εγγραφείτε σε δημόσια δίκτυα χρέωσης και να συνεχίζετε να βρίσκεστε ανάμεσα σε απομακρυσμένες τοποθεσίες πυροβολισμών με άφθονο χρόνο για ανταλλαγή ηλεκτρικών αναπληρωτών συνιστούσε σκληρή και ασυνήθιστη τιμωρία, επομένως συλλέγω καθήκοντα αναφοράς MG από εδώ και στο εξής.

Όχι ότι θα έχω μια εντελώς εύκολη διαδρομή, καθώς δεν έχω κανένα μέσο να χρεώσω 44 5kWh μπαταρία στο σπίτι, αλλά μια μέτρια 20 – καθημερινά δρομολόγια μετ 'επιστροφής η επίσκεψη στα σημεία φόρτισης 7kW του χώρου στάθμευσης του γραφείου θα χρειαστεί μόνο μία ή δύο φορές την εβδομάδα. Υποθέτοντας την περιοχή δοκιμής WLTP 118 μίλια αποδεικνύει την ακρίβεια, δηλαδή – και με την το τελευταίο από τους φτωχούς καιρούς του φθινοπώρου φαινομενικά πίσω μας, δεν είμαι σίγουρος ότι θα το κάνει.

Έχοντας προηγουμένως σε μια ηλεκτρική BMW i3s, δεν έχω ακόμα να βιώσω τις επιπτώσεις της εμβάπτισης της θερμοκρασίας, αλλά άκουσα από διάφορους αναγνώστες ότι το κρύο θα ήταν ο μεγαλύτερος εχθρός μου, . Θα παρακολουθώ πολύ περισσότερο τις εκτιμήσεις του εύρους καθώς αρχίζουμε τον χειμώνα.

Μέχρι στιγμής, το ZS EV προκάλεσε μικτά συναισθήματα. Έχει φτηνές χειρολαβές πόρτας που δεν αναποδογυρίζουν πάντα όταν τους αφήνετε και ο τρόπος με τον οποίο επιμένει να αναβοσβήνει κάθε χαρακτηριστικό βοηθητικού οδηγού στη συστοιχία οργάνων κατά τη σειρά του όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά είναι πέρα ​​από απογοητευτικό . Είναι ένα καλό λεπτό πριν εμφανιστεί ξανά η ψηφιακή ταχύτητα και δεν υπάρχει τίποτα που μπορείτε να κάνετε για να επιταχύνετε τη διαδικασία. Αυτά συνοδεύονται συχνά από ένα ηχητικό σήμα και δεν υπάρχει τρόπος να το σβήσετε. Εκτιμώ όμως τα θερμαινόμενα καθίσματα και η ηλιοροφή δημιουργεί μια φωτεινή και ευάερη καμπίνα.

Μπορώ ήδη να πω ότι θα βασίζομαι στο Android Auto πολύ περισσότερο από τη βασική ενσωματωμένη πλοήγηση, η οποία δεν είναι ιδιαίτερα υψηλή ανάλυση ή διαισθητική για πλοήγηση. Συμφωνώ επίσης με την Olgun ότι οι θέσεις δεν έχουν οσφυϊκή υποστήριξη – αν και δεν είμαι βέβαιος ότι περνάω αρκετό χρόνο πίσω από το τιμόνι για να ακολουθήσω το προβάδισμα και να επενδύσω σε ένα πίσω μαξιλάρι στήριξης.

Προερχόμενος από την ταχεία (σε αστικό επίπεδο, τουλάχιστον) i3s έτρεχα προηγουμένως, είχα αναρωτηθεί εάν το ZS θα αισθανόταν υποτονική σε σύγκριση, αλλά μέχρι στιγμής με εξέπληξε με την ανταπόκρισή του. Εκτός από το νεκρό σημάδι που βρίσκεται στην κορυφή του ταξιδιού του πεντάλ του γκαζιού, επιταχύνει πολύ καλά σε περιβάλλοντα πόλης

Στην πραγματικότητα, ο αθλητικός τρόπος αισθάνεται σαν overkill: αποστολή 141 bhp της στιγμιαίας ηλεκτρικής ώθησης μέσα από τους μπροστινούς τροχούς είναι αρκετό για να το κάνει scrabble για τη λαβή όταν πραγματικά hoof. Έχω παρατηρήσει ακόμη και το στροφέα σε διασταυρώσεις σε λειτουργία Standard, οπότε έχουν κολλήσει ως επί το πλείστον στην πιο χαλαρή λειτουργία Eco. Το γεγονός ότι διατηρεί αυτό το στίγμα μεταξύ των διαδρομών είναι μια μεγάλη νίκη, και έχοντας την επιλογή να ρυθμίσουμε το επίπεδο φρεναρίσματος με ανάδραση είναι ευπρόσδεκτη.

Μέχρι στιγμής, δεν έχω προγραμματίσει καμία κίνηση σε μεγάλες αποστάσεις, αλλά ως ένα ιδιαίτερα επικό ταξίδι που είχα φρενάρει για τη BMW δεν υλοποιήθηκε ποτέ, υπάρχουν πολλές πιθανότητες να γνωρίσω κάποια ταχύτητα του αυτοκινητοδρόμου, σταθμούς φόρτισης κάποια στιγμή πολύ σύντομα.

Αγάπη: ελαφρύ σήμα

Το λογότυπο MG ανάβει έντονα κατά τη φόρτιση. Οι νόμοι διαφήμισης ντροπής σημαίνουν ότι δεν μπορείτε να το έχετε συνεχώς.

Χτυπήστε το: Δεν μπορεί να σταματήσει ο ήχος

Αδιάκοπα bings, bongs και boops κάθε φορά που ξεκινάτε το αυτοκίνητο είναι πέρα ​​από το ερεθιστικό, και φαινομενικά δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί.

Χιλιόμετρα:

Επιστροφή στην κορυφή

Ζωή με MG ZS: Μήνας 4

Μάτι του θεατή – 17 τον Οκτώβριο 2019

Ενώ δεν πιστεύω ότι αυτό το MG ZS θα πέσει στην ιστορία ως εικονίδιο σχεδίου, έχω θερμαίνει στις γραμμές και τις πτυχές του. Κάποιες γωνίες είναι καλύτερες από άλλες. Στα μάτια μου, είναι πιο απότομη όταν βλέπει από την πρώτη ή την πλευρά, αν και η τελευταία με κάνει να νομίζω ότι είναι κάπως underwheeled. Ίσως MG πρέπει να χαστούκι 22 σε κράματα για το facelift.

Χιλιόμετρα: 4387

Επιστροφή στην κορυφή

Τα βαριά πόδια δεν χρειάζεται να εφαρμόζονται – 18 τον Σεπτέμβριο 2019

Αγωνίζομαι να προσαρμοστεί σε αυτό το νέο εγχειρίδιο του MG 'κουτί. Το σημείο τσίμπημα του συμπλέκτη είναι εξωπραγματικό, καθώς ένα κουτάλι βουτύρου έπεσε σε μια κατσαρόλα από ζεστές πατάτες και η έλλειψη ροπής από τον κινητήρα με φυσική αναρρόφηση σημαίνει ότι πρέπει να σβήσω τον κινητήρα για να αποφύγω να σταματήσω τα φώτα. Το σύστημα στάσης / εκκίνησης δεν φαίνεται τόσο διαισθητικό.

Χιλιόμετρα: 3956

Επιστροφή στην αρχή

Η MG μας έχει συμμετάσχει σε ένα γυρίσμα με το αυτοκίνητο – ενός F 40 – 4 Σεπτεμβρίου 2020

Αισθάνομαι καλά εγκατεστημένος στο “νέο” MG μας τώρα και εύρεση παρτίδων για να αρέσει αυτό που υποθέτω ότι πολλοί θα θεωρούν αντιπροσωπεύει να υποβαθμιστεί σε μια έκδοση με λιγότερες επιδόσεις και ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Πόσο λίγοι γνωρίζουν.

Η απόκτηση του παλιού υπερσυμπιεσμένου ZS 1.0 λίτρων μας σήμαινε να ξεφορτωθούμε το υπερκινητικό αυτόματο κουτί, το οποίο ήμουν ευτυχής να κάνω. Σημαίνει επίσης να συνηθίσετε σε έναν καινούργιο κινητήρα 1.5-λίτρων, ενώ ο ένας με αισθητά λιγότερο προσιτή ροπή από τον παλιό turbo του 1.0 λίτρου, καθώς και ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων που δεν είναι το πιο εντυπωσιακό για χρήση και σας υποχρεώνει να δίνετε προσοχή ή συχνά να βρίσκεστε κολλημένη σε λάθος ταχύτητα στο δρόμο, προσευχόμενος για μια κλίση προς τα κάτω. Ο κινητήρας των 1,5 λίτρων αφήνει άφθονο το επιθυμητό στην οδηγική ευκολία και την καθαρή πινελιά, αλλά, παρόλα αυτά, μου προκαλεί σφάλματα λιγότερο από αυτό που χρησιμοποιούσε το ασταθές αυτοκίνητο.

Εν τω μεταξύ, βρίσκομαι πολύ πιο ερωτευμένος από το σχεδιασμό της MG τώρα που μπορώ να το δούμε με ένα λαμπρότερο χρώμα. Το ZS είναι μίλια πιο ελκυστικά στο Dynamic Red από ό, τι στο Cosmic Silver (είναι λεκτικός παράθυρο που είναι πραγματικά απαραίτητος στα αυτοκίνητα όπως αυτό;) και έχει εφαρμοστεί με λογικά σταθερό φινίρισμα στα μεταλλικά και πλαστικά πλαίσια του αυτοκινήτου, τα οποία είναι κάτι που δεν βρίσκετε πάντοτε σε αυτοκίνητα που αγοράζουν ευκαιρίες. Θα παραδεχτώ να προτιμούν τα χρώματα funkier σε σχέδια αυτοκινήτων που είναι αρκετά απλά και ανεξερεύνητα, διότι σας κόβουν να σκέφτονται ότι είναι πιο ελκυστικές από ό, τι ίσως είναι πραγματικά. Προς το παρόν, με θεωρήστε εξαπατημένο.

Η οδήγηση του ZS κάθε μέρα συνεχίζει να γίνεται πολύ πιο άνετη με την προσθήκη του μαξιλαριού της πλάτης που αγόρασα για το τελευταίο αυτοκίνητο, αλλά εκτός από αυτό, βρίσκω τα χειριστήρια αρκετά άνετα στη χρήση και το αυτοκίνητο συνεχίζει να με εντυπωσιάζει σε ευρύτερο επίπεδο πρακτικότητας. Δεν υπάρχουν πολλά άλλα 15 k αυτοκίνητα θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω ως φωτογραφικές πλατφόρμες παρακολούθησης. Αυτό είναι ένα ποσό που αγοράζει μόλις ένα entry-level supermini από μια mainstream ευρωπαϊκή μάρκα αυτές τις μέρες. Αυτή η σκέψη συνέβη σε μένα την άλλη μέρα, ενώ έβγαζα ένα Ferrari F 44 για μια επερχόμενη ιστορία, ένα αυτοκίνητο που πάντα ήθελα να φωτογραφίσω. Κατά κάποιο τρόπο, η ταπεινή MG κατέστησε δυνατή. Κύριε, μαζεύω.

Ενώ βρίσκομαι, μπορώ επίσης να σας ενημερώσω λίγο σχετικά με τα διαπιστευτήρια εκτός δρόμου του αυτοκινήτου αφού με πήρε σε δουλειά σε ένα λασπωμένο λατομείο για να πυροβολήσω κάτι με τα κατάλληλα ελαστικά ελαστικά και τα διαφράγματα κλειδώματος. Ειλικρινά, θα ήταν δίκαιο να πούμε ότι δεν υπάρχουν, αν και τα καλά νέα, υποθέτω, είναι ότι δεν έχει κολλήσει.

Παρόλα αυτά, γρήγορα έγινε φανερό ότι ακόμη και η προσπάθεια να περάσουμε πολύ τραχιά πράγματα σε αυτό το εμπρός οδηγημένο MG είναι μια κακή ιδέα. Το αυτοκίνητο φάνηκε να διαμαρτύρεται για λίγες μέρες αργότερα, ακόμα και αφού είχα βγάλει τις καμάρες των τροχών και έλεγξα για τυχόν γρατζουνιές και scuffs. Οδήγησε λιγοστά και αισθάνθηκε πιο χαλαρή στο χειρισμό του από το κανονικό. Ή ίσως αυτό ήταν μόνο η ένοχη συνείδησή μου.

Το λατρεύω:

Νέο χρώμα Το φωτεινότερο χρώμα κάνει το ZS να φαίνεται πολύ καλύτερο – και πιο φτηνό – από ό, τι έκανε στο ασήμι. Δεν λέω ότι οι άνθρωποι σταματούν και κοιτάζουν, αλλά αισθάνομαι λίγο πλουσιότερος όταν το βλέπω.

Βάλτε το:

Θόρυβοι Nannying Όλος ο ακουστικός συναγερμός 'bonging'. Ναι, ξέρω ότι έχω σβήσει τους προβολείς: είναι η μέση της ημέρας. Και γνωρίζω ότι άνοιξα την πόρτα πριν σβήσω τον κινητήρα …

Χιλιόμετρα: 13,

Μην κοιτάτε πίσω με θυμό – 22 Αυγούστου 2019

Μερικοί φίλοι ήρθαν να επισκεφθούν και ήταν έκπληκτοι (διαβάστε: livid) για να βρουν αυτό το 'μου' £ 13 5k MG ήρθε με μια κάμερα στάθμευσης, 30 k-plus BMW Σειρά 3 δεν το έκανε. Μερικές φορές είναι δύσκολο να μην είσαι σάρκα. Εν πάση περιπτώσει, η κάμερα μου επιτρέπει να συμπιέζω σε στενούς χώρους με ακριβή ακρίβεια γύρω από το βόρειο σπίτι μου στο Λονδίνο. Θα ήταν δύσκολο να πάει χωρίς τώρα.

Χιλιόμετρα: 11,

Ζωή με MG ZS: Μήνας 3

Το air con θα μπορούσε να κάνει καλύτερα – 24 τον Ιούλιο 2019

Ο ζεστός καιρός σήμανε ότι χρησιμοποιούσα πολύ περισσότερο τον αέρα του MG. Ακόμη και στο ψυχρότερο περιβάλλον του και σε πλήρη έκρηξη, αγωνίζεται να κρατήσει την καμπίνα δροσερή. Νομίζω ότι μπορεί να έχει σχέση με το τροφοδοτικό που κόβεται ή μειώνεται κατά περιόδους, αλλά δεν είμαι απόλυτα σίγουρος. Έχω ακούσει παρόμοιες καταγγελίες από έναν αναγνώστη, οπότε φαίνεται να είναι ένα θέμα που επηρεάζει και άλλες MGs

Χιλιόμετρα: 10, 600

Επιστροφή στην κορυφή

Οι ανεκδοτολογικές ενδείξεις δείχνουν ότι το εμπορικό σήμα έχει ακόμα ισχύ έλξης – 26 Ιούνιος 2019

Ποιος θα πίστευε ότι μια χαμηλή τιμή crossover θα ήταν τόσο καλή για να προσελκύσει την προσοχή των ξένων;

Έχω γράψει προηγουμένως, έστω και διαδοχικά, για την εκπληκτική ικανότητα της MG να προσελκύει ανθρώπους στον προαύλιο του πρατηρίου βενζίνης. Αλλά συμβαίνει αρκετά συχνά ότι μπορώ τώρα να μαντέψω ακριβώς πώς θα πάει η συζήτηση. Έχω χάσει τον αριθμό των φορών που έπρεπε να παραδώσω κάποια παραλλαγή των παρακάτω απαντήσεων: “Ναι, είναι ένα MG”? “Όχι, έχει γίνει στην Κίνα τώρα, στην πραγματικότητα”? “Σίγουρα δεν είναι όπως τα παλιά MG σπορ αυτοκίνητα”? και “Ναι, είναι εκπληκτικά φθηνό!”. Οι ξένοι είναι ευχάριστα προβλέψιμοι με αυτή την έννοια.

Φυσικά, υπάρχουν εκείνοι που δεν λαμβάνουν πολύ ευγενικά στην MG, και έχω βρεθεί ότι πρέπει να την υπερασπιστώ σε περισσότερες από μία περιπτώσεις. Ακριβώς την άλλη εβδομάδα υπήρχε ένας φύλακας ασφαλείας ο οποίος ήταν ιδιαίτερα έντονος γι 'αυτό …

Αλλά ούτως ή άλλως, για κάθε άτομο που δεν λαμβάνει πολύ ευγενικά το ZS, υπάρχει μια δωδεκάδα πιο πρόθυμη να δείξει πραγματικά θετικό ενδιαφέρον για αυτό. Σίγουρα αυτό είναι κάτι που η MG's UK points marketing θα χαρεί να ακούσει. αυτό σημαίνει ότι κάνουν τα σωστά πράγματα. Μια ματιά στα συνολικά στοιχεία των πωλήσεων της MG επιβεβαιώνει σίγουρα το πολύ: τον Μάιο, η επιχείρηση πωλούσε μόνο βόρεια 1200 οχήματα – σχεδόν επάνω (***************************************************************************************************%) από τον ίδιο μήνα πέρυσι. Ο αριθμός αυτός σημαίνει επίσης ότι για το μήνα Μάιο η MG διέθεσε μεγαλύτερο μερίδιο της νέας αγοράς αυτοκινήτων από ό, τι η Alfa Romeo, η DS, η Lexus, η Subaru και η Ssangyong θα μπορούσαν να διαχειριστούν. Στο 0. 66%, MG εξακολουθεί να έχει κάποιο τρόπο να πάει να ανατρέψει τις ομοίους της Ford, αλλά η πρόοδος είναι πρόοδος.

Και για να είμαι ειλικρινής, εάν παίρνετε το καπέλο σας με βενζιντένς και, αντίθετα, δεν βρίσκετε το λογικό σας καπάκι σκέψης, μπορείτε να βρείτε λίγους λόγους για να επαινείτε το μικρό MG. Η καμπίνα δεν είναι μόνο ένα σπίτι για όλα τα διάφορα παιχνίδια και τα χαρακτηριστικά που θα θέλατε ρεαλιστικά από ένα αυτοκίνητο αυτού του τύπου, είναι ένα πολύ πιο φιλόξενο μέρος για να περάσετε χρόνο από το πλαστικό βαρέλι εσωτερικό του Duster Duster βίντεο άτομο Mitch McCabe μπορεί να διαφωνήσει μαζί μου εδώ). Υπάρχει επίσης αρκετός χώρος και η καινοτομία του να είναι σε θέση να χωρέσει το ογκώδες κιτ φωτογραφίας μου στην μπότα χωρίς πρώτα να προσεύχεται στους θεούς του Tetris για να εξασφαλίσει ότι όλα τα σπρέι μέσα δεν έχουν φθαρεί.

Συνεχίζω να εντυπωσιάστηκα από τη σουίτα ψυχαγωγίας της MG και την 45 Επίσης, η οικονομία 3μg δεν είναι τρομερή. Το στυλ αρχίζει επίσης να μεγαλώνει πάνω μου. Νόμιζα ότι ήταν λίγο απλό, αλλά αυτή η γνώμη αλλάζει σιγά σιγά τον περισσότερο χρόνο που ξοδεύω με το ZS. Τούτου λεχθέντος, εάν θα μπορούσα να το spec αυτό το αυτοκίνητο ξανά, νομίζω ότι θα πήγαινα για μια από τις φωτεινότερες αποχρώσεις του μπλε ή του κόκκινου. Το ασημί φαίνεται αρκετά έξυπνο, αλλά δεν βοηθά πραγματικά το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει. Μου αρέσει να ξεχωρίζω. Την ίδια στιγμή, ο εσωτερικός μου σχεδιαστής αυτοκινήτων θα ήθελε να δει ένα ZS όπου οι τροχοί είχαν μετακινηθεί ελαφρώς πιο κοντά προς τα άκρα τους. Ίσως θα έχω ένα παιχνίδι για το Photoshop το Σαββατοκύριακο.

Olgun Kordal

Το λατρεύω:

Άνεση οδήγησης Η διαδρομή του MG είναι πολύ εύκολη για τον αυτοκινητόδρομο. Κάνει αυτά τα μεγάλα ταξίδια πολύ πιο ανεκτά.

Βάλτε το:

Οι κίνδυνοι των φαρδιών ποδιών: Τα πετάλια φαίνεται να είναι πολύ κοντά μεταξύ τους. Πάνω από μία φορά έχω φρενάρει και ακούσια ακούω το γκάζι.

Χιλιόμετρα: 7951

Επιστροφή στην κορυφή

Ζωή με MG ZS: Μήνας 2

Δεν υπάρχουν εκπλήξεις από τον κινητήρα, αλλά ούτε απογοήτευση – 29 Μαΐου Μαΐου 2019

Μόνο με 110 bhp και Το ZS μακριά από τα φώτα – απλά δεν κόβεται για τέτοιου είδους συμπεριφορά και δεν είμαι παιδί. Αλλά παρά την ταπεινή απόδοση του κινητήρα 1.0 λίτρων, δεν αισθανόταν ποτέ ανεπαρκής στις πραγματικές επιδόσεις. Είναι θορυβώδες κάτω από το γκάζι, σίγουρα, αλλά στην ταχύτητα είναι εντάξει.

Χιλιόμετρα: 8550

Επιστροφή στην κορυφή

Η άνεση έρχεται πρώτη, αν όχι από το εργοστάσιο – 15 Μαΐου Μαΐου

Έχω αγοράσει ένα μαξιλάρι. Η έλλειψη ρυθμιζόμενης οσφυϊκής υποστήριξης από την MG είχε κάνει μεγαλύτερες διαδρομές μια στέλεχος, έτσι έριξα έξω σε μια στήριξη πίσω αφρού μνήμης και κάνει μια πραγματική διαφορά. Σε άλλες ειδήσεις, τα λαστιχένια βύσματα στο κάτω μέρος των κορδονιών ράφι πακέτων έχουν σπάσει. Μόνο ένα χασμουρητό – αλλά έκανε όλο και πιο άγριο, δεν ήταν αρκετά άγρυπνο ώστε να αξίζει ένα ταξίδι στον έμπορο

Χιλιόμετρα: 5650

Επιστροφή στην κορυφή

Είναι κερδίζοντας πέρα ​​από τον οδηγό του φωτογράφου – και όχι μόνο για την εκκίνηση – 1η Μαΐου 2019

Πριν να γίνω θεματοφύλακας αυτής της MG, ήμουν ο (προσωρινός) κάτοχος των κλειδιών για το Autocar Ford Fiesta ST για μερικές εβδομάδες . Το βέλτιστο αυτοκίνητο οδηγού της Βρετανίας ήταν καταλλήλως εντυπωσιακό και αντικατοπτρίζεται καλά στον κατασκευαστή του. Ακόμη και το Ford Focus με κινητήρα ντίζελ θα είχα τρέξει πριν το ST μπορούσε να διασκεδάσει σε ένα αξιοπρεπές τμήμα του δρόμου. Έτσι η ερώτηση που έχω επανέλθει εδώ και αρκετό καιρό τώρα που τρέχω το SUV MG είναι: μπορεί να προσφέρει κάτι κοντά στην οδηγική απόλαυση των καλύτερων Ford;

Και ξέρεις τι? Παρόλο που το ZS μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα συναρπαστικό για να υποδείξει το είδος των δρόμων που χρησιμοποιείτε στο δρόμο προς τις πιο απομακρυσμένες φωτογραφίες Autocar, θα παραδεχτώ ότι το θερμαίνω. Δεν πρόκειται για μια υπόθεση τύπου “heads-over-heels”, αλλά είναι δύσκολο να μην σέβεσαι τι μπορεί να κάνει η MG, δεδομένου ότι, ακόμη και στην κορυφαία φήμη Αποκλειστικός τύπος, κοστίζει μια λογική £ 17, 495

Πάρτε ένα κομμάτι από ένα τρέξιμο και δεν υπάρχει τίποτα φθηνό για τον τρόπο που ασκείται. Οι κατακόρυφες κινήσεις πάνω από τις κορυφές ελέγχονται τακτικά και οι συντομότερες, οι πιο οξείες συμπίεσεις δεν με αφήνουν να τρέμω για το κατά πόσον θα μπορούσα να είχα ακούσει σύντομα τη σπονδυλική στήλη μου. Στην πρωτεύουσα βόλτα μου, δεν υπάρχει πραγματικά κάτι που προσβάλλει – είναι χρήσιμο, δεδομένου του χρόνου που περνάω να σκοντάφω πάνω και κάτω τους αυτοκινητόδρομους.

Και παρόλο που δεν είναι απολύτως ένα Fiesta ST, το ZS μπορεί να γωνιακό με εκπληκτικό ενθουσιασμό. Και πάλι, ο κύλινδρος του σώματος μετριάζεται τακτικά και υπάρχει αρκετή πρόσφυση στο προσκέφαλο. Υπάρχουν τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις για να αλλάξετε το βάρος διεύθυνσης: Urban, που το καθιστά σχεδόν αφύσικο ελαφρύ αλλά είναι πρακτικό για στάθμευση. Κανονική, η οποία είναι φυσιολογική. και το βαρύτερο περιβάλλον Sport

Μου πήρε λίγο χρόνο για να καταλάβω πώς να ποδηλατήσω μεταξύ των διαφορετικών τρόπων, επειδή δεν υπάρχει κανένα φυσικό κουμπί για να το κάνει οπουδήποτε στην καμπίνα. Αντ 'αυτού, υπάρχει ένα υπομενού μέσα στο λογισμικό ψυχαγωγίας, το οποίο έχετε πρόσβαση μέσω της οθόνης αφής 8.0 ιντσών. Βρίσκοντας ότι είναι λίγο υπερβολικά περίπλοκη για τις προτιμήσεις μου και μπορεί να είναι πανούργια εν κινήσει, αν και η ίδια η οθόνη είναι εντυπωσιακά σαφής και εύκολη στην ανάγνωση.

Εν πάση περιπτώσει, είμαι τώρα στο σημείο που απλώς το αφήνω σε λειτουργία Sport. Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι θεωρώ ότι το πιο βαρετό βάρος είναι λίγο πιο εμπιστοσύνη, αλλά και επειδή το γεγονός ότι πρέπει να περάσετε από την οθόνη αφής είναι λίγο αποτρεπτικό.

Είμαι λιγότερο εντυπωσιασμένος από την οικονομία καυσίμου της MG, αν και αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο γεγονός ότι έχω τόσο συνηθίσει να γνωρίζω 500 μίλια της εμβέλειας ανά δεξαμενή στο Focus. Το MG είναι προς το παρόν κατά μέσο όρο 36, 5μg, η οποία βεβαίως δεν είναι τρομερή, αλλά τα ταξίδια μου στο βενζινάδικο είναι πιο συχνές: σήμερα έχω κάνει 350 μίλια μεταξύ των γεμάτων

Τούτου λεχθέντος, το ενδιαφέρον που δείχνουν οι άνθρωποι προς το ZS στο προαύλιο έχει έρθει ως μια αρκετά ωραία έκπληξη. Μπορεί να μην είναι το σπορ αυτοκίνητο που οι άνθρωποι τείνουν να θυμούνται για τη MG, αλλά ο Joe Public έχει σαφώς ακόμα κάποια αγάπη για τη μάρκα. Και αυτό μπορεί να είναι μόνο ένα καλό πράγμα.

Το λατρεύω:

Ικανοποιητική εκκίνηση Δεν έχω ακόμα κουραστεί από την τεράστια ποσότητα χώρου εκκίνησης που προσφέρεται. Η συσκευασία και η αποσυσκευασία του κιτ φωτογραφίας είναι ένα αεράκι.

Βάλτε το:

Κανένας ανεμιστήρας του ανεμιστήρα Ο ανεμιστήρας μπορεί να είναι λίγο ασθματικός. Μερικές φορές, ακούγεται φωνητικά από την αναπνοή – ενοχλώντας όταν ακούω το ραδιόφωνο.

Χιλιόμετρα: 5435

Επιστροφή στην κορυφή

Ζωή με MG ZS: Μήνας 1

Τα ευθέα συστήματα είναι ένα πραγματικό πλεονέκτημα – 10 τον Απρίλιο 2019

Η Infotainment 8 της MG κερδίζει μεγάλα σημεία για ευκολία χρήσης. Τα γραφικά είναι αιχμηρά, το Apple CarPlay σημαίνει ότι μπορώ να παίζω μουσική απευθείας από το τηλέφωνό μου, ενώ η πρόσβαση στους Χάρτες Google και στο Waze είναι βολική για να βγάζεις φωτογραφίες σε αυτά τα πιο απομακρυσμένα μέρη της Βρετανίας. Ένα προγραμματιζόμενο πλήκτρο συντόμευσης στο τιμόνι είναι και μια τακτοποιημένη αφή.

Χιλιόμετρα: 4107

Επιστροφή στην κορυφή

Χαιρετισμός του ZS στο στόλο – 20 th Μαρτίου 2019

Το να πεις ότι η μάρκα MG έχει οδηγήσει μια δύσκολη ύπαρξη για τις τελευταίες δεκαετίες θα ήταν να θέσει τα πράγματα μάλλον ήπια.

Είναι μια εταιρεία που έχει αλλάξει δραστικά: έχουν περάσει τα διθέσια σπορ αυτοκίνητα που, για πολλούς, ήταν συνώνυμα με το εμπορικό σήμα. πάρα πολύ είναι οι βρετανικοί τόποι παραγωγής της. Στην πραγματικότητα, δεν ήταν για την κινεζική παρέμβαση μετά την κατάρρευση του MG Rover στην 2017, η μάρκα MG θα μπορούσε να έχει πέσει εξ ολοκλήρου από το πρόσωπο της γης.

Σίγουρα, η ανοικοδόμηση ενός εμπορικού σήματος μετά από το είδος της αποδεκατισμό που βίωσε η MG με τα χρόνια θα ήταν ένα καθήκον γιγαντιαίο που ο ίδιος ο Ηρακλής θα μπορούσε να σταματήσει να σκέφτεται. Εκεί έρχεται η τελευταία μας προσφορά στόλου.

Λοιπόν, όχι αυτό το αυτοκίνητο συγκεκριμένα, αλλά η νέα σειρά μοντέλων MG ZS στο σύνολό της. Χρεωμένος ως ένα χαμηλού κόστους, πρακτικό συμπαγές SUV για να ανταγωνιστεί τους συμπατριώτες του Nissan Juke, έχει ήδη αποδειχθεί ότι είναι κάτι σαν θαυματουργός εργαζόμενος για την MG από τότε που κυκλοφόρησε στο τέλος του 2017 (

Σε 2018, η επιχείρηση κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της στο Ηνωμένο Βασίλειο με 104% προς το 9049 μονάδες. Φυσικά, ένα μεγάλο ποσοστό αύξησης ενός μικρού αριθμού εξακολουθεί να ανέρχεται σε ένα μικρό αριθμό, αλλά ο κορυφαίος ορείχαλκος αναμφίβολα θα είναι ευχαριστημένος από την τάση. Θα ήθελα να μαντέψω ότι θα έπαιρναν μια μεγάλη χαρά από το γεγονός ότι ήταν και το νέο SUV που τους οδήγησε στην ανάπτυξη: το ZS αντιπροσώπευε 5300 από αυτά 9049 εκπτώσεις.

Εν πάση περιπτώσει, είναι αυτό το αναγεννησιακό σε ένα φλυτζάνι τσαγιού που μας άφησε το ενδιαφέρον για το MG ZS. Είμαστε περίεργοι να ανακαλύψουμε πόσο πειστικό είναι αυτό το νέο παιδί της αφίσας για τη φορά-μεγάλη μάρκα είναι πραγματικά ως εναλλακτική λύση στα καθιερωμένα ονόματα στον τομέα.

Το ZS που επιλέξαμε για να τρέξουμε είναι το μοντέλο Exclusive της κορυφαίας πτήσης. Υπάρχουν δύο επιλογές κινητήρα σε αυτό το επίπεδο: η πρώτη βενζινοκίνητη τετρακύλινδρη βενζίνη 1.5 λίτρων που αναπτύσσεται 105 bhp και 104 lb ft; το άλλο ένα 1.0-λίτρων υπερτροφοδοτούμενο τριών δοχείων ικανό να 145 bhp και 105 lb ft. Βεβαίως, το 1.5 είναι φθηνότερο ( £ 15, 350 έναντι £ 17, 317 στο αποκλειστικό επίπεδο προσαρμογής), αλλά ήταν το γεγονός ότι Το τριών δοχείων συνδυάζεται με ένα αυτόματο σύστημα διπλού συμπλέκτη, σε αντίθεση με το εγχειρίδιο πεντατάχυσης του 1,5, το οποίο τελικά επηρέασε την απόφαση.

Είναι ένα αυτοκίνητο που πρόκειται να καλύψω πολύ έδαφος μέσα στους επόμενους μήνες και η ιδέα ενός torquier υπερσυμπιεσμένου κινητήρα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ήταν πολύ πιο εύκολο να συνδυαστεί με αυτό από το φυσικά αναρτημένο εγχειρίδιο . Ας ελπίσουμε ότι η λογική θα αποδειχθεί σωστή τους επόμενους μήνες

Όσον αφορά τον τυποποιημένο εξοπλισμό, υπάρχουν πολλά από αυτά. Στην καμπίνα υπάρχει δερμάτινη ταπετσαρία, δορυφορική πλοήγηση, κλιματισμός, έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, σύστημα ελέγχου ταχύτητας ταξιδιού και χειριστήρια ήχου στο τιμόνι. Υπάρχει επίσης σύνδεση Bluetooth και USB, ραδιόφωνο DAB και Apple CarPlay. Αποκλειστικά μοντέλα γίνονται πιο έξυπνα 17 σε ζάντες αλουμινίου Diamond Cut, ενώ οι αισθητήρες στάθμευσης και μια κάμερα οπίσθιας όψης θα είναι ασφαλώς χρήσιμοι στους πολυσύχναστους κατοικημένους δρόμους κοντά στο σπίτι μου στο βόρειο Λονδίνο.

Παρά τις λογικά συμπαγείς διαστάσεις του, το ZS έχει αποδείξει μέχρι στιγμής ότι είναι μια χρήσιμη πρακτική διαδρομή. Ένα πρόσφατο ταξίδι στο αεροδρόμιο με μια ομάδα φίλων για μια εξαιρετική δοκιμή οξέος. Μπορεί να είναι μια συμπίεση που παίρνει πέντε ενήλικες σε ένα αυτοκίνητο στις καλύτερες περιόδους, αλλά το ZS ήταν κάτι παραπάνω από το καθήκον: οι τρεις πίσω επιβάτες μου δεν διαμαρτύρονται για την έλλειψη κεφαλής ή χώρου ποδιών. Αποτέλεσμα.

Ήμουν εντυπωσιασμένος εξίσου από το πόσα αποσκευές μπορέσαμε να φορτώσουμε στην μπότα του ZS. Με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους, υπάρχει 163 λίτρα αποθηκευτικού χώρου που προσφέρεται – αριθμός που μπορεί να επεκταθεί προς το 1375 λίτρα αναδιπλώνοντας τη δεύτερη σειρά προς τα κάτω. Με αυτοκίνητο φορτίο επιβατών, αυτό προφανώς δεν ήταν δυνατό – αλλά το ZS κατάφερε ακόμα να καταπιεί τις τρεις μεγάλες βαλίτσες που είχαμε φέρει μαζί με ευκολία.

Αφού τρέξαμε για καιρό ένα Ford Fiesta ST, γνωρίζοντας ότι θα μπορέσω να φορτώσω όλο μου το κιτ φωτογραφίας στην μπότα του MG χωρίς να χρειάζεται να ανησυχείς για το πώς θα τα καταφέρω όλα αυτά πρόκειται να είναι μια τεράστια ανακούφιση.

Ενώ ο κινητήρας 1.0 λίτρων δεν έχει αποθέματα ισχύος και ροπής, το ZS δεν έχει ακόμη αισθανθεί σαν να αγωνίζεται από πλευράς απόδοσης. Το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη μπορεί να είναι λίγο διστακτικό στο kickdown, οπότε η προσπέραση απαιτεί λίγη επιπλέον πρόβλεψη, αλλά υπάρχει αρκετός τύπος για να εκτελέσετε τέτοιους ελιγμούς με τρόπο που δεν θα οδηγήσει σε κακοποιούς από υποβαθμισμένους επιβάτες.

Βόλτα καλά στον αυτοκινητόδρομο, αλλά έχω παρατηρήσει μια τάση για να καταρρεύσει περισσότερο από ό, τι θα ήθελα πάνω από pockmarked μπαλώματα του δρόμου. Η ανησυχία αφορά περισσότερο τη θέση οδήγησης.

Τα καθίσματα έχουν την τάση να αφήνουν τη χαμηλότερη πλάτη να αισθάνεται άγγιξε άγγιγμα. και καθώς η στήλη τιμονιού δεν προσαρμόζεται για την επίτευξη, τα γόνατά μου είναι συνεχώς λυγισμένα πάνω στα πεντάλ. Καθώς είμαι αρκετά βέβαιος ότι δεν θα βρω μια τεράστια αύξηση των πωλήσεων τους επόμενους μήνες, ελπίζω ότι αυτό θα είναι κάτι στο οποίο θα μπορώ να συνηθίσω. Θα δούμε.

Συνολικά, όμως, υπήρξε μια (ως επί το πλείστον) θετική πρώτη γνωριμία με το νέο μας MG ZS. Ανυπομονώ να γνωρίσω καλύτερα αυτό το αυτοκίνητο και να ανακαλύψω ποιες είναι οι δυνάμεις και οι ιδιορρυθμίες του. Είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξουν πολλά που θα ανακαλύψετε. μετά από όλα, εμείς snappers δεν είναι ένα αδρανές μάτσο.

Olgun Kordal

Δεύτερη γνώμη

Ενώ το MG ZS είναι ένα αρκετά όμορφο πράγμα, δεν μπορώ παρά να εντοπίσω ίχνη άλλων αυτοκινήτων στο γενικό σχεδιασμό του. Το μέτωπό του, για παράδειγμα, φέρνει περισσότερο από μια παρελθούσα ομοιότητα με την προηγούμενη γενιά Mazda CX-5. Όχι ότι αυτό είναι κακό πράγμα, μυαλό.

Simon Davis

Επιστροφή στην κορυφή

MG ZS Αποκλειστική 1.0T αυτόματη προδιαγραφή

Χαρακτηριστικά: Τιμή Νέα £ 17, 495 Τιμή όπως δοκιμάστηκε £ 13, 495 Επιλογές κανένα

Στοιχεία δοκιμών: Κινητήρας 3-κύλινδρος, 0727 cc υπερτροφοδοτούμενη βενζίνη Εξουσία 109

στροφές ροπή 118 lb ft at 1800 – 4700 σ.α.λ. Βάρος κατωφλίου 1239κιλό Μέγιστη ταχύτητα 112 mph 0 – 62 mph 12 4 δευτερόλεπτα Καύσιμο econ omy 45 4mpg CO2 145 g / km Βλάβες Κανένα Έξοδα Κανένα

Επιστροφή στην κορυφή

Η Haymarket Media Group, οι εκδότες του Autocar παίρνουν σοβαρά την ιδιωτική σας ζωή. Μπορείτε να καταργήσετε την εγγραφή σας ανά πάσα στιγμή χρησιμοποιώντας το μηχανισμό κατάργησης εγγραφής σε οποιοδήποτε email που λαμβάνετε από εμάς. Θα χρησιμοποιήσουμε τις πληροφορίες σας για να διασφαλίσουμε ότι λαμβάνετε μηνύματα που σχετίζονται με εσάς. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο χρήσης των πληροφοριών που μας παρέχετε, ανατρέξτε στην πλήρη δήλωση προστασίας προσωπικών δεδομένων

Εξοικονομήστε χρήματα για την ασφάλιση του αυτοκινήτου σας

Related Articles

Ford Puma 1.0 Ecoboost MHEV 2020 long-term review | Autocar

cars

Citroen Berlingo 2020 μακροπρόθεσμη αναθεώρηση | Autocar

cars

Η μακροπρόθεσμη αναθεώρηση του Volkswagen Touareg 2020

cars

Renault Clio TCe 130 R.S Line long-term review | Autocar

cars

BMW Z4 2019 μακροπρόθεσμη αναθεώρηση

cars

Suzuki Jimny 2019 μακροπρόθεσμη αναθεώρηση

cars

MG ZS 2019 μακροπρόθεσμη αναθεώρηση

cars

Citroen Berlingo μακροπρόθεσμη αναθεώρηση

cars

BMW i3S 2020 μακροπρόθεσμη αναθεώρηση

cars