CARSNEWS
AUTONEWS

Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 4WD. Για εντός αλλά και για εκτός δρόμου

Ποιος μπορείς να αμφισβητήσει το γεγονός πως η Mitsubishi είναι ένας από τους κατασκευαστές εκείνους που γνωρίζουν τη τετρακίνηση και τα SUV όσο λίγοι. Άλλωστε όταν η Ιαπωνική εταιρία είχε στη γκάμα της το Pajero, οι περισσότεροι δεν γνώριζαν καν τι σημαίνει εκτός δρόμου κίνηση, ενώ όταν κέρδιζε το ένα Paris Dakar πίσω από το άλλο, οι ανταγωνιστές κοιτούσαν από απόσταση. Ωστόσο το πέρασμα των ετών, δεν στάθηκε σύμμαχος της Mitsubishi και τα οικονομικά της αποτελέσματα την έφεραν ένα βήμα πρίν τη καταστροφή.

Αρκετά εντυπωσιακό το εμπρός μέρος του

Μία καταστροφή η οποία αποφεύχθη με την εξαγορά της από τον όμιλο Renault-Nissan και φυσικά αυτό θα έχει θετικά αποτελέσματα τα οποία ωστόσο θα αρχίζουν να φαίνονται από τη φετινή χρονιά και μετά.  Mέχρι τότε όμως η Ιαπωνική εταιρία έρχεται να μας αποδείξει για ακόμη μία, πολλοστή, φορά ότι γνωρίζει από SUV, κατασκευάζοντας και παρουσιάζοντας το, καλύτερο SUV στην ιστορία της, όπως ισχυρίζονται οι άνθρωποι της εταιρίας. Το αν ισχύει ή όχι είχαμε τη δυνατότητα να διαπιστώσουμε κατά της δοκιμής  της τετρακίνητης έκδοσης του Eclipse Cross.

Πολύ ιδιαίτερο το πίσω κομμάτι

Με έντονο σχεδιαστικό χαρακτήρα

Ξεκινώντας από τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, οφείλουμε να σημειώσουμε πως τοποθετείται ανάμεσα στα ASX και Outlander. Αυτό ισχύει εξαιτίας των εξωτερικών του διαστάσεων καθώς το μήκος του βρίσκεται στα 4,405 μέτρα το πλάτος στα 1.805 μέτρα, το ύψος στα 1,685 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο του αγγίζει τα 2,670 μέτρα. Οι σχεδιαστές, ευτυχώς, κατανόησαν πως όφειλαν να αφήσουν στην άκρη τη κάπως συντηρητική τους φιλοσοφία και να δημιουργήσουν ένα πρωτότυπο και νεανικό σχήμα και το αποτέλεσμα είναι η αλήθεια πως τους δικαιώνει. Αυτό διότι το Eclipse Cross είναι ότι πιο φρέσκο και διαφορετικό κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στη κατηγορία των SUV αλλά και γενικότερα θα τολμούσαμε να πούμε. Οι έντονες γραμμές, με την σαφώς κουπεδίζουσα αισθητική του πίσω μέρους και το πολύ ιδιαίτερο και χαρακτηριστικό εμπρός κομμάτι, δημιουργούν ένα σύνολο που σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να περάσει απαρατήρητο. Στο ιδιαίτερα έντονο  εμπρός μέρος κυριαρχούν τα φωτιστικά σώματα και το, αρκετό είναι η αλήθεια, χρώμιο στον προφυλακτήρα.

Ένα SUV που πραγματικά ξεχωρίζει από όπου και αν το κοιτάξετε

Σύγχρονο εσωτερικό

Ιδιαίτερη προσοχή  δόθηκε και εντός του αυτοκινήτου, όπου το πρώτο που σε κερδίζει είναι η σαφώς συμβαδίζουσα με το σήμερα, εικόνα που διαθέτει η καμπίνα των επιβατών. Η μεγάλη οθόνη αφής, ο σύγχρονος πίνακας οργάνων και όλες οι αναγκαίες τεχνολογικές επιλογές, άνεσης και ασφάλειας, καθιστούν το Eclipse Cross ένα πραγματικά σύγχρονο και σύμφωνο με τις επιταγές του σήμερα, μοντέλο. Στα θετικά και το touch pad στη βάση της κεντρικής κονσόλας, μέσω του οποίου μπορεί κανείς να χειριστεί την οθόνη των επτά ιντσών που βρίσκεται ι στο πάνω μέρος του ταμπλό και η οποία προσφέρει τη δυνατότητα σύνδεσης με κινητά android ή iPhone, μέσω Android Auto και Apple CarPlay.

Σύγχρονο εσωτερικό με ικανοποιητική ποιότητα κατασκευής και υλικών

Επίσης θα θέλαμε να σταθούμε και στους χώρους, οι οποίοι είναι ικανοί να μεταφέρουν ακόμη και πέντε ενήλικα άτομα ενώ δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στις επιλογές που διευκολύνουν την είσοδο και την έξοδο στο αυτοκίνητο και την καθημερινή χρήση. Χαρακτηριστικό είναι  ότι τα πίσω καθίσματα είναι ανακλινόμενα σε εννέα θέσεις και συρόμενα κατά 20 εκατοστά, αυξομειώνοντας ανάλογα την κατανομή των χωρών για επιβάτες και αποσκευές.

Καλοί χώροι για τέσσερα ενήλικα άτομα

Έτσι ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα που κυμαίνεται από 341 ως 448 λίτρα, ενώ υπάρχει και ένας υποδαπέδιος χώρος αποθήκευσης 37 λίτρων. Η θέση οδήγησης προσφέρει άνεση, καλή πλευρική στήριξη και ορατότητα, ικανοποιώντας απόλυτα τον οδηγό με μοναδικές ενστάσεις την ορατότητα προς τα πίσω λόγω της ιδιαίτερης σχεδίασης της πέμπτης πόρτας, καθώς και τη τοποθέτηση των διακοπτών για τα ηλεκτρικά παράθυρα σε σημείο που δυσκολεύεσαι κάπως στον χειρισμό τους.

Άνετα και με καλή πλευρική στήριξη

Δυνατός αλλά με σχετικά αυξημένη κατανάλωση

Οι μηχανικοί της Μitsubishi επέλεξαν να εξοπλίσουν το νέο τους SUV  με έναν και μόνο κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρων ο οποίος με τη βοήθεια turbo αποδίδει 163 ίππους και συνδυάζει άμεσο και έμμεσο ψεκασμό για καλύτερη απόδοση σε όλη τη γκάμα των στροφών με παράλληλο περιορισμό των εκπεμπόμενων ρύπων. Στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας, συνδυαζόταν με ένα CVT κιβώτιο το οποίο ουσιαστικά επιλέγει μεταξύ οκτώ προκαθορισμένων σχέσεων, με την ανάλογη επίδραση στις στροφές του κινητήρα και μέσω του οποίου η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς. Αποφεύγεται έτσι το βουητό ενός κλασικού CVT, το οποίο εμφανίζεται για λίγο και μόνο όταν ξεκινάς ζωηρά από στάση, και δεν ενοχλεί. Τα 9.8’’ για τα 0-100 χλμ./ώρα και τα 200 χλμ./ώρα της τελικής είναι απολύτως επιτεύξιμα νούμερα, ενώ τα σχεδόν 10 λτ./100 χλμ της μέσης κατανάλωσης κατά τη διάρκεια της δοκιμής είναι προφανώς αρκετά.

Δυνατός, πολιτισμένος αλλά με σχετικά αυξημένη κατανάλωση

Ικανός εντός και εκτός

Η πρώτη οδηγική εντύπωση που σου δημιουργεί είναι πως πρόκειται για ένα  ταξιδιάρικο αυτοκίνητο, με έμφαση στην άνεση. Παράλληλα καταφέρνει να είναι  και ευχάριστο οδηγικά, με  πολύ καλή αίσθηση, ακριβές και γρήγορο τιμόνι, δυνατά φρένα και  αναρτήσεις, που προσφέρουν άνεση στις ευθείες της εθνικής οδού, αλλά παράλληλα περιορίζουν και τις κλίσεις στις στροφές. Στα θετικά του αυτοκινήτου συγκαταλέγεται χωρίς αμφιβολία και η υψηλή ποιότητα κύλισης, που καταφέρνει και αντιμετωπίζει με επιτυχία το σύνολο σχεδόν των ανωμαλιών του οδοστρώματος. Το σύστημα τετρακίνησης  S-AWCτης Mitsubishi ξεκινά με αρχική κατανομή 80:20 εμπρός πίσω και στη συνέχεια τη μεταβάλλει αναλόγως συνθηκών ενώ στη ρύθμισηSnowφτάνει πίσω μέχρι και το 60% της ροπής. Στη πράξη λειτουργεί με πολύ καλά αποτελέσματα ακόμη και  στις δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές στις οποίες θα βρεθεί ο οδηγός του Eclipse Cross.

Πολύ όμορφες είναι η αλήθεια

Το τετρακίνητο Eclipse Cross της δοκιμής μας ήταν στην ιδιαίτερα πλούσια έκδοση Intense Plus. Διαθέτει φώτα LED, διπλή ηλιοροφή, ηχοσύστημα με οθόνη 7” και εννιά ηχεία, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός και πίσω καθώς και δερμάτινο σαλόνι. Έχει ακόμα ένα πλήρες πακέτο οδηγικών βοηθημάτων, με Blind Sport Warning, Lane Change Assist, Rear Cross Traffic Alert, αλλά και Adaptive Cruise Control που μπορεί και να ακινητοποιεί αυτόματα το αυτοκίνητο στο μποτιλιάρισμα. Η τιμή του βρίσκεται στα 35990 Ευρώ, τα οποία είναι αρκετά.

Τα paddles για τις αλλαγές των σχέσεων προσδίδουν μία σπορτίφ αίσθηση
  • Εμφάνιση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ικανότητες εκτός δρόμου
  • Χώροι
  • Εξοπλισμός

  • Κατανάλωση υπό πίεση
  • Τιμή

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1500 κ.εκ. Turbo
Ίπποι 163
0-100 9.8″
Τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής 10 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2 159 γρ/χλμ
Για να επιλέγετε ανάλογα με τις εκτός δρόμου συνθήκες

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Formula 1: Pole Position για μισό δέκατο του δευτερολέπτου πήρε ο Φερστάπεν στην Αυστρία

cars

Ford Puma & Kuga. Με τεχνολογία που αποτρέπει την κλοπή του οχήματος 

cars

Τι θα δείξει η Daihatsu στο Τόκιο;

cars

Η BMW δεν είναι οπαδός του ρετρό design.

cars

Η Bentley θυμάται και τιμά την R-Type Continental

cars

Volkswagen ID.7 – Mε έξυπνο σύστημα κλιματισμού

cars

Η Lamborghini Miura SV είναι εκθαμβωτική ακόμα και στα πρώτα “-ήντα”.

cars

Η Abt γιορτάζει με ένα Audi RS6 Avant 800 ίππων!

cars

Μπορεί η εμβληματική F40 να σταθεί απέναντι στην νεότερη 488 Pista;

cars