13.5 C
Athens

Porsche: Τερματίζει την παραγωγή της 911 Dakar με ένα μοναδικό μοντέλο

Published:

– Η τελευταία 911 Dakar είναι ξεχωριστή.
– Αποτίει φόρο τιμής στην 911 Dakar που κέρδισε το Παρίσι-Ντακάρ το 1984.
– Δέρμα στην καμπίνα και χρωματιστές πινελιές.
– Με 480 άλογα και τετρακίνηση.

Η τελευταία 911 Dakar είναι και ξεχωριστή

Η Porsche ολοκλήρωσε την παραγωγή της 911 Dakar, αλλά αποφάσισε να το κάνει με έναν εντυπωσιακό τρόπο. Έτσι, οι άνθρωποι της γερμανικής μάρκας, παρέδωσαν το τελευταίο μοντέλο στο τμήμα Sonderwunsch της μάρκας, οι άνθρωποι του οποίου έδωσαν στην τελευταία 911 Dakar μία μοναδική εξωτερική εμφάνιση.

Αποτίει φόρο τιμής στην 911 Dakar που κέρδισε το Παρίσι-Ντακάρ το 1984

Αυτή η 911 Dakar αποτίει φόρο τιμής στην 911 που κέρδισε το ράλι Παρίσι-Ντακάρ το 1984, οδηγούμενη από τους René Metge και Dominique Lemoyne. Το βασικό χαρακτηριστικό του μοντέλου είναι η τρίχρωμη εξωτερική βαφή, η οποία συνδυάζει το κίτρινο (Signal Yellow) με το μπλε χρώμα (Gentian Blue Metallic) και μία γαλάζια κυματιστή ρίγα, η οποία χωρίζει τα δύο χρώματα. Μάλιστα, η μάρκα υπογραμμίζει πως η απόχρωση, η οποία έχει ονομαστεί Lampedusa blue από το ιταλικό νησί της Μεσογείου, δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον νέο ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, ενώ τονίζει πως η εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου είναι εμπνευσμένη από την 911 Dakar του 1984. Από κει και πέρα, κίτρινη απόχρωση με ρίγα σε χρώμα Lampedusa blue έχουν λάβει και οι τροχοί, ενώ το Lampedusa blue χρώμα εμφανίζεται και στους προβολείς.

Δέρμα στην καμπίνα και χρωματιστές πινελιές

Στην καμπίνα, το μεγαλύτερο μέρος του μοντέλου είναι φινιρισμένο σε μαύρο δέρμα και Alcantara, αλλά υπάρχουν ορισμένες περιοχές με έντονα χρώματα, συμπεριλαμβανομένων των πινελιών στο τιμόνι, στα πάνελ των θυρών, την κεντρική κονσόλα και το ταμπλό. Υπάρχουν επίσης ραφές με κίτρινη ρίγα και νέα φώτα εισόδου LED που προβάλλουν το λογότυπο Sonderwunsch στο έδαφος.

Με 480 άλογα και τετρακίνηση

Σε όλη τη διάρκεια της παραγωγής της 911 Dakar, η Porsche κατασκεύασε 2.500 μοντέλα. Όλα τροφοδοτούνται από έναν twin-turbo εξακύλινδρο κινητήρα 3,0 λίτρων απόδοσης 480 ίππων και 570 Nm ροπής, συνδυαστικά με ένα οκτατάχυτο κιβώτιο PDK που στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

Συνέχεια του άρθρου >>>

READ MORE

“Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025”: Η τελική αναμέτρηση των 11 φιναλίστ  

Στόχος της εκδήλωσης αυτής ήταν να οδηγηθούν εκ νέου όλα τα αυτοκίνητα του τελικού, ώστε να αναθερμάνουν τις εντυπώσεις τους τα μέλη του θεσμού,...

Find us on X

Related articles

Latest articles