Όπως θα έχεις παρατηρήσει, τον τελευταίο καιρό κάποιοι κατασκευαστές έχουν επιλέξει να ανανεώσουν τα σήματα τους. Είναι ο δικός τους τρόπος εισόδου σε μία νέα εποχή – αυτήν του εξηλεκτρισμού, της “αυτόνομης” οδήγησης και των τεχνολογιών συνδεσιμότητας. Σε μία πιο… ψηφιακή εποχή που σύμφωνα με τις μάρκες, απαιτεί ένα πιο ψηφιακό logo. Αυτόν τον δρόμο επέλεξε και η Opel που παρουσίασε το νέο σήμα της αν και οι αλλαγές είναι σαφώς πιο διακριτικές από αυτές που έκανε η BMW ή η Volkswagen, παρά το γεγονός ότι το νέο λογότυπο σηματοδοτεί και την είσοδο στην “PSA εποχή”.
Σύμφωνα με την γερμανική εταιρία, το νέο σήμα είναι πιο ξεκάθαρο, έχει λεπτότερες και πιο καθαρές γραμμές και συνοδεύεται από μία διακριτική αλλαγή στην γραμματοσειρά. Όπως βλέπεις πάντως, απαιτεί λίγη προσπάθεια για να διακρίνεις τις αλλαγές, αν εξαιρέσουμε φυσικά το εκθαμβωτικό κίτρινο χρώμα που χρησιμοποιείται ως φόντο!
“Σε αυτή τη νέα εποχή, η Opel αντλεί έμπνευση από προοδευτική, “cold to cool” Μοντέρνα Γερμανική κουλτούρα και αναγεννάται τολμηρή, αγνή και σύγχρονη. Αυτή είναι η έκφραση της νέας εταιρικής μας ταυτότητας και αναπαριστά απόλυτα την συναρπαστική μας γκάμα.“
Δήλωσε ο διευθυντής πωλήσεων και marketing της εταιρίας, Xavier Duchemin. Μεγαλύτερη σημασία από το λογότυπο καθεαυτό όμως, έχει το μοντέλο στο οποίο θα τοποθετηθεί και η Opel δεν είναι καθόλου στάσιμη στον συγκεκριμένο τομέα καθώς με κάθε νέο μοντέλο που παρουσιάζει, μεταμορφώνεται σε κάτι διαφορετικό και όπως θέλει να πιστεύει, καλύτερο. Το σήμα λοιπόν μπορεί να μην έχει ιδιαίτερη σημασία για τον καταναλωτή, αλλά το λανσάρισμα ενός καλύτερου προϊόντος, έχει και αυτό ακριβώς θέλει να κάνει πραγματικότητα η Opel.
The post Opel: Το νέο σήμα, εκφράζει καλύτερα τη νέα ταυτότητα. first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr