Αρχικά, η Peugeot προγραμμάτιζε για την ηλεκτρική έκδοση του ολοκαίνουριου 208 να αναπαριστά το 10% της συνολικής παραγωγής αλλά ενδεχομένως να χρειαστεί να αναπροσαρμόσει το πλάνο της αν το μικρό EV συνεχίσει όπως άρχισε.
“Από τις 40.000 εκδηλώσει ενδιαφέροντος που λάβαμε, οι μισές αφορούσαν στο e-208. Το ένα τέταρτο των προ-παραγγελιών είναι για το e-208.“
Δήλωσε ο επικεφαλής της γαλλικής εταιρίας, Jean Philippe Imparato στο περιθώριο της εκδήλωσης για το λανσάρισμα του μικρού Peugeot, παραμένοντας ωστόσο προσγειωμένος και εκνευριστικά ρεαλιστής. Ο Imparato συμπλήρωσε ότι είναι πάρα πολύ νωρίς για να πει με βεβαιότητα ότι το e-208 θα αποτελεί τόσο μεγάλο μερίδιο επί των συνολικών πωλήσεων του νέου 208 καθώς δεν είναι σίγουρο αν το ποσοστό που βλέπουμε σήμερα είναι προϊόν πραγματικής ζήτησης ή μίας μεγάλης μερίδας “early adopters” που αλλοιώνουν, τρόπον τινά, τα αποτελέσματα.
“Η δουλειά μου βασίζεται σε δεδομένα και το μοναδικό δεδομένο αυτή τη στιγμή είναι ότι μπορούμε να αυξήσουμε το ποσοστό του e-208 έως το 20% της ετήσιας παραγωγής του 208 που αγγίζει τα 300.000 αυτοκίνητα.“
Είπε στα μέσα ο Imparato, αλλά ανέφερε ότι το e-208 είναι κερδοφόρο για την Peugeot ήδη από το 10% που είχε προγραμματιστεί αρχικά και κατά συνέπεια, η εταιρία δεν είναι αναγκασμένη να αυξήσει την παραγωγή σε μη-ρεαλιστικά επίπεδα μόνο και μόνο για να μην έχει να αντιμετωπίσει ζημιές. Από την άλλη, το ελκυστικό κόστος του e-208 θα προσελκύσει τους πελάτες καθώς σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Peugeot, με μία προκαταβολή της τάξης των €3.500 το e-208 κοστίζει λιγότερο από €400 ανά μήνα ή αν προτιμάς, περίπου όσο το βενζινοκίνητο μοντέλο αλλά πλεονεκτεί κατά €2.000 στον τομέα της υπολειμματικής αξίας. Από εκεί και πέρα, είναι θέμα του πελάτη να ζυγίσει τα συν και τα πλην.