Αν η βιομηχανία αυτοκινήτου συνεχίσει στο μονοπάτι που φαίνεται πως έχει επιλέξει, τότε τα επόμενα χρόνια θα δούμε υβριδικά ή ακόμα και αμιγώς ηλεκτρικά σπορ μοντέλα μαζικής παραγωγής. Η τεχνολογία “δοκιμάζεται” στο άνω άκρο του φάσματος τιμής από εταιρίες όπως η Porsche, η Lotus, η McLaren και η Ferrari αλλά ακόμα δεν έχει φτάσει στο σημείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μοντέλα που απευθύνονται στις μάζες. Η στιγμή θα έρθει όμως και η Mini προετοιμάζεται και μας προετοιμάζει.
“Πιστεύω ότι υπάρχει αυτή η προοπτική. Δεν θεωρώ ότι είναι αποκλειστικό στην βενζίνη και το πετρέλαιο και αυτός πρέπει να είναι ο ορισμός των επιδόσεων.“
Δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Mini USA, Mike Peyton αναφερόμενος στο ενδεχόμενο λανσαρίσματος ενός αμιγώς ηλεκτρικού John Cooper Works. Πρόσθεσε δε, ότι ένα τέτοιο μοντέλο επιδόσεων δεν έχει απόλυτη ανάγκη τον βενζινοκινητήρα ή την χροιά της εξάτμισης καθώς οι πελάτες “εκτιμούν την οδική συμπεριφορά και την αισθητική του προϊόντος”. Σύμφωνα με τον Peyton δεν είναι σωστό να υποθέτουμε ότι οι επιδόσεις είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με έναν τύπο καυσίμου ή έναν τύπο κινητήρα την εποχή που υπάρχουν ακόμα και αμιγώς ηλεκτρικές μορφές motorsports (βλ. Formula E, όπου λαμβάνει μέρος και η μητρική της Mini, BMW).
Από την άλλη, απέχουμε αρκετά χρόνια ακόμα από ένα ηλεκτρικό Mini Cooper JCW. Η αγγλική εταιρία του BMW Group θα περιμένει να δει και το επόμενο βήμα της τεχνολογίας. Μέχρι τότε αλλά πιθανότατα και μετά από αυτό, θα συνεχίσει να εξελίσσει τόσο Μ.Ε.Κ. όσο και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα. Για το δεύτερο δε, έχει το πλεονέκτημα της πρόσβασης που της παρέχει το BMW Group σε νέες τεχνολογίες.
Follow @CarsnewsGr