CARSNEWS
AUTONEWS

Morphoz Concept. Θα μεταμορφωθεί στο πρώτο ηλεκτρικό crossover της Renault!

Το πρωτότυπο που βλέπεις στις φωτογραφίες ονομάζεται Morphoz και αποτελεί το τελευταίο concept της Renault. Ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV που μας δείχνει την κατεύθυνση προς την οποία θέλει να κινηθεί στο μέλλον η γαλλική εταιρία καθώς δεν είναι μόνο ο φουτουριστικός σχεδιασμός που κάνει το Morphoz να ξεχωρίζει αλλά και το γεγονός ότι μεταμορφώνεται ώστε να καλύπτει διάφορες ανάγκες.

Για το νέο concept της, η Renault αποφάσισε να χρησιμοποιήσει την CMF-EV αρχιτεκτονική της που θα την δούμε στο μέλλον να αποτελεί την βάση για ηλεκτρικά μοντέλα της B και C κατηγορίας. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα επιτρέπει στους σχεδιαστές να εξοστρακίσουν τους τροχούς στα άκρα του αυτοκινήτου, αφήνοντας άπλετο χώρο στο πάτωμα για την τοποθέτηση των μπαταριών χαμηλά ενώ η CMF-EV μπορεί να φιλοξενήσει διάφορες διαμορφώσεις ηλεκτροκινητήρων και μπαταριών. Το highlight που δίνει στο Morphoz το όνομα του όμως, έχει να κάνει με την μεταμόρφωση του αυτοκινήτου ανάλογα με τις απαιτήσεις του ιδιοκτήτη.

Στην “City” μορφή, χρησιμοποιεί μία μπαταρία 40 kWh που προσφέρει αυτονομία της τάξης των 400 χιλιομέτρων – αρκετά για να καλύψει το 90% των απαιτήσεων της καθημερινότητας σύμφωνα με τη Renault. Για μεγαλύτερα ταξίδια όμως, το Morphoz “ανοίγει” και χρησιμοποιώντας ειδικές επεκτάσεις, παρόμοια με τον τρόπο που επεκτείνεται το φτερό ενός αεροσκάφους, μεγαλώνει το μήκος του από τα 4,4 μέτρα του “City” mode, στα 4,8 μέτρα για το “Travel”. Μαζί με το μήκος, αυξάνεται και το μεταξόνιο από τα 2,73 μέτρα στα 2,93 προσφέροντας στους επιβάτες επιπλέον χώρους για τους ίδιους και τις αποσκευές τους και επιτρέποντας την τοποθέτηση μίας επιπλέον μπαταρίας 50 kWh που αυξάνει την αυτονομία στα 700 χιλιόμετρα. Σε κάθε περίπτωση, το πλάτος του Morphoz αγγίζει τα 2,0 μέτρα και το ύψος τα 1,55 μέτρα ενώ για την κίνηση φροντίζει ένας ηλεκτροκινητήρας τοποθετημένος στον εμπρός άξονα.

Εξίσου καινοτόμο είναι και το εσωτερικό του πρωτοτύπου με την συντριπτική πλειοψηφία των οργάνων και των χειριστηρίων να μπορούν να “κρυφτούν” χάρη σε ένα αναδιπλούμενο πάνελ. Έπειτα, υπάρχει το τιμόνι που φιλοξενεί και αυτό μία οθόνη 10,2 ιντσών μέσω της οποίας μπορεί να γίνει ο χειρισμός των περισσοτέρων συστημάτων του αυτοκινήτου ενώ προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση το γεγονός ότι το Morphoz δεν σχεδιάστηκε ως ένα πλήρως αυτόνομο όχημα. Η αυτονομία του φτάνει το 3ο επίπεδο με συστήματα που επιτρέπουν στον οδηγό να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι και να μην προσέχει τον δρόμο. Δύο ακόμα από τα highlights του Morphoz αφορούν στο περιστρεφόμενο κάθισμα του οδηγού που μπορεί να γυρίσει ώστε να “κοιτά” τα πίσω καθίσματα και το ότι στην καμπίνα του πρωτότυπου έχουν χρησιμοποιηθεί εκτενώς ανακυκλωμένα υλικά, μεταξύ των οποίων το πάτωμα που κατασκευάστηκε από παλιά κουπάκια γιαουρτιού. Εντυπωσιακά πράγματα ετοιμάζει η Renault για το μέλλον.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Rolls-Royce Dawn Silver Bullet. Μία ωδή στην χλιδή!

cars

Το Bizzarrini Giotto Supercar φαίνεται έτοιμο και είναι ένα ιταλικό αριστούργημα

cars

Jeep 4xe. Εξηλεκτρίζεται

cars

Formula 1: Ο Ράιαν Ρέινολντς, ο Ρομπ ΜακΕλχένι και η ιδιοκτήτρια της Μίλαν απέκτησαν το 24% της Alpine για 200 εκατ. ευρώ

cars

Αγορά αυτοκινήτου. Ήταν αναμενόμενο

cars

Euro NCAP: Διακρίσεις για Ford, Hyundai και Toyota.

cars

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο έκρινε τα “defeat devices” της VW παράνομα!

cars

Honda NT 1100 – Για ταξίδια

cars

Πλεύρης για Τέμπη: Διαλεύκανση μέχρι τέλους χωρίς πολιτική εκμετάλλευση και χωρίς κατασκευή ενόχων

cars