CARSNEWS
AUTONEWS

Mini Countryman facelift. Αέρας ανανέωσης…

Το μεγαλύτερο μέλος της Mini οικογένειας ανανεώνεται με μία σειρά αλλαγών στο design, την τεχνολογία και τα κινητήρια σύνολα που η αγγλική φίρμα ελπίζει πως θα του επιτρέψουν να παραμείνει ανταγωνιστικό απέναντι σε νεότερα μοντέλα όπως το Ford Puma, το Nissan Juke και το Volkswagen T-Roc μεταξύ άλλων. Και η ανταγωνιστικότητα αυτή είναι πάρα πολύ σημαντικό να διατηρηθεί καθώς το Countryman είναι υπεύθυνο για το 30% των πωλήσεων της Mini.

Έτσι, οι σχεδιαστές της εταιρίας ακολούθησαν την παραδοσιακή συνταγή ενός facelift και εξόπλισαν το Countryman με νέα γρίλια, νέα LED φωτιστικά σώματα εμπρός, LED φανάρια πίσω με το χαρακτηριστικό μοτίβο “Union Jack” και μερικά επιπλέον σχέδια για τις ζάντες ελαφρού κράματος. Τώρα είναι διαθέσιμο και το Piano Black Exterior Package που αντικαθιστά τα χρωμιωμένα διακοσμητικά με νέα, σε μαύρο χρώμα ενώ προστέθηκαν και αφαιρέθηκαν 2 χρώματα από την παλέτα του crossover: Το Light White και το Melting Silver έφυγαν αλλά ήρθαν τα Sage Green και White Silver.

Στο εσωτερικό από την άλλη, οι αλλαγές είναι πιο διακριτικές και αν εξαιρέσει κανείς κάποιες που αφορούν στο design και τα υλικά, τότε μένει με τον νέο, ψηφιακό πίνακα οργάνων που είδαμε για πρώτη φορά στο Mini John Cooper Works GP, ο οποίος στα μοντέλα με κάποιο από τα Navigation πακέτα, συνδυάζεται με μία οθόνη 8,8 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.

Τέλος, η Mini ισχυρίζεται ότι έχει “εξελίξει εκτενώς” την γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων της αλλά δεν παρατηρούμε κάποια ουσιαστική αλλαγή στα τεχνικά χαρακτηριστικά τους. Παρατηρούμε όμως τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων που οφείλονται εν μέρει και στο φίλτρο μικροσωματιδίων με το οποίο εξοπλίζονται οι βενζινοκινητήρες (Selective Catalytic Reduction με ενέσεις AdBlue για τους πετρελαιοκινητήρες). Για όποιον επιθυμεί ένα plug-in υβριδικό Countryman δε, η Mini προσφέρει το Cooper SE Countryman ALL4 που συνδυάζει έναν 3-κύλινδρο βενζινοκινητήρα που ευθύνεται για την κίνηση των εμπρός τροχών με έναν ηλεκτροκινητήρα για τους πίσω. Συνδυαστικά, το σύστημα παράγει 220 ίππους ενώ η μπαταρία των 9,6 kWh εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 55-61 χιλιομέτρων. Κατά τα άλλα, οι υποψήφιοι πελάτες θα έχουν να επιλέξουν ανάμεσα στα ίδια κινητήρια σύνολα, αν και η Mini έκανε το 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο standard σε δύο επιπλέον εκδόσεις.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Dacia Spring Electric. Πολύ ενδιαφέρουσα η πρώτη ηλεκτρική πρόταση της

cars

Η Audi θέλει να εξαφανίσει τα κουμπιά!

cars

Σημαντικά ελαφρύτερο και πιο… ευκίνητο το νέο Opel Mokka!

cars

Νέο Hyundai i10. Άνετο και οικονομικό

cars

Koenigsegg “Mission 500”. Με το βλέμμα στα 500 km/h…

cars

Νέο Citroen C4. Τολμά και μεταμορφώνεται!

cars

Το Volkswagen Amarok χάνει το τρένο του εξηλεκτρισμού!

cars

Nissan. Σημαντική βράβευση για τον δίλιτρο VC-Turbo του Altima

cars

Νέο Ford Puma. Eκκίνηση παραγωγής

cars