CARSNEWS
AUTONEWS

Opel Corsa-e Rally. Ξεκίνησε η εξέλιξή του

Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα εξέλιξης του Opel Corsa-e Rally για το ADAC Opel e-Rally Cup προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς. Δύο ηλεκτρικά Corsa περνούν τώρα από δοκιμασίες αντοχής στο Κέντρο Δοκιμών του Dudenhofen. «Έχουμε δύο στόχους,» δήλωσε ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Opel, Jörg Schrott. «Και τα δύο αυτοκίνητα καλύπτουν όσο το δυνατόν περισσότερα χιλιόμετρα ώστε να συγκεντρωθεί ο μέγιστος αριθμός δεδομένων σε ένα πρώιμο στάδιο. Δεν υπάρχει κάποια προηγούμενη εμπειρία με ηλεκτρικό αυτοκίνητο ράλι στην οποία να ανατρέξουμε, γι’ αυτό σε πρώτη φάση έπρεπε να βασιστούμε σε υπολογισμούς και προσομοιώσεις που σταδιακά αντικαθίστανται από πραγματικά δεδομένα. Άλλα θέματα που μας απασχολούν είναι η διαχείριση φορτίων και θερμοκρασίας της μπαταρίας σε συνθήκες ράλι, καθώς και η προσαρμογή του λογισμικού. Βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι το πρόγραμμά μας προχωρά ομαλά.»

Οι μηχανικοί της Opel Motorsport θα ασχοληθούν με την ταχύτητα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου ράλι 100kW (136hp) στη δεύτερη φάση εξέλιξης. «Με ένα αυτοκίνητο Ενιαίου, είναι σημαντικό οι επιδόσεις να παραμένουν σταθερές και διαθέσιμες υπό όλες τις συνθήκες. Ο εξοπλισμός πρέπει να παρέχει ίσες ευκαιρίες σε όλους τους συμμετέχοντες,» δήλωσε ο Jörg Schrott. «Επίσης αποφασίσαμε ότι το Corsa-e Rally πρέπει να είναι εφάμιλλο ή ανώτερο του προκατόχου του με βενζινοκινητήρα, του Opel ADAM Cup. Βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο. Μπορεί η απόδοση ισχύος να είναι σχεδόν ίδια, ωστόσο η ροπή των 260Nm είναι πολύ υψηλότερη από του ADAM Cup. Το κέντρο βάρους βρίσκεται χαμηλά χάρη στην τοποθέτηση της μπαταρίας στο δάπεδο του αυτοκινήτου, ενώ η κατανομή βάρους είναι επίσης πολύ καλή, κάτι εξαιρετικά σημαντικό για ένα ευέλικτο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Τώρα χρειάζεται να βρούμε το πιο ισορροπημένο σετάρισμα πλαισίου, και γι’ αυτό το λόγο, τον Ιανουάριο θα αρχίσουμε να προσομοιώνουμε μερικές πραγματικές ειδικές διαδρομές ράλι.»

Αφού η εξέλιξη του Corsa-e Rally ολοκληρωθεί, θα κατασκευαστεί ένα όχημα αναφοράς που θα λειτουργήσει ως πρότυπο για τα οχήματα πελατών. Αναμένεται να κατασκευαστούν περίπου 20 αντίτυπα για την περίοδο 2020/21, από τα οποία 15 θα παραδοθούν στις ομάδες πελατών το καλοκαίρι – ώστε να προλάβουν τις πρώτες δοκιμές τον Ιούλιο.

Ιδανικές ρυθμίσεις: προγράμματα οδήγησης για διαδρομές ράλι και τμήματα του δρόμου

Το Corsa-e Rally έχει την ίδια μπαταρία με το αυτοκίνητο  παραγωγής. Με χωρητικότητα 50kWh παρέχει αυτονομία 337km σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Για βελτιστοποίηση της αυτονομίας σε αγώνες ράλι, η μπαταρία προσφέρει τρία προγράμματα (modes): στο “competition mode”, διατίθεται η πλήρης ισχύς και η μέγιστη ροπή. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν ιδιαίτερα υψηλή ροπή, επομένως το “rain mode” προσφέρει μία καμπύλη ροπής προσαρμοσμένη για ολισθηρές επιφάνειες. Οι ομάδες θα χρησιμοποιούν το “eco mode” για να εξοικονομούν ενέργεια μεταξύ των ειδικών διαδρομών και όταν πηγαίνουν στο service station

Related Articles

VW Arteon Shooting Brake. Αποκαλύφθηκε πρόωρα

cars

Συνεχίζει να πρωτοπορεί ο Δήμος Τρικκαίων

cars

Τελευταίο «δώρο» Γιαννακόπουλου σε Αταμάν – Ντελγκάδο και Γουάιλι για Παναθηναϊκό

cars

Ford Puma ST. Σε μία εντελώς διαφορετική κόντρα!!!

cars

Dunlop Sport All Season. Νέο ελαστικό τεσσάρων εποχών

cars

Cupra Formentor. Το πρώτο μοντέλο 100% Cupra!

cars

cars

Ford Ranger Raptor Black Force by Βροχίδης-Χατζής. Ακόμη πιο βελτιωμένο

cars

Νέο Volkswagen Caddy. Έρχεται με νέο, πιο σπορ look!

cars