CARSNEWS
NEW MODELS

Mustang Shelby GT500. Τερματίζοντας στα 290 km/h!

Το ερχόμενο καλοκαίρι, ένα από τα πλέον πολυαναμενόμενα μοντέλα του “Μπλε Οβάλ” λανσάρεται στην αγορά και ακόμα γνωρίζουμε ελάχιστα γι’ αυτό. Ο λόγος για την Mustang Shelby GT500 που αποκαλύφθηκε στο κοινό τον περασμένο Ιανουάριο και θα πάρει σύντομα την θέση της ως η απόλυτη Mustang. Επαναλαμβάνω: Οι πληροφορίες που έχουμε για την τελευταία δημιουργία της Ford Performance περιορίζονται σε αυτά που μάθαμε κατά την παρουσίαση. Η αμερικανική εταιρία επανέρχεται στο θέμα όμως, με ορισμένα ψίχουλα πληροφοριών που απλά μας κάνουν να ανυπομονούμε ακόμη περισσότερο.

Στο πιο πρόσφατο δελτίο τύπου που δόθηκε στη δημοσιότητα, η Ford αναλύει τις προκλήσεις που είχε να αντιμετωπίσει η ομάδα που εξέλιξε την Mustang Shelby GT500 και πώς η σύγχρονη τεχνολογία την βοήθησε στο να ανταπεξέλθει. Κάνει λόγο για τις αυξημένες απαιτήσεις για downforce και ψύξη. Όχι μόνο του θηριώδους, supercharged V8 των 5.2 λίτρων που αποδίδει “περισσότερα από 700 άλογα”, αλλά και των γιγαντιαίων φρένων που μετρούν 420 χιλιοστά σε διάμετρο εμπρός και συνδυάζονται με 6-πίστονες δαγκάνες. Περισσότερα από 500 τρισδιάστατα σχέδια αναλύθηκαν για την μεγιστοποίηση της αεροδυναμικής και ψυκτικής απόδοσης του αυτοκινήτου. Τα πιο ελπιδοφόρα, “εκτυπώθηκαν” σε διάστημα μερικών ημερών αντί μηνών – χαρακτηριστικό παράδειγμα το splitter στο εμπρός μέρος, για το οποίο περισσότερα από 10 διαφορετικά κομμάτια δοκιμάστηκαν, μερικά εκ των οποίων στάλθηκαν ταυτόχρονα για αξιολόγηση στην πίστα.

Έτσι, η Mustang Shelby GT500 είναι σε θέση να παράγει σχεδόν 250 κιλά downforce με τη βοήθεια της μεγάλης σταθερής αεροτομής που αποτελεί μέρος του προαιρετικού Carbon Fiber Track Package. Στην standard διαμόρφωση της, η GT500 εξοπλίζεται με ένα υβρίδιο spoiler/αεροτομής που η ομάδα αεροδυναμιστών της εταιρίας ονομάζει “swing” (από το spoiler και το wing) και επιτρέπει στο αυτοκίνητο να παράγει 172 κιλά downforce στα 290 km/h. Παράλληλα, το ολοκαίνουριο design της μάσκας αυξάνει την ροή του αέρα στα 6 ψυγεία της GT500 κατά 50% σε σύγκριση με την GT350 ενώ στοιχεία όπως το ειδικό εξάρτημα κάτω από το παρμπρίζ μειώνει την πίεση κάτω από το καπό και ο ανασχεδιασμένος διαχύτης κατευθύνει με τον βέλτιστο τρόπο την ροή του αέρα κάτω από το αμάξι. Είπαμε… η απόλυτη Mustang…

Related Articles

EICMA – Benelli TRK 502 X 2020

cars

Fiat Κουμαντζιάς. Γνωριμία με το στόλο των επαγγελματικών μοντέλων της Fiat

cars

Nissan GT-R NISMO 2020. Ετοιμοπόλεμο

cars

Ποιο «καύσιμο» πούλησε περισσότερο στο δεύτερο τετράμηνο του 2019;

cars

Διέρρευσε η νέα BMW X6!

cars

Audi SQ5 TDI. Ο diesel αντεπιτίθεται με 700 Nm ροπής!

cars

Leave a Comment