CARSNEWS
AUTONEWS

Pagani Huayra Imola. Συγκλονιστική και πανίσχυρη!

Η Pagani έχει βρει έναν τρόπο να μας σοκάρει (με την θετική έννοια) με κάθε νέα έκδοση που λανσάρει και αυτό, την εποχή που η πλειοψηφία του κόσμου είναι… μουδιασμένοι, είναι εξαιρετικά δύσκολο. Προσωπικά, δεν μπορώ να συγκρίνω την Pagani με καμία εταιρία στον κόσμο. Δεν κατασκευάζει, απλά, supercars, ούτε δημιουργεί κοσμήματα που δεν έχουν καμία χρησιμότητα πέραν του να δείχνουν όμορφα. Η Pagani λειτουργεί σε ένα πολύ μικρό περιθώριο λανσάροντας στην αγορά λειτουργικά έργα τέχνης με προσωπικότητα και καινοτόμα τεχνολογία. Η εμμονή στην λεπτομέρεια, είτε μιλάμε για το engineering, είτε για την ποιότητα κατασκευής, είτε για τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι κυριολεκτικά αξεπέραστη, χαρακτηρίζει την εταιρία και φαίνεται σε κάθε νέο μοντέλο.

Όπως για παράδειγμα η Huayra Imola που μόλις αποκάλυψε η Pagani Automobili. Ένα αυτοκίνητο που αποτελεί το επιστέγασμα της δουλειάς που κάνουν οι μηχανικοί της εταιρίας στο παρασκήνιο. Είναι η εφαρμογή των μαθημάτων και των τεχνολογιών που αναπτύχθηκαν τα τελευταία 12 χρόνια, από την εξέλιξη της Zonda R και έπειτα. Από το Carbo-Titanium HP62 G2 και το Carbo-Triax HP62 που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του monocoque πλαισίου, στα ειδικά Trofeo R της Pirelli και από το σύστημα Acquarello Light σύστημα βαφής που εξοικονομεί 5 κιλά από το βάρος του οχήματος έως τα 770 σφυρήλατα ή CNC εξαρτήματα που εντοπίζονται σε διάφορα σημεία στην Huayra Imola, η φιλοσοφία της Pagani είναι εμφανής.

Σχεδιαστικά, η Imola δεν είναι κομψή και η εταιρία το γνωρίζει αυτό – είναι όμως αεροδυναμικά efficient και αυτός ήταν ο σκοπός εξαρχής. Η νέα έκδοση έχει εξοπλιστεί με πληθώρα αεραγωγών, πτερυγίων και αεροτομών με στόχο την επίτευξη του χαμηλότερου δυνατού χρόνου στην πίστα ενώ χρησιμοποιείται για άλλη μία φορά το σύστημα ενεργής αεροδυναμικής που πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στην “βασική” Huayra. Όπως χρησιμοποιείται και ο twin-turbo V12 της AMG, ο οποίος εμφανίζεται αναβαθμισμένος και πάλι. Το 6-λιτρο σύνολο στα χέρια των μηχανικών της Pagani έφτασε να παράγει 827 άλογα και 1.100 Nm ροπής τα οποία προσπαθούν να περάσουν απεγνωσμένα στον δρόμο από τους τροχούς του πίσω άξονα μέσω ενός 7-τάχυτου, αυτοματοποιημένου κιβωτίου και ενός ηλεκτρομηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Παράλληλα, η Pagani εξέλιξε και τοποθέτησε στην Imola ένα “έξυπνο” σύστημα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενης ανάρτησης και το περαιτέρω βελτιωμένο σύστημα πέδησης της Brembo που αποτελείται από carbon-ceramic δίσκους 398 χιλιοστών με 6-πίστονες “μονολιθικές” δαγκάνες εμπρός και δίσκους 380 mm με 4-πίστονες δαγκάνες πίσω. Αυτές κρύβονται σε ζάντες 20 ιντσών μπροστά και 21 πίσω που ντύνονται με ελαστικά 265/30 και 355/23 αντίστοιχα! Κι όλα αυτά, για ένα αυτοκίνητο που δεν ζυγίζει περισσότερο από ένα μεσαίο hatchback – 1.246 kg για την ακρίβεια!

Μόνο μην ρωτήσεις για την τιμή της Pagani Huayra Imola. Η εταιρία ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει μόλις 5 οπότε περιμένουμε πως θα είναι σημαντικά ακριβότερη από την Huayra BC των 2,5 εκατομμυρίων δολαρίων και την Huayra Roadster BC των 3,5 εκατομμυρίων. Όχι ότι έχει ιδιαίτερη σημασία βέβαια, καθώς και οι 5 έχουν ήδη πωληθεί!

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Opel Crossland 1.5d 110 PS. Άλλο αυτοκίνητο

cars

Mazda R360 Coupe. H αρχή

cars

Κινούμαι Ηλεκτρικά: Ποιοι είναι οι δικαιούχοι της επιδότησης – Πώς θα κάνετε αίτηση

cars

Η Τροχαία σας «έκοψε» κλήση – Ποιες είναι οι παγίδες, πώς ακυρώνεται το πρόστιμο

cars

Στην Λαμία ο 3ος γύρος του Tour European Rally 2024

cars

Volvo. Αυξάνει σημαντικά τη παραγωγή των ηλεκτρικών της οχημάτων

cars

Το νέο Volvo XC90 θα αποκτήσει ηλεκτρική έκδοση το 2022!

cars

Μercedes plug-in υβριδικά. Οικολογία και οικονομία σε πρώτο πλάνο

cars

Μέτρια η επίδοση της Alfa Romeo Tonale στον τάρανδο.

cars