CARSNEWS
AUTONEWS

Nέο Renault Captur. Πλήρως αναβαθμισμένο

Όταν στη γκάμα σου διαθέτεις ένα μοντέλο το οποίο μέσα σε έξη χρόνια, από το 2013 που παρουσιάστηκε, κατάφερε να πουλήσει 1.5 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε 90 χώρες και να γίνει το best seller της κατηγορίας του, η αλλαγή του κάθε άλλο παρά εύκολη υπόθεση είναι. Αυτό διότι όχι απλώς οφείλει να συνεχίζει αλλά και να καλυτερεύσει την εμπορική πορεία του προκατόχου του, αλλά κυρίως να καταφέρει το ίδιο να είναι ένα αναβαθισμένο αυτοκίνητο σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά. Και βεβαίως το στοίχημα για τους ανθρώπους της Renault, καθώς μιλάμε για το ολοκαίνουριο Captur, εκτός από μεγάλο ήταν και πολύ δύσκολο.

Εμείς είχαμε την ευκαιρία να το γνωρίσουμε από κοντά και να το οδηγήσουμε κατά τη διάρκεια της Πανευρωπαϊκής του παρουσίασης, η οποία έγινε στη χώρα μας και που ήταν ακόμη μία επιτυχία της ελληνικής αντιπροσωπείας, της TEOREN MOTORS, καθώς είχε ήδη ανοίξει το δρόμο με την επίσης Πανευρωπαϊκή παρουσίαση του Dacia Duster, πρίν από δύο χρόνια στη χώρα μας.  Η παρουσίαση του νέου Captur εντάσσεται στα πλαίσια του στρατηγικού πλάνου με την ονομασία Drive the Future (2017-2022) του Group Renault. Το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί την αιχμή του δόρατος αυτής της στρατηγική

Με εντυπωσιακή εξωτερική σχεδίαση

Οι σχεδιαστές της Renault γνώριζαν πολύ καλά πως η σχεδίαση της νέας γενιάς έπρεπε να δίνει το κάτι παραπάνω και το νέο Captur πραγματικά εντυπωσιάζει από την πρώτη ματιά. Η περισσότερο αθλητική και δυναμική σιλουέτα, αντανακλά με τον καλύτερο τρόπο τον αέρα ανανέωσης ενισχύοντας παράλληλα και το SUV DNA του. Οι αλλαγές στην εξωτερική του εμφάνιση φανερώνουν τις μοντέρνες γραμμές, που για την περίπτωση είναι πιο έντονες και πιο εκφραστικές, χωρίς όμως να παρεκκλίνουν από την αισθητική ταυτότητα του, χαρακτηριστικού για τη Renault, « French Design ». Το νέο Captur είναι μεγαλύτερο σε μήκος (4,23μ. 11εκ.) και ξεχωρίζει οπτικά από τους τροχούς των 18 ιντσών (ανάλογα με την έκδοση) και το μεγαλύτερο μετατρόχιο (2,63μ, 2εκ.). Ο εντελώς ανανεωμένος εξωτερικός σχεδιασμός, η σημασία στη λεπτομέρεια ακόμα και σε επίπεδο χιλιοστού, αλλά και στοιχεία όπως τα Full LED φωτιστικά σώματα, η νέα φωτιστική υπογραφή σε μορφή ‘C’, τα κωνικά πίσω φώτα και τα διακοσμητικά ένθετα χρωμίου, συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιοτικής του εικόνας.

Με τον πιο αθλητικό του σχεδιασμό και την ανεβασμένη γραμμή των ‘ώμων’ του, το νέο Captur διαθέτει την εμφάνιση ενός πραγματικού SUV. Η εικόνα αυτή τονίζεται ακόμα περισσότερο και από στοιχεία όπως οι προστατευτικές ποδιές στο εμπρός και πίσω κάτω μέρος του αμαξώματος, τα μαύρα πλευρικά προστατευτικά στα μαρσπιέ, τα μαύρα προστατευτικά στα ‘φρύδια’ των φτερών, και οι διαμήκεις μπάρες οροφής. Στην εικόνα έντονου δυναμισμού συμβάλλουν επίσης και τα νεύρα στο καπό, η έντονη κλίση προς τα πίσω της οροφής αλλά και οι περιορισμένες γυάλινες επιφάνειες.

 

Σύγχρονο, άνετο και ποιοτικό

Η επανάσταση στο εσωτερικό ξεκίνησε με το νέο Clio και συνεχίζεται με το νέο Captur, που σηματοδοτεί μία σημαντική αναβάθμιση της γκάμας. Το ταμπλό αποτελεί μία υλοποίηση του σχεδιασμού « Smart Cockpit » και είναι εμφανώς προσανατολισμένο στον οδηγό, με χαρακτηριστικό στοιχείο τη μοναδικής αισθητικής, την ‘αιωρούμενη’ κεντρική κονσόλα. Στο ταμπλό ενσωματώνονται όλες οι τελευταίες τεχνολογίες, μεταξύ αυτών και οι μεγαλύτερες οθόνες στην κατηγορία. Η εργονομία βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο συμβάλλοντας και αυτή με τη σειρά της στη μετατροπή της οδήγησης σε μία μοναδική εμπειρία.

Δεν είναι όμως μόνο η θέση οδήγησης επαναστατική. Ολόκληρο το εσωτερικό βρίσκεται σε άλλη διάσταση σε ό,τι αφορά στους τομείς της άνεσης και της ποιότητας των υλικών που παραπέμπουν σε μοντέλα ανώτερης κατηγορίας. Υλικά κορυφαίας ποιότητας, μαλακή επένδυση σε ολόκληρη την επιφάνεια του ταμπλό, τα πάνελ των θυρών, το πλαίσιο της κεντρικής κονσόλας, τις επενδύσεις των καθισμάτων καθώς και η αρχιτεκτονική σχεδίασης των καθισμάτων, είναι μερικά από τα στοιχεία που κάνουν το εσωτερικό του νέου μοντέλου ξεχωριστό.

Στοιχείο κλειδί του « Smart Cockpit », η οθόνη πολυμέσων των 9,3 ιντσών (διπλάσια σε μέγεθος από εκείνη των 7 ιντσών) είναι η πιο μεγάλη οθόνη στην κατηγορία. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα κανονικό tablet που δίνει στο εσωτερικό έναν ιδιαίτερα μοντέρνο αέρα και προσφέρει εξαιρετική αναγνωσιμότητα χάρη στην ελαφρά κλίση προς το μέρος του οδηγού. Σε συνδυασμό με το ολοκαίνουργιο σύστημα πολυμέσων & δικτύωσης Renault EASY LINK, όλες οι λειτουργίες πολυμέσων, πλοήγησης και infotainment, αλλά και οι ρυθμίσεις του συστήματος MULTI-SENSE καθώς και των βοηθημάτων οδήγησης, πραγματοποιούνται με μοναδική ευκολία.

Όπως και στο νέο Clio, το νέο Captur προσφέρει, αντί των παραδοσιακών αναλογικών οργάνων, πίνακα οργάνων με ψηφιακή οθόνη. Η έγχρωμη αυτή οθόνη με διαστάσεις από 7 έως 10,2 ίντσες παρέχει τη δυνατότητα εξατομίκευσης της εμφάνισης των πληροφοριών με έναν εξαιρετικά εύκολο τρόπο. Στην έκδοση των 10.2 ιντσών ενσωματώνεται και το σύστημα πλοήγησης. Με τις δύο οθόνες των 9.3 και 10.2 ιντσών το νέο Captur διαθέτει την μεγαλύτερη συνολικά επιφάνεια οθονών απεικόνισης στην κατηγορία του.

Επανέρχεται η  υπογραφή INITIALE PARIS

Παρούσα σε πολλά μοντέλα της Renault – Clio, Scénic, Talisman, Koleos και Espace – η έκδοση INITIALE PARIS κάνει τώρα την εμφάνισή της και στο νέο Captur προσφέροντας την εξαιρετική τεχνογνωσία της Renault στον τομέα της κομψότητας.  Εξωτερικά το νέο Captur INITIALE PARIS ξεχωρίζει από τον πολύ κομψό σχεδιασμό του αμαξώματος αλλά και από το μοναδικό του χρώμα (Μαύρο Améthyste). Λεπτομέρειες χρωμίου κοσμούν διάφορα μέρη του αυτοκινήτου όπως τα πλαίσια των παραθύρων, τα προστατευτικά πλαστικά στο κάτω μέρος των θυρών, και τη μάσκα. Σήματα με το λογότυπο INITIALE PARIS υπάρχουν στη μάσκα αλλά και στα προστατευτικά πλαστικά στο κάτω μέρος των πίσω θυρών. Η κεραία σε σχήμα πτερυγίου και οι αποκλειστικές ζάντες INITIALE PARIS των 18 ιντσών, συμπληρώνουν το ξεχωριστό design.

Εσωτερικά, το νέο Captur INITIALE PARIS διατίθεται με δύο επιλογές διακόσμησης : Μαύρο Titane και Γκρι Sable. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα ειδικής σχεδίασης δερμάτινα καθίσματα. Συνδυάζουν επένδυση με εμφανείς ραφές και ρομβοειδή σχεδιασμό με διάτρητο δέρμα, πλευρική ρίγα σε απόχρωση Whiskey  και επιγραφή INITIALE PARIS. Το δερμάτινο τιμόνι είναι ειδικής σχεδίασης και διαθέτει θερμαινόμενη στεφάνη. Σε απόλυτη αισθητική αρμονία με τα καθίσματα και η διακοσμητική φάσα του ταμπλό που διαθέτει επένδυση από ματ σκούρο ξύλο ενώ το κάτω μέρος είναι επενδυμένο με δέρμα όπως και τα καθίσματα και διαθέτει εμφανείς ραφές σε απόχρωση whisky. Το νέο Captur INITIALE PARIS θα εφοδιάζεται κατά το λανσάρισμά του με τους κινητήρες TCe 130 FAP και Blue dCi 115 και αυτόματο κιβώτιο EDC διπλού συμπλέκτη – στη συνέχεια θα παρουσιαστεί και μία υβριδική επαναφορτιζόμενη έκδοση E-TECH Plug-in. Όλες οι εκδόσεις θα είναι εφοδιασμένες με την αιωρούμενη κεντρική κονσόλα.

Με πολλές επιλογές κινητήρων

Το νέο Captur είναι αναβαθμισμένο και όσον αφορά στη γκάμα των κινητήρων βενζίνης και Diesel. Οι διαθέσιμοι κινητήρες συνοδεύονται από χειροκίνητο κιβώτιο 5 ή 6 ταχυτήτων ή αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη. Οι προσφερόμενοι κινητήρες αποδίδουν από 100 έως 155 ίππους στις εκδόσεις βενζίνης και από 95 έως 115 ίππους στις εκδόσεις Diesel. Πρόκειται για κινητήρες τελευταίας γενιάς που ενσωματώνουν προηγμένες τεχνολογίες και πληρούν τα πιο πρόσφατα πρότυπα, με βελτιστοποιημένα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων. Από το 2020 η γκάμα των προσφερόμενων κινητήρων για το νέο Captur θα εμπλουτισθεί και με ένα υβριδικό επαναφορτιζόμενο σύστημα κίνησης με την ονομασία E-TECH Plug-in.

Είναι η πρώτη εμφάνιση ενός plug-in υβριδικού συστήματος στον Groupe Renault, αλλά και σε μία από τις βασικότερες κατηγορίες της αγοράς. Το νέο Captur θα είναι πρωτοπόρος στη διάδοση της υβριδικής τεχνολογίας επαναφορτιζόμενων οχημάτων. Με τους κινητήρες 1.0 TCe και 1.3 TCe αλλά και με τον υβριδικό κινητήρα E-TECH Plug-in που έχουν εξελιχθεί από το Groupe Renault, το νέο Captur ενσωματώνει ιδανικά τις συνέργειες που βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής του Groupe Renault και των συνεργατών του.

Ήσυχο και απολαυστικό

Κατά τη διάρκεια της Πανευρωπαϊκή του παρουσίασης, είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε τον turbo κινητήρα βενζίνης των 1.3 λίτρων τόσο στην έκδοση με τους 130 ίππους και το μηχανικό κιβώτιο των έξη σχέσεων, όσο και στην έκδοση με τους 155 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο διπλού σχέσεων των επτά σχέσεων. Η πρώτη εντύπωση, ανεξαρτήτως κινητήρα, είναι η πολύ αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης η οποία σε συνδυασμός με την εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει στον τομέα της ηχομόνωσης, καθιστούν το νέο Captur ιδιαίτερα ήσυχο και άνετο ακόμη και στις αρκετά υψηλές ταχύτητες.

Από εκεί και πέρα πολύ σημαντική είναι και η αναβάθμιση στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, καθώς παρά το βρεγμένο οδόστρωμα, που σε πολλά σημεία θύμιζε ποτάμι και μάλιστα ορμητικό, παρά δρόμο για αυτοκίνητα, το Captur μας έδινε μία αίσθηση σιγουριάς και ασφάλειας. Τόσο ότι θα καταφέρουμε να βγούμε από το χείμαρρο, όσο και ότι όσο και αν πιέσαμε στο βρεγμένο, η συμπεριφορά του ήταν σε κάθε περίπτωση απόλυτα προβλέψιμη και εντελώς ελεγχόμενη. Για περισσότερες εντυπώσεις θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τις αρχές της Άνοιξης του 2020, οπότε το Renault Captur θα ξεκινήσει να πωλείται και στη χώρα μας.

.

Related Articles

Έτοιμο το Πρόγραμμα του Ράλλυ Ακρόπολις

cars

Η Divo “Lady Bug” έφτασε την Bugatti στα όρια της!

cars

Nissan Leaf. Έφτασε τις 500.000 μονάδες

cars

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της GM πιστεύει ότι τα sedans θα επιστρέψουν.

cars

“Μικρή αλλά όμορφη” η Mitsubishi στην Ευρώπη.

cars

Νέο Nissan Frontier. Μετά από πολύ καιρό, για τις Η.Π.Α. με αγάπη.

cars

Γιος πολιτικού δεν έχει λεφτά για δικηγόρο και κινδυνεύει με φυλάκιση – «Να αναλάβει τις ευθύνες του»

Bury

Kymco 2021. Mε ανανεωμένες και αναβαθμισμένες προτάσεις

cars

Έφη Αχτσιόγλου: «Το μίσος της ακροδεξιάς ή η εναλλακτική λύση της Αριστεράς; Εμείς αυτή τη μάχη θα δώσουμε»

cars