CARSNEWS
AUTONEWS

Nέο VW Golf. Πλήρως εκσυγχρονισμένο

Η όγδοη γενιά του best-seller, που έχει πουλήσει πάνω από 35 εκατομμύρια μονάδες μέχρι σήμερα, σηματοδοτεί την κυκλοφορία ενός αυτοκινήτου που δεν είναι μόνο ένα από τα πιο πρωτοποριακά πεντάθυρα χάτσμπακ στον κόσμο, αλλά αυτό το ίδιο που δημιούργησε την κατηγορία και παράλληλα ένα από τα πιο προηγμένα μοντέλα  ανεξάρτητα κατηγορίας. Η ψηφιακή εσωτερική αρχιτεκτονική του ανοίγει μια νέα διάσταση διαισθητικής λειτουργίας. Η υποβοηθούμενη οδήγηση είναι δυνατή μέχρι και τα 210 χλμ./ώρα. Είναι το πρώτο Volkswagen που χρησιμοποιεί τη συλλογή στοιχείων κυκλοφορίας Car2X για να προειδοποιεί προληπτικά για κινδύνους. Και με πέντε υβριδικές εκδόσεις φέρνει μία επανάσταση εξηλεκτρισμού.

Ο βασικός εξοπλισμός του Golf έχει επεκταθεί εντυπωσιακά. Διαθέτει μοναδικά χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας, όπως το ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist, το σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist με πέδηση έκτακτης ανάγκης City Braking System και αναγνώριση πεζού Pedestrian Monitoring, το σύστημα επικοινωνίας Car2X, σύστημα Infotainment με οθόνη αφής 8,25 ιντσών, πολυλειτουργικό τιμόνι, καθώς και προβολείς LED και πίσω φώτα LED. Ο σχεδιασμός του Golf πάντα θεωρείτο ως το σημείο αναφοράς της κατηγορίας του – για επτά γενιές το μοντέλο βελτιώνεται συνεχώς, σε όλα τα σημεία του. Σε αυτή τη διαδικασία, οι σχεδιαστές έχουν εξελίξει στο έπακρο το σχεδιαστικό του DNA, κάνοντας το Golf ένα icon της αυτοκίνησης, ξεκάθαρο και ανυπέρβλητο. Το τμήμα σχεδιασμού της Volkswagen για άλλη μία φορά ενίσχυσε περαιτέρω αυτό το DNA.

Το νέο Golf προσφέρει άφθονο χώρο για πέντε άτομα, μαζί με χώρο αποσκευών 380 λίτρων σε πλήρη διαμόρφωση καθισμάτων. Όταν η ασύμμετρα αναδιπλούμενη πλάτη των πίσω καθισμάτων διπλωθεί, η χωρητικότητα φόρτωσης αυξάνεται στο μέγιστο των 1.237 λίτρων. Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, ο χώρος των ώμων (1.420 mm μπροστά, 1.370 mm πίσω) και το ύψος της κεφαλής (1.018 mm μπροστά, 968 mm πίσω) είναι σχεδόν αμετάβλητοι. Το νέο Golf θα εισάγεται στην Ελλάδα όχι από την έκδοση “Golf”, τη βασική του εργοστασίου, αλλά την αμέσως επόμενη, έκδοση “Life”. Αυτό σημαίνει ένα ιδιαίτερα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού ήδη από την εισαγωγική έκδοση διάθεσης του μοντέλου στη χώρα μας. Η συγχώνευση του συστήματος Digital Cockpit και Infotainment δημιουργεί μια νέα, απόλυτα ψηφιακή αρχιτεκτονική. Οι λειτουργίες φωτισμού έχουν επίσης επανασχεδιαστεί, με περισσότερο διαισθητική λειτουργία: το φως, καθώς και το παρμπρίζ και η θέρμανση του πίσω παρμπρίζ λειτουργούν τώρα χρησιμοποιώντας ένα ψηφιακό πίνακα στα αριστερά του πίνακα οργάνων.

Η κεντρική κονσόλα χαρακτηρίζεται επίσης από τέλεια εργονομία: αυτή η περιοχή είναι τώρα πιο καθαρή από ποτέ – ιδιαίτερα όταν ως κιβώτιο ταχυτήτων επιλέγεται  το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG), με σημαντικά μικρότερο μοχλό από ό, τι στο παρελθόν. Η ίδια φιλοσοφία συνεχίζεται στη νέα κονσόλα οροφής, όπου η λειτουργία έχει επίσης ψηφιοποιηθεί, μεταξύ άλλων μέσω ενός συρόμενου διακόπτη (slider) αφής για την προαιρετική ανακλινόμενη και συρόμενη πανοραμική ηλιοροφή. Ο ψηφιακός χώρος εργασίας του οδηγού μπορεί να ενισχυθεί περαιτέρω, με δυνατότητα επιλογής των Discover Media ή Discover Pro, συστήματα Infotainment 10 ιντσών (ανάλυση: 1.560 x 700 εικονοστοιχεία). Το κορυφαίο σύστημα περιλαμβάνει hi-end πλοήγηση χάρτη υψηλής ευκρίνειας, Wireless App Connect (ασύρματη σύνδεση με Apple Car Play) και φυσικό φωνητικό έλεγχο.

Οι λειτουργίες των συστημάτων high-end μπορούν να ελέγχονται χρησιμοποιώντας μια διαμορφωμένη αρχική οθόνη, η οποία στη λειτουργία της μοιάζει με οθόνη smartphone. Υπάρχει επίσης διαθέσιμο head-up display που προβάλλεται στο παρμπρίζ, ακριβώς μπροστά από τον οδηγό. Το νέο Golf διατίθεται με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, φυσικού αερίου (CNG), καθώς και με ήπια υβριδικά και plug-in υβριδικά κινητήρια συστήματα. Όλοι οι βενζινοκινητήρες και οι πετρελαιοκινητήρες διαθέτουν turbocharger. Tα επίπεδα ισχύος τους κυμαίνονται μεταξύ 110 PS και άνω των 300 PS. Οι κινητήρες TSI που είναι εξοπλισμένοι με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης παράγουν 110 PS, 130 PS και 150 PS. Ο κινητήρας που παράγει 110 PS είναι τρικύλινδρος 1.0 λίτρου που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στο Golf. Οι κινητήρες TSI με ισχύ 130 PS και 150 PS είναι κινητήρες 1,5 λίτρου με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό την Ενεργή Διαχείριση Κυλίνδρων (ACT – Active Cylinder Management).

Οι κινητήρες TSI έχουν συνδυαστεί με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ως στάνταρ. Από την ισχύ των 110 PS, θα είναι επίσης διαμορφωμένοι ως mild hybrid μονάδες (eTSI) με σύστημα 48V και κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG). Όπως πάντα, τρεις κινητήρες TSI 2.0-λίτρων για τα Golf GTI, Golf GTI TCR και Golf R, δύο plug-in μοντέλα, καθώς και ένα TGI 1,5 λίτρου κατάλληλο για λειτουργία με φυσικό αέριο (CNG), θα είναι διαθέσιμο σε μεταγενέστερη ημερομηνία. Η σειρά υβριδικών plug-in θα χωριστεί σε μια έκδοση με μέγιστη εμβέλεια, η οποία θα παράγει 204 PS, και μια έκδοση GTE σχεδιασμένη για επιδόσεις, που παράγει 245 PS. Το plug-in hybrid κινητήριο σύστημα περιλαμβάνει έναν κινητήρα TSI 1,4 λίτρων, τον ηλεκτροκινητήρα και το DSG 6 ταχυτήτων καθώς και μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Η νέα μπαταρία χαρακτηρίζεται από 50% περισσότερη ενεργειακή χωρητικότητα (13 kWh) και ως εκ τούτου μια βελτιωμένη αυτονομία με ηλεκτρική ενέργεια, πράγμα που σημαίνει ότι σχεδόν όλες οι καθημερινές διαδρομές εντός αστικού περιβάλλοντος μπορούν να καλυφθούν χωρίς να δημιουργηθούν εκπομπές ρύπων κατά την κίνηση.

Η Volkswagen ανέπτυξε τον κινητήρα άμεσου ψεκασμού πετρελαίου για την όγδοη γενιά Golf από την αρχή. Ο κινητήρας TDI 2.0-λίτρων παράγει 150 PS. Θα είναι διαθέσιμος για παραγγελία με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και DSG. Ο βαθμός απόδοσης έχει βελτιστοποιηθεί σημαντικά, μειώνοντας έτσι τις εκπομπές CO2 ενώ διακρίνεται και  από καλύτερη απόκριση. Όπως και ο βενζινοκινητήρας GTI, ο κινητήρας TDI επιδόσεων του νέου Golf GTD θα λανσαριστεί κάποια στιγμή το επόμενο έτος.

Related Articles

[Action Required] Your account has been suspended.

cars

Suzuki Jimny Black Bison Edition από την Wald International

cars

Mansory Cabrera. Προκαλεί ακραίες αντιδράσεις!

cars

Το νέο Subaru BRZ μας δείχνει το πρόσωπο του.

cars

Νέο Suzuki Swift: Με νέο υβριδικό κινητήρα 1,2 λίτρων

cars

Η Toyota αποκλείει το ενδεχόμενο ενός καυτού GR Yaris Cross!

cars

Το Gymkhana επιστρέφει με νέο αίμα και ένα Impreza 860+ ίππων!

cars

Απογειώθηκε η αγορά καινούργιων αυτοκινήτων το πρώτο τρίμηνο του 2023

cars

Polestar 2 – Τώρα με περισσότερη δύναμη και αυτονομία!

cars